Scene 2 Skrevet 30. Marts, 2019 Er der nogen der har erfaring med de afrikanske piger der går rundt på og omkring istedgade ? Evt hvor tager de deres kunder hen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 30. Marts, 2019 Næppe til Afrika.. Mon ikke man ordner det på gaden? Hvad med smitterisikoen? Bliver gadepiger testet som piger på klinik..? Det er spørgsmålet.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest liderlig-dreng Skrevet 30. Marts, 2019 Det forgår som regelt i bilen... Jeg kan dog aldrig i min vildeste fantasi være sammen en af de der negerpigere fra Istedgade... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
badedyr62 39 Skrevet 30. Marts, 2019 ppd skrev, 1 time siden: Næppe til Afrika.. Mon ikke man ordner det på gaden? Hvad med smitterisikoen? Bliver gadepiger testet som piger på klinik..? Det er spørgsmålet.. Bliver piger på klinik testet????????? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 30. Marts, 2019 liderlig-dreng skrev, for 56 minutter siden: Det forgår som regelt i bilen... Jeg kan dog aldrig i min vildeste fantasi være sammen en af de der negerpigere fra Istedgade... Men hvis man kommer på cykel. Kan man så få et værelse eller kommer Alfons og ruller dig..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2200 15 Skrevet 31. Marts, 2019 Der findes både gode og dårlige oplevelser på gaden. De fleste piger vil tage dig til en klub hvor du betaler et par hundrede ud over aftalt pris for lejen. Om der så er seng eller sofa varrierer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NysgerrigePeter 191 Skrevet 31. Marts, 2019 Hvis du bor på Cab-inn, eller andet, hvor der ikke er kontrol med hvem som kommer og går. Så kan de også sagtens medbringes dertil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 31. Marts, 2019 Scene skrev, for 4 timer siden: Er der nogen der har erfaring med de afrikanske piger der går rundt på og omkring istedgade ? Evt hvor tager de deres kunder hen ? Hvis man bare går det mindste op i disse kvinders liv og vilkår, så holder man pikken i bukserne. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg