Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren
Mestmilfs skrev, for 7 timer siden:

Hej alle

har kigget lidt på denne skønhed, men da der ikke står priser og hun helst vil have man har kontanter med. Så ville jeg lige hører om der er nogle der har erfaringer med hende, og kender mere til priserne.

tak på forhånd

 

https://annoncelight.dk/showad/269509

Hej Mestmilfs.

velkommen til, din efterlysning er placeret under kbh sjælland og den skønne nævner en adresse på Fyn..tænker det blir svært at få et svar på din forespørgsel..den skulle have været i efterlysninger Fyn..

god søndag.

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mestmilfs skrev, for 7 timer siden:

Hej alle

har kigget lidt på denne skønhed, men da der ikke står priser og hun helst vil have man har kontanter med. Så ville jeg lige hører om der er nogle der har erfaringer med hende, og kender mere til priserne.

tak på forhånd

 

https://annoncelight.dk/showad/269509

Prøv at ringe til hende, så kan du nok få priserne oplyst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, 1 time siden:

Hej Mestmilfs.

velkommen til, din efterlysning er placeret under kbh sjælland og den skønne nævner en adresse på Fyn..tænker det blir svært at få et svar på din forespørgsel..den skulle have været i efterlysninger Fyn..

god søndag.

Alko

Det er sjovt du siger det, for der står ved mig den er placeret under Fyn hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Mestmilfs skrev, 1 time siden:

Det er sjovt du siger det, for der står ved mig den er placeret under Fyn hehe

Ja det er sjovt, men sagen er at jeg har bedt moderator om at flytte den til rette forrum :) hvilket så skete meget hurtigt så tak til moderator.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mestmilfs skrev, den 31.3.2019 at 00:41:

Hej alle

har kigget lidt på denne skønhed, men da der ikke står priser og hun helst vil have man har kontanter med. Så ville jeg lige hører om der er nogle der har erfaringer med hende, og kender mere til priserne.

tak på forhånd

 

https://annoncelight.dk/showad/269509

Det er i hvertfald ægte billeder af hende, og syns personligt hun er smukkere end billeder. Men det skyldtes måske hendes makeup. Meget sød og imødekommende - i det hele taget passer alt hvad der står i annoncetekst. Kunne desværre ikke komme til fordi hun ventede en kunde, og hun rejser hjem i morgen i en lille måneds tid sagde hun. Øv! Men jeg agter bestemt at forsøge igen når hun vender tilbage ;).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 6 timer siden:

Det er i hvertfald ægte billeder af hende, og syns personligt hun er smukkere end billeder. Men det skyldtes måske hendes makeup. Meget sød og imødekommende - i det hele taget passer alt hvad der står i annoncetekst. Kunne desværre ikke komme til fordi hun ventede en kunde, og hun rejser hjem i morgen i en lille måneds tid sagde hun. Øv! Men jeg agter bestemt at forsøge igen når hun vender tilbage ;).

Noteret :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...