Hop til indhold

Recommended Posts

Tror det bliver svært.

Både deres brødre og forældre skal vide hvad de laver..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gil3tte
ppd skrev, for 13 minutter siden:

Tror det bliver svært.

Både deres brødre og forældre skal vide hvad de laver..

Glem ikke fætrene.;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hende den 18-20-? Årige på 150, eller hvad hun nu skriver, har været aktiv på sd for nyligt, men jeg ved ikke, om hun er tyrkisk. Hun er alligevel for dyr derinde 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til de af jer som skriver, at deres fætre, brødre osv, holder øje med dem kan jeg blot oplyse jer, at de arabiske piger har mere sex end i går og tror. 

Fælles for dem er dog, at de kun er sammen med dem de kender, dog oftes arabiske mænd.

Kender personligt  7-9 arabiske piger som også er sammen med danske mænd - dog ikke som GP, men alene som "bollevenner"/"hyggesex"

Arabiske piger elsker sex mere end de danske, men forsøger at fremstå som hellige pæne piger med tørklæde.

Arabiske piger er i dag utro i stor stil, oftest knalder de indbyrdes med venners partner. 

Ps kan jeg oplyse jeg selv er tyrker og personligt har været sammen 6 arabiske piger de seneste 2 år. Dog var den ene af dem prostitueret i udlandet.  :D:D:D

Nåh, men nu til mig nysgerrige spørgsmål, hvorfor vil i gerne være sammen med en arabisk pige?

Synes ofte man kan læse et lign indlæg, hvor der er stor efterspørgsel på arabiske piger, hvad er det der gør dem så interessante

Redigeret af pgcand

Del dette indlæg

Link til indlæg
pgcand skrev, for 2 timer siden:

Nåh, men nu til mig nysgerrige spørgsmål, hvorfor vil i gerne være sammen med en arabisk pige?

Synes ofte man kan læse et lign indlæg, hvor der er stor efterspørgsel på arabiske piger, hvad er det der gør dem så interessante

Forbuden og sjælden frugt smager ofte bedst. Naboens græs er grønnest. Det er det man begærer, ikke det man får, som fortæller hvem man er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gil3tte
pgcand skrev, for 7 timer siden:

Nu er det ikke en preference  jeg selv har men forbuden frugt som en nævner tror jeg ligger meget tæt på sandheden.

Det sagt så kan man fra tid til anden når tørklædet er smidt,  finde nogle uhyggeligt smukke repræsentanter for det kvindelige køn, lidt ala Jasmin fra Aladdin. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
pgcand skrev, for 10 timer siden:

Hvad er sd forkortelse for?

Har læst det herinde i flere sammenhænge

Prostitution hvor mænd skal betale for at betale:)

Enzo.

Del dette indlæg

Link til indlæg

langt fra alle arabiske piger er muslimer der er flere lande hvor de fleste er kristne f.eks. Libanon. 

så er der jo også den virkelighed at nogle af de piger er handlet og er tvunget til at være prostitureret hvilket betyder at deres brødre og fætre er ligegyldige de ved sikkert ikke engang hvilket land pigen blevet sendt hen. 

Så er der nok også den enhjørning som nogen mener at have set der gør det fordi hun har lyst og er ligeglad med konsekvenserne, men mon ikke den bare er en myte :p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Romeo skrev, for 4 timer siden:

langt fra alle arabiske piger er muslimer der er flere lande hvor de fleste er kristne f.eks. Libanon. 

Ifølge Wikipedia var det tidligere som du siger, mens der i dag (2012) er flest muslimer i Libanon.

"I 1932 udgjorde de kristnes andel af befolkningen 51,3% og muslimer og drusere samlet 48,3 %. I begyndelsen af 1980-erne skønnedes de kristnes andel at være omkring to tredjedele og muslimernes og drusernes andel en tredjedel. I 2012 skønnedes det, at muslimer udgjorde 54 % af befolkningen (heraf 27 % sunnimuslimer, 27 % shiamuslimer), kristne 40.5 %."

Del dette indlæg

Link til indlæg
Romeo skrev, for 8 timer siden:

Pie_Chart_Showing_Religions_of_Lebanon_b

Del dette indlæg

Link til indlæg
pgcand skrev, den 31.3.2019 at 12:49:

Hvad er sd forkortelse for?

Har læst det herinde i flere sammenhænge

Sugardating

Del dette indlæg

Link til indlæg
Netrom skrev, den 31.3.2019 at 20:09:

Kender en i Aalborg som er på Sugardating.dk.

Send en PB for info hvis du er interesseret.

Kan du berette om din oplevelse med en arabisk pige?

Var det pengene og fantasien værd?

Evt. noget du har lyst til at prøve igen - ikke nødvendigvis med den samme pige, men mere generelt, om du stadig har mod på at prøve en arabisk pige igen ?

Spørger alene fordi jeg er mega nysgerrig. :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Måske tager jeg fejl, men tror om kvinder er liderlige eller ej intet har med deres race, religion eller bopæl at gøre. Men det kan have noget at gøre med hvor åbne de er med det. Her i Danmark er det jo ikke noget problem i at en (dansk) kvinde fortæller at hun lige var en tur i byen og så slæbte en fyr med hjem for at knalde ham. Tror ikke lige det er velset at Afghanske kvinder gør det samme i Kabul. Dermed ikke sagt at de ikke er liderlige og har lyst til det. Bare lige for at sætte tingene på spidsen. :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...