Hop til indhold

Sille12gh Esbjerg

Featured Replies

Skrevet

Hun er fup.

Sammen med en anden SB har hun fuppet min ven for et større beløb i et fantastisk setup. Et setup, som virker for dem, selvom man er vågen overfor bedrag.

Skrevet
thedanishdude skrev, 1 time siden:

Hun er fup.

Sammen med en anden SB har hun fuppet min ven for et større beløb i et fantastisk setup. Et setup, som virker for dem, selvom man er vågen overfor bedrag.

Sikke da en halvkvædet vise. Har du informationer om hvordan hun fupper og bedrager er det da din pligt at oplyse således at andre ikke bliver fuppet og bedraget på samme måde?

Skrevet
  • Author
thedanishdude skrev, for 2 timer siden:

Hun er fup.

Det skulle vel aldrig være sammen med hende her? 
Nadja04

Skrevet
Jolly Roger skrev, for 4 timer siden:

Sikke da en halvkvædet vise. Har du informationer om hvordan hun fupper og bedrager er det da din pligt at oplyse således at andre ikke bliver fuppet og bedraget på samme måde?

Jeg synes at du skulle prøve. Setuppet er ret gennemført. Uden at gå i detaljer - de mødes med dig, men du får kun en slankere pengepung ud af det. Ingen sex.

Redigeret af thedanishdude
Tilføjelse

Skrevet
thedanishdude skrev, for 3 minutter siden:

Jeg synes at du skulle prøve. Setuppet er ret gennemført.

What? WTF har du drukket? Jeg har da ikke lyst til fup og fidus, snyd og bedrag? 

Skrevet
  • Author
thedanishdude skrev, for 6 timer siden:

Det er korrekt! Lige præcis hende.

Det giver logisk mening, det er nemlig hendes veninde. 

Og så forstår jeg bedre hvorfor hendes anden profil blev slettet. 

Der hed hun nemlig sille12g

Skrevet
just27fun skrev, for 8 timer siden:

Det giver logisk mening, det er nemlig hendes veninde. 

Og så forstår jeg bedre hvorfor hendes anden profil blev slettet. 

Der hed hun nemlig sille12g

Korrekt. Den anden profil blev slettet umiddelbart efter fupnummeret.

Skrevet

Men er det hende på billederne? Og hvem er hendes veninde?

Skrevet
thedanishdude skrev, den 6.4.2019 at 16:28:

Er det ikke lige meget? Hun vil kun fuppe dig. Nadja04 er veninden. 

Undre mig bare, da jeg har en aftale med hende alene, så jeg er da nysgerrig efter hvordan hun har tænkt sig at snyde mig, mens hun er hos mig??  Er der andre som er blevet snydt, da hendes profil og hendes veninde stadig er aktiv

Skrevet
Cippo skrev, for 12 timer siden:

Undre mig bare, da jeg har en aftale med hende alene, så jeg er da nysgerrig efter hvordan hun har tænkt sig at snyde mig, mens hun er hos mig??  Er der andre som er blevet snydt, da hendes profil og hendes veninde stadig er aktiv

Det lyder spændende. 

Da min ven bagefter snakkede om politianmeldelse, var hun pludseligt mindreårig. Så, pas på. 

• 2 weeks later...
Skrevet
Cippo skrev, den 8/4/2019 at 17:19:

Hun kan snyde dig ved at du giver penge til hendes buddy som følger hende rundt og så smutter hun inden du har knaldet hende og uden at give dig penge tilbage.

• 4 years later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.