Guest Lady C Skrevet 1. April, 2019 (edited) Det havde været så tæt på at han havde opgivet sin plan. Lige før han havde droppet alt og flygtet tilbage til sommerhuset/ ødegården i Sverige hvor han ville kunne vinde lidt tid før der med garanti ville komme en eftersøgning af ham. Det ville jo ikke tage politiet mange timer at regne ud at han var involveret og der var jo også hans DNA materiale allevegne - især under hendes negle. Han havde et meget kort øjeblik overvejet om han skulle klippe hendes fingre - og dermed negle - af , noget han også havde set på film, men det ville jo nok ikke betyde det store da hans DNA også var andre steder og iøvrigt synes han tanken var frastødende. Istedet havde han mandet sig op og optændt af adrenalin og tildels rædsel over sin egen handling havde han stillet sig ved hoveddøren og overrumlet sin Frue da hun trådte ind efter hundeturen. Hunden havde han iøvrigt sparket til så den peb og gemte sig inde under sofaen. Hun havde kæmpet hårdt og også sparket ham i skridtet flere gange, men det måtte have været hans forudgående slåskamp og drabet på veninden der havde gjort ham nærmest følelsløs og stærkere end nogensinde før. Da hun sparkede ham for 2. gang i skridtet havde han valgt at gøre kort proces, knyttet sin næve og med fuld kraft ramt hende på kæben så hun var faldet bevidstløs sammen i hans arme. Han havde fundet hendes kuffert frem - han vidste jo hvor den stod og havde bundet hendes hænder og fødder - først med hendes egne manchetter - dernæst havde han gravet nogle sorte reb frem fra bunden af kufferten og surret hende fast således at hun nærmest lå i fosterstilling. Han gav hende en ballgag i munden og dernæst blev den hæftet yderligere fast med gaffatape. Bagefter blev han pludselig i tvivl om hun trække vejret ordentligt med sin brækkede næse og måtte holde hånden for hendes næsebor og da han mærkede den varme luft fra hendes vejrtrækning ramme håndfladen vidste han at hun ville kunne klare det. Det var lidt ærgerligt at det skulle være på den måde - han havde forestillet sig at hun kunne ligge bekvemt i bagagerummet og engang imellem tage sig en slurk af de vandflasker han omhyggeligt havde lagt på tæpperne - men situationen så helt anderledes ud nu end da han i sin tid havde kørt fra sommerhuset og hertil. Han havde smidt sin dronning over skuldrene og kastet et tæppe hen over hende og båret hende ud til bilen som han havde fået kørt så tæt på huset som muligt. Hun var stadig bevidstløs da han nænsomt havde lagt hende i bagagerummet. Men da turen var kommet til liget havde han ikke nænnet at lægge det ved siden af hans Frue. Det ville alligevel være for grusomt. Desuden var der det at hvis hun skulle vågne op ved siden af sin døde veninde ville chancen for at han kunne vinde hendes hjerte og underkaste sig ham være lig nul. Om han så brugte al den tvang i verden han kunne komme på og som hun tændte på. Så hun måtte ikke vide det. Hun måtte ikke se liget. Han havde derfor båret den døde krop på samme måde ud til bilen og var blevet overrasket over hvor meget tungere en død krop var end en levende. Det havde faktisk voldt ham problemer overhovedet at få hende løftet op og han måtte lægge sig ned på flisegulvet og nærmest kravle ind under liget for at få det op på sine skuldre. Han havde lukket øjnene imens han gjorde det for at undgå at se på hende. Da han pustende havde smidt hende på bagsædet af bilen var tæppet gledet af og han havde ikke kunnet undgå at se hendes ansigt der havde været helt voksagtigt og givet ham kuldegysninger ned af ryggen. Hurtigt havde han dækket liget til med tæppet igen , hentet kufferten og sat kniven på plads og så ellers skyndt sig at køre væk fra huset. Men inden han nåede motorvejen var han blevet nødt til at køre ind til siden - åbne bildøren og kaste op. Undervejs var han blevet helt svedig ved tanken om at hans Frue alligevel ikke kunne få luft og han måtte holde ind på en rasteplads og åbne bagagerummet. Hun var vågen og hendes øjne fyldte hele ansigtet. Det måtte være sådan målløshed og vantro så ud i sin reneste form. Han havde pludselig følt sig voldsomt forlegen og undgik at kigge på hende da han fjernede gaffatapen og ballgaggen. Hvis hun havde skreget ville han bare have skyndt sig at presse ballgaggen ind i munden på hende igen. Der var ingen risiko for at hun kunne flygte nu. Hun var trods alt surret godt fast. Men hun skreg ikke. Hun rømmede sig bare og sagde stille " jeg er tørstig - må jeg ikke få noget at drikke " Så basal en ting, intet skrig - ingen hvæsen eller hadefulde udbrud eller gråd. Bare et stille ønske om at få lidt at drikke. Igen skyllede ømheden ind over ham og han løftede hendes hovede lidt op og holdt vandflasken foran hendes mund så hun kunne drikke. Havde det været under andre omstændigheder havde han taget hende ud fra bagagerummet og båret hende ind og sidde på forsædet ved siden af sig. Hvor var det også ærgerligt at det med veninden skulle ske. Nu lå liget på bagsædet og forhindrede dem i at sidde ved siden af hinanden. Han havde lukket bagageklappen igen, men havde undladt at give hende ballgaggen i munden. Tilbage i ødegården havde han båret hende ind til sengen. Det med opspændingen til krogene i loftet måtte vente lidt . Der var jo et lig han først skulle tage sig af og desuden måtte hans Frue trænge til at slappe lidt af efter den lange køretur bundet i fosterstilling. Han havde bundet hende fast til sengestolperne med hendes manchetter og karabinhagerne og rebbene og hun havde ikke modsat sig. Som hun lå der med arme og ben spredt ud til hver side mindende hun ham om det kendte billede/tegning ( den vitruvianske mand ) af Leonardo da vinci . Og havde han haft evner ud i kunstmaling eller tegning, havde han med det samme sat sig ned og malet hende som hun lå der i hans seng. Endelig endelig endelig. Han klippede tøjet af hende og dvælede ved synet af hendes indbydende nøgne krop. Det var næsten ikke til at begribe at hun nu omsider lå der. Efter al det han havde måttet gå igennem for at få hende hertil. Men han havde altid lært at vil man have noget skal der arbejdes for det. Og han havde sandelig arbejdet for det her. Og han stirrede på frugten af sit hårde arbejde. Den mest saftige og velsmagende frugt imellem hendes ben ventede bare på at blive indtaget og fortæret af hans hænder, mund og pik. Frugten over dem alle. Og han gik langsomt rundt om hende for at nyde synet fra alle vinkler. Men da hun løftede hovedet og kiggede opmærksomt på hans forrevne skuldre og spurgte efter Maria afbrød han sig selv og gik ud i redskabskuret. Skovlen stod som den plejede ved siden af døren til redskabsskuret, men det var længe siden han havde brugt stiksaven og øksen. Men han vidste at de lå der et eller andet sted.................... Fortsættes............ Redigeret 1. April, 2019 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 1. April, 2019 Barsk drejning den historie tager, drejer lidt over i en krimi, men en fed tvist, keep on @Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 1. April, 2019 (edited) Jeg føler Jeg skylder min lille trofaste læserskare at fortælle at jeg har skrevet de næste kapitler. Og I skal vide at hvis i synes fortællingen er barsk nu og at det begynder at blive ubehageligt - ja så er det nok nu der skal overvejes om i vil " slippe" novellen. Der vil fortsat være en del sex - eller hvad man nu skal kalde det - men der vil også være ting der - selv for mig som er hard core gyserfan - har været svært at skrive om. At historien har udviklet sig som den gør har på ingen måde været planlagt og jeg ved nærmest ikke helt selv hvad der sker Det er som om personerne selv bestemmer hvad de vil foretage sig og bare bruger min hjerne at boltre sig i Endnu engang. Tak fordi i har læst med indtil videre. Redigeret 1. April, 2019 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 1. April, 2019 Lady C skrev, for 18 minutter siden: Jeg føler Jeg skylder min lille trofaste læserskare at fortælle at jeg har skrevet de næste kapitler. Og I skal vide at hvis i synes fortællingen er barsk nu og at det begynder at blive ubehageligt - ja så er det nok nu der skal overvejes om i vil " slippe" novellen. Der vil fortsat være en del sex - eller hvad man nu skal kalde det - men der vil også være ting der - selv for mig som er hard core gyserfan - har været svært at skrive om. At historien har udviklet sig som den gør har på ingen måde været planlagt og jeg ved nærmest ikke helt selv hvad der sker Det er som om personerne selv bestemmer hvad de vil foretage sig og bare bruger min hjerne at boltre sig i Endnu engang. Tak fordi i har læst med indtil videre. Jeg er imponeret over dine evner til at skrive i detaljer og din fantasi. Jeg glæder mig til at læse udviklingen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1153 Skrevet 1. April, 2019 Uhhh, det er en vild fortælling! - Efter at have læst forrige del igår, havde jeg stadig et lille håb for Jens, og at afsnittet idag ville starte med at Jens hørte nogle host fra Maria på badeværelsesgulvet, at hun ikke var helt død, eller måske at han indså at han var gået langt over stregen og havde givet Maria kunstigt åndedræt og fået hende genoplivet.. - Et lille håb om at han ikke var blevet et monster... Og jeg håbede hele vejen igennem første afsnit i den tekst jeg lige har læst, men da jeg kom til afsnit 2: Lady C skrev, for 12 timer siden: Istedet havde han mandet sig op og optændt af adrenalin og tildels rædsel over sin egen handling havde han stillet sig ved hoveddøren og overrumlet sin Frue -Så kunne jeg godt se at der var gået for mange minutter, Maria ville ikke komme til live, mit håb blev slukket. Og nu sidder jeg lidt rystet og må konstatere at Jens er et monster. (Alligevel imponerende Lady C, at jeg sidder næsten og "håber for" en fiktiv person...) - Men @Lady C - Må jeg foreslå en bajonetsav frem for en stiksav, når nu det skal være En stiksav: En bajonetsav: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 1. April, 2019 MickeyM skrev, for 25 minutter siden: Uhhh, det er en vild fortælling! - Efter at have læst forrige del igår, havde jeg stadig et lille håb for Jens, og at afsnittet idag ville starte med at Jens hørte nogle host fra Maria på badeværelsesgulvet, at hun ikke var helt død, eller måske at han indså at han var gået langt over stregen og havde givet Maria kunstigt åndedræt og fået hende genoplivet.. - Et lille håb om at han ikke var blevet et monster... Og jeg håbede hele vejen igennem første afsnit i den tekst jeg lige har læst, men da jeg kom til afsnit 2: -Så kunne jeg godt se at der var gået for mange minutter, Maria ville ikke komme til live, mit håb blev slukket. Og nu sidder jeg lidt rystet og må konstatere at Jens er et monster. (Alligevel imponerende Lady C, at jeg sidder næsten og "håber for" en fiktiv person...) - Men @Lady C - Må jeg foreslå en bajonetsav frem for en stiksav, når nu det skal være En stiksav: En bajonetsav: ha ha - ja det kan jeg godt se Det er jo for sent at ændre i den tekst jeg har lagt ud her. Ja der er jo også en grund til at fortællingen hedder " forvandlingen" Jens forvandler sig jo fra et pænt og jævnt kedeligt men lovlydigt og "ordentligt " menneske til - ja det han er nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1153 Skrevet 1. April, 2019 Lady C skrev, for 4 minutter siden: Jens forvandler sig jo fra et pænt og jævnt kedeligt men lovlydigt og "ordentligt " menneske til - ja det han er nu. Er det kun mig som "frygter" at vi endnu ikke har set Jens' fulde forvandling? - Glæder mig til at læse næste del! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 1. April, 2019 MickeyM skrev, for 3 minutter siden: Er det kun mig som "frygter" at vi endnu ikke har set Jens' fulde forvandling? - Glæder mig til at læse næste del! Ja det vil jo vise sig om du også imorgen synes det eller du fortryder at du læste det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 1. April, 2019 (edited) Som den legendarisk Dolph ville først have sagt "Dolph kan ikke klare mere" og ret hurtigt vil der komme et krav om "død med kølle". Nu da vi er blevet advaret at forfatterinden, vil jeg læse næste afsnit med det ene øje lukket og en finger på esc-knappen Redigeret 1. April, 2019 af TheVoice Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg