Hop til indhold

Recommended Posts

Wai Wellness i Grønnegade skifter navn og ejer per 1. april.

Fremover vil kunderne derfor møde Warunee Lapirtis i klinikken, som får navnet Wanee Wellness. Baggrunden for ejerskiftet er, at klinikkens hidtidige ejer Wai ser sig nødsaget til at stoppe grundet sygdom.-  Det slider på kroppen at arbejde med massage i så mange år, og jeg er nødt til at tænke på min egen krop nu. Det er vemodigt, men samtidig er jeg glad for, at jeg kan overdrage klinikken til en så erfaren og dygtig massør som Warunee, siger Wai om beslutningen. Hun har drevet klinikken i otte år, og hun sender samtidig en stor tak til alle kunderne fra hele egnen, der i alle årene har bakket op om klinikken og Wais arbejde. Den nye ejer har 11 års erfaring med massage, og i forvejen driver Warunee Lapirtis en massageklinik i både Hobro og Skive. Disse fortsætter, og hun glæder sig til at udvide med en tredje klinik i Viborg. Udover navneskiftet og den nye ejer vil indholdet i klinikken i Viborg være det samme som hidtil, ligesom telefonnummeret også forbliver det samme.

I forbindelse med overtagelsen af klinikken er der åbent hus i lokalerne i Grønnegade den 3. maj. Her kan du hilse på den nye ejer, se lokaler og købe både massage og gavekort med klækkelig rabat.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...