Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte hende forleden og det var helt sikkert en meget positiv oplevelse. De 3 billeder er utvivlsomt hende ( ikke mælkebillederne) og hun har virkelig en meget smuk og velformet krop. Det startede med at jeg blev lukket ind og vi talte lidt om tingene hvorefter hun tog tøjet af og mine øjne blev mere og mere tilfredsstillet. Da øjnene så havde fået hvad de skulle have var det andre dele af kroppen der blev forkælet, først med et fantastisk blow med kys og slik af både boller og pik, derefter følte jeg at det var min tur til at gøre gengæld og jeg smagte hendes smukke og velplejede fisse. Til sidst var det lidt almindelig missionær så jeg kunne se hendes smukke ansigt da jeg kom. 

Alt i alt en oplevelse det for mig trak rene topkarakterer til hende, hendes service og faciliteterne. 

https://annoncelight.dk/showad/271817

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg valgte en halv time men der blev ikke kigget så meget på uret, der gik noget mere end 30 minutter før jeg gik. Massagen var mest bare en behagelig blød berøring, ikke massage som sådan men meget erotisk :blink:

Stedet er i selve Sunds og ligger ikke ud til befærdet vej.

Jeg glemte helt at nævne at hun taler et flot og let forståeligt engelsk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herrrman skrev, den 30/3/2019 at 09:59:

Besøgte hende forleden og det var helt sikkert en meget positiv oplevelse. De 3 billeder er utvivlsomt hende ( ikke mælkebillederne) og hun har virkelig en meget smuk og velformet krop. Det startede med at jeg blev lukket ind og vi talte lidt om tingene hvorefter hun tog tøjet af og mine øjne blev mere og mere tilfredsstillet. Da øjnene så havde fået hvad de skulle have var det andre dele af kroppen der blev forkælet, først med et fantastisk blow med kys og slik af både boller og pik, derefter følte jeg at det var min tur til at gøre gengæld og jeg smagte hendes smukke og velplejede fisse. Til sidst var det lidt almindelig missionær så jeg kunne se hendes smukke ansigt da jeg kom. 

Alt i alt en oplevelse det for mig trak rene topkarakterer til hende, hendes service og faciliteterne. 

https://annoncelight.dk/showad/271817

Var blowjob med eller uden kondom ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtjyde6 skrev, for 22 timer siden:

Kan man ankomme diskret ? Er lidt lokal og vil helst ikke ses der

Det er et helt almindeligt lejlighedskompleks. Der er intet på dører, klokke eller andet, der indikerer at her foregår noget specielt. Da døren blev åbnet og jeg sagde "hej", kiggede Ploy på mig, med en finger for munden for at indikere at jeg skulle være stille. Den samme gestikulation på vejen ud. Så hun gør meget for at naboen ikke ved, hvad der foregår.

Ploy er sød, venlig og imødekommende. Der er ikke noget GFE over oplevelsen, men bestemt value for pengene (1 time FP - 1500). Det virker rigtigt, at billede 3 skulle være hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...