Hop til indhold
Snadremanden

Elskerinde/affære?!?

Recommended Posts

Halløj folkens

Er der nogen som har nogle gode fif, evt. til sider på nettet, som formidler kontakt for eventyrlystne mennesker, som enten ønsker en affære, et uforpligtende forhold eller en husven? Jeg har prøvet på sexhunt og scor, men synes der er lidt dødt. VictoriaMilan virker alt for kommercielt!

Nogen forslag? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Snadremanden skrev, for 14 minutter siden:

Halløj folkens

Er der nogen som har nogle gode fif, evt. til sider på nettet, som formidler kontakt for eventyrlystne mennesker, som enten ønsker en affære, et uforpligtende forhold eller en husven? Jeg har prøvet på sexhunt og scor, men synes der er lidt dødt. VictoriaMilan virker alt for kommercielt!

Nogen forslag? :)

trist at må sige, at som MAND er det næsten umuligt at finde det du søger.

for hver kvinde der søger det samme som dig, er der vel 500 mænd der står på spring.

du søger vel, en gratis gensidig oplevelse ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 42 minutter siden:

trist at må sige, at som MAND er det næsten umuligt at finde det du søger.

for hver kvinde der søger det samme som dig, er der vel 500 mænd der står på spring.

du søger vel, en gratis gensidig oplevelse ?

Sådan kunne det måske godt se på overfladen.  Omvendt er det nok de færreste kvinder der jubler over at flere hundrede mænd, der ikke falder i hendes smag, står på spring. Jo, ens ønsker som mand kan sagtens opfyldes, men det kræver selvfølgelig at man dels har noget at byde på, og dels at man har en realistisk tilgang.  Typisk er det den sidste del der skal arbejdes lidt med. 

Med mindre man kan skrive trusserne af kvinder, er det nok bedre at søge indfrielsen af ens ønsker ude i den almindelige verden.  Her er det bestemt en klar fordel ikke at være generet og have en passende udadvendthed.

Held og lykke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milf GFE

Lige på det ene punkt, må man vist bare sige, at kvinderne har en fordel.

I de ultrakorte perioder hvor jeg har været på scor, har jeg fået så mange henvendelser, at det har været umuligt at forholde mig seriøst tiil dem alle sammen. Og derfor har jeg også slettet min profil igen efter under ene uges tid. 

Og at finde et match, som ender ud i en fast elskerinde-relation er ikke bare lige noget man gør. Her handler det jo om andet og mere end bare dejlig sex. Her kommer man virkelig tæt på hinanden og hinandens liv, så her er den rette kemi ekstremt vigtig. Ud over diskretion blandt andet.

Mange spilleregler, som skal overholdes.

Redigeret af Milf GFE

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...