Guest Lady C Skrevet 31. Marts, 2019 (edited) At bo i en bil var egentlig undervurderet. Selvom han savnede et toilet og var træt af at lade vandet i tomme ½ liters cola flasker eller op af et træ og selvom han var blevet træt af fastfood og snacks købt på forskellige tankstationer i nærheden, så var det en udmærket løsning at kunne udvælge hvor man ville sove - tage sit hjem " på nakken" og så parkere det sted man havde udset sig - lægge sædet ned og lægge sig til rette og så bare lade tankerne falde til ro mens man kiggede ud på nattehimlen. Hvis han ikke brød sig om lokaliteten alligevel kunne han bare køre igen. Og der var så mange kønne og forholdsvis uforstyrrede steder her uden for byen. Bare han sørgede for at skifte så han ikke sov det samme sted hver nat så var risikoen for opdagelse minimal. Desuden - hvis han endelig skulle blive vækket af en skeptisk bondemand der ville vide hvad han lavede på hans grund og hans grusvej - ja så kunne han jo bare synge den velkendte sang om at han var blevet smidt ud af konen og nu ikke havde nogle steder at være. Mon ikke de fleste ville købe den her i dagens Danmark - og han ville sikkert også nyde godt af den naive sympati de fleste automatisk vil føle overfor en pæn herre med krise i sit ægteskab der nu ikke havde noget hjem og måtte tage til takke med familiens en bil. Hvor er det trist når et langt ægteskab skal ende på den måde ville de sikkert tænke og ikke have den fjerneste ide om at han i virkeligheden nød sit nye liv som aldrig før og hvor intetsigende det før havde været. Han kunne jo dårligt fortælle dem at han havde mødt en guddommelig sexheks som han nu skulle kidnappe og tvinge til at elske ham. Og at det var ok fordi hun elskede tvang og at det dermed var den eneste måde han kunne få hende på. Den ene morgen var han vågnet og havde kigget lige ind i øjnene på en ko der havde stået og gloet på ham mens den stod og tyggede drøv. Og han havde også set bøgen springe ud og fulgt en musvåges færd i flere timer. Hvordan den med kraftfuld elegance havde landet et par meter fra ham og snuppet en mus på marken. Og luften var fuld af gødning, mos og blomster. Det var det rene idyl. Og stod i skærende kontrast til til det han havde besluttet sig for at gøre. Han havde nu observeret huset og aktiviteten i et godt stykke tid. Vidste at hans Frue hver morgen - hver eftermiddag og hver aften gik en tur med sin lille hund og var hjemme igen ca. 30 minutter efter. Eftermiddagsturen var sommetider længere og kunne vare op til 1 time hvor hun typisk gik en tur i den nærliggende skov. Og hendes veninde gik kun med engang imellem. For det meste var hun alene i huset når Fruen var ude at gå. De lod ikke rigtig til at tage nogle steder hen eller have andet at lave, men det var vel en naturlig følge af at være blevet overfaldet og fået slået sit ansigt til plukfisk. Desuden kunne hun jo ikke arbejde med sådan et udseende - så hun måtte være sygemeldt og veninden støttede hende i den svære tid ved at bo hos hende. Det var ihvertfald sådan han havde besluttet sig for at det måtte forholde sig. Han havde søgt på de sædvanlige sider hun plejede at annoncere og der var intet spor af hende. Hun havde taget sin annonce ned og selvom han nød tanken om at hun ikke kunne lege Domina for andre mænd i øjeblikket så var jo ikke hans mening at hun skulle miste en indtægt på det. Men der hvor hun skulle hen - havde hun heller ikke brug for nogen indtægt. Han skulle nok sørge for alt hvad hun fik brug for. Og det ville ikke blive meget... For at kunne gennemføre sin plan blev han nødt til at overmande dem en af gangen. Det andet med to kæmpende kvinder ville blive for meget. Det havde taget ham noget tid at vænne sig til tanken om at han blev nødt til at tage veninden med til Sverige. Det ville blive lidt mere besværligt og der skulle også købes lidt mere ind og han var kommet til den konklusion at han nok var nødt til at holde dem helt adskilt deroppe. Bortset fra i bilen. Der blev de nødt til at dele bagagerummet. Men så var han begyndt at kigge på fordelene ved at have dem begge fanget. Han kunne bruge deres kærlighed til hinanden. Hans Frue ville sandsynligvis være meget mere medgørlig når hun blev klar over at det ville gå ud over hendes kære Maria hvis hun nægtede at adlyde hans ordrer. Og omvendt ville veninden sikkert gøre hvad hun kunne for at beskytte sin veninde. For de elskede tydeligvis hinanden - og der lå kæmpemæssige muligheder i kærlighed. Desuden så hun sød ud - han havde studeret fotoet af de sovende kvinder mange gange og nydt mindet om deres søde elskov lige over ham forleden. Så da han en dag så sin Frue gå ud af døren uden sin lille tophue og han samtidig så ruderne begynde at dugge der hvor han vidste badeværelset lå - så han det som et tegn til at det var nu det skulle ske. Når dagen var omme ville han være ejer af to kvinder og han brød ind i huset igen på samme måde som sidste gang - af terasse døren. Resolut med så lette skridt som muligt tog han vejen forbi køkkenet - greb en køkkenkniv og fortsatte ud til badeværelset hvor en højtaler spillede en eller anden tåbelig sang af Rasmus Seebach som var nem at skråle med på og det gjorde hun. Hun sang så højt at hun ikke hørte ham gå ud i badeværelset og intet opdagede før hun pludselig lå på de våde fliser med en fremmed mand over sig og en kniv for hendes strube. Men kors hun kæmpede og han kunne umuligt kæmpe med hende uden at komme til at skære i hende så længe han havde kniven i hånden så han kastede kniven som landede foran toilettet. Han blev nødt til at bruge begge hænder og ænsede slet ikke den varme stråle af vand fra bruseren der ramte ham i nakken. Og fordi hun var så glat og indsmurt i sæbe var hun lige ved at smutte ud nedeunder ham selvom han sad ret solidt overskrævs på hende. Hun vred sig og han mærkede hendes hofte igen og igen dreje op imod sit skridt. Det var tydeligt hun gerne ville om på maven så hun der havde større chance for at komme op på alle 4 og dermed rejse sig. Det måtte ikke ske at hun fik vredet sig om på maven. Hun borede sine fingre ned i hans overarme. Hun havde lange negle og han mærkede huden give efter og gå i stykker i hendes vedholdende greb. Da hun lod neglene glide ned af hans arme og ved bevægelsen komme længere og længere ind i hans underhud og ind videre i bindevævet lagde han begge hænder omkring hendes hals og trykkede til. Men hun gav ikke slip med det samme. Der gik lidt tid før hun endelig slap og tog fat i begge hans hænder og forsøgte at få sine egne ind under hans hænder og hendes egen hals og frigøre sig fra hans greb. Men han havde godt fat. Samtidig med at vandet skiftede fra varmt til koldt blev hendes ansigt mere og mere blåt. Men det var først da vandet var blevet iskoldt at hun lå helt stille. Han slap langsomt grebet, det var lige før hans hænder gik i krampe. Han havde ikke lyst til at kigge på hendes ansigt og vidste instinktivt at han ikke længere skulle have to kvinder med til Sverige. Han skulle have en kvinde samt et lig med derop...... Fortsættes................................................... Redigeret 31. Marts, 2019 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fraodense Skrevet 31. Marts, 2019 så er det sikkert og vist, at det bliver en historie uden “happy end” - kan ikke lige se hvem der nu bliver “lykkeligere”, men jeg kan selvfølgelig blive overrasket. Glæder mig til næste afsnit. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 31. Marts, 2019 ...... dér tog vi lige en tur fra Morten Koch idyl, til Hitchcock’s Psyco Hvis han så også lige dumper Maria det rigtige sted på vej til Sverige, så kan Broen også lige komme med på listen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9470 Skrevet 31. Marts, 2019 Ups, hvis han før havde et naivt håb om, at han for en kortere eller længere stund kunne dyrke sin fantasi, nyde den som en god flaske rødvin, og når flasken var tom, vende tilbage til job, kone med skønne minder, så må det snart stå klart for ham, at point off no return på et split sekund blev overskredet. Fint afsnit, da fik med helt ud på kanten af stolen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1155 Skrevet 31. Marts, 2019 Sindsygt, den havde jeg ikke lige set komme... Jeg er paf, jeg er helt paf. - Jeg skrev i en kommentar til en af de tidligere afsnit, at jeg ikke troede at Jens var et monster... - Den formodning må jeg vist lige revurdere. Fed start-sætning iøvrigt, der sad jeg og smågrinede: Lady C skrev, for 8 timer siden: At bo i en bil var egentlig undervurderet. Men altså... Jeg er sgu en lille smule rystet, det må jeg indrømme, og sgu også lidt sur på Jens fordi han kunne finde på at overskride den ultimative grænse... (Og det er jo i virkeligheden et kæmpe kompliment til dine skrivefærdigheder Lady C, at du formår at trække læseren (i hvert fald undertegnet) igennem manegen på den måde...) Glæder mig til næste del, det kan jo stikke i alle retninger nu. Nu er der ikke noget "sikkerhedsnet" for læseren, handskerne er kastet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg