Hop til indhold
Wranglerman

Hundige MILF - det var sgu egentligt ret ok :-)

Recommended Posts

Hejsa gutter

så blev det forår-- eller det troede jeg + 7 grader er sgu alligevel ret koldt at kneppe i, i bar røv og dolk, nå men pyt!

Jeg besøgte denne klassiske forstads hobbyluder https://annoncelight.dk/showad/266954

Jeg var lidt nervøs for hele setuppet - er ikke vandt til at dogge, specielt det at hendes mand skulle være der og måske/måske ikke deltage...i annoncen står der passivt.

Nå men hvor intet vover...så jeg skrev og fik hende efter en del misforståelser  i røret hvor jeg fik en adresse i Karlslunde. Det var jo dogging så jeg vidste det var 'bag noget' men var alligevel ved at køre forkert da det var en meget diskret skovstig.

Med sommerfulgle i maven rullede jeg ind på en parkeringsplads hvor der holdt en mini og foran den stod hendes 'mand'. Vi fik en snak (og udvekslede lidt papir) og da alt var i orden hev han hende blindfolded ud af bilen og placerede hende med spredte ben på kølerhjelmen af sin bil. Hun så ud som på billederne, svært at bedømme hendes ansigt, men hun var slank og havde store D skåle - what's not to like!

Hun var iklædt 'luder' tøj, dvs højehæle og en netdragt der ikke skjulte særligt meget. Jeg fik lov til at mærke hvor våd hun var inden hun kom på knæ og slikkede mig hård. Det gjorde hun dælme godt var lige ved at komme efter få minutter. 

 Så til hovedakten, doggy op mod bilen - med hendes mand foran hende. Undervejs fik han pikken frem og da jeg ikke klagede fik hun en tur i begge huller. Efter 10 min rigtigt god malking måtte jeg give op. Derefter tog manden over og gjorde sig også færdig. Tøsen stønnede vildt undervejs og lod til at nyde det. 

Bagefter satte han hende ind i bilen igen, hun var helt groggy. På intet tidspunkt kom hendes bind af. 

Alt i alt en udmærket søndag i det grønne

Wranglerman over and out

Redigeret af Wranglerman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nice. Fedt set up. 

Tak for at du deler din oplevelse.

Fræk beretning  :-) :-) 

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen

Totalt frækt at hun var blindfoldet fra start til slut og derfor ikke anede hvem der havde tømt sine nosser i hende :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Det var da et fristende koncept:)

@WranglermanVed du om den naturlige "bedækning" et krav fra parrets side eller fåes oplevelsen også med gummi?

Det virker lidt som en cockold leg for parret..mega frækt;)

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg

jamen det kan gøre med eller uden gummi...

snakkede lidt med manden og han sagde de ville de gøre fast hele sommeren....

jeg skal helt sikkert igen. Hun er en ægte Hundige tæve...og med ham gør det det bare det mere frækt

 

Redigeret af Wranglerman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa. Jeg fik muligheden for at besøge parret tidligere i denne uge. Samme setup som trådens starter. Jeg var og er tændt af legen netop på de præmisser at hun ikke har en ide om hvem der knepper hende.

Det var helt igennem en autentisk og fed oplevelse og de er begge rigtig søde plus at hun er rigtig smuk som hun står der forover bøjet over køleren på bilen og oplyst i skæret fra bilerne. Slank, liderlig og åben / parat til at modtage i de hul du vælge at bruge.

Har man lyst til en lige på fræk dogging oplevelse så blir det ikke bedre !!!

Og så lige et opråb til alle... hold nu aftaler for pokker. Jeg fik fortalt lidt af historien om hvor mange afbrændere de har. Tænk jer selv hvis det skal være autentisk og man vil ha en råliderlig tøs så duer det ikke at bare blive væk !!

Når det er sagt så håber jeg de har mod på flere ture for man kommer ikke tættere på den liderlige ludertøs end deres leg med en selv i hovedrollen og det kunne jeg godt tænke mig en gang til nu hvor nervøsiteten over at stå med et stift jern midt på en grussti er forsvundet.

Redigeret af bifyr71

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...