Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa 

Jeg var for stat noget tid sine en tur forbi Vardevej 1e Vejle, hvilket var første gang der, og blev modtaget af en ikke helt ung pige/dame ikke meget større end 150 :-)  og med nogle "kæmpe store" bryster, fik aldrig hendes navn og har været der et par gange siden hvor der var nogle andre piger..... nogen der ved hvad hun hedder og om hun evt. er et andet sted ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mike4u skrev, for 17 minutter siden:

Hejsa 

Jeg var for stat noget tid sine en tur forbi Vardevej 1e Vejle, hvilket var første gang der, og blev modtaget af en ikke helt ung pige/dame ikke meget større end 150 :-)  og med nogle "kæmpe store" bryster, fik aldrig hendes navn og har været der et par gange siden hvor der var nogle andre piger..... nogen der ved hvad hun hedder og om hun evt. er et andet sted ?

 

For nogle måneder siden tilbød en pige der hedder Maya morgentilbud på stedet, hun havde nogen rigtig gode kasser, har ikke "stødt på hende" siden ...

hun leverede varen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Olddick skrev, for 11 minutter siden:

For nogle måneder siden tilbød en pige der hedder Maya morgentilbud på stedet, hun havde nogen rigtig gode kasser, har ikke "stødt på hende" siden ...

hun leverede varen

OK det kan have været hende og ja det er korrekt der var noget med et morgentilbud

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der for nogle uger siden.
Hende der tog sig af mig, var en meget ung og meget meget tynd pige. Alt for tynd efter min smag.

Da vi var færdige og kom ud, sad der en udenfor i opholdsrummet, der kunne minde om hende i ovennævnte link.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne måske godt være hende Monica, selv om billederne ikke er så vildt gode men det er de jo sjældent.... men det var på adressen hun var og måske er hun der stadig, som jeg læser det er hun kun på gæste visit så hvem ved hvor hun er næste gang

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...