Hop til indhold
Massens

Maya Odense

Recommended Posts

Hej Brødre 

så vil dele en oplevelse med jer omkring denne Maya, havde set og læst alle de positive anmeldelser af Maya, så blev fristet til at besøge Maya, meen ! Tror succesen er steget hende lidt til hovedet, jeg ringede til Maya og spurgte om hun var ledig i dag kl 1830 og det var hun jeg skulle blot ringe 10 min før min ankomst, så afsted og var ca 5 forsinket på grund af trafikken, så kl 1824 ville jeg ringe som aftalt, men så tikker en besked ind fra Maya at hun er ledig kl 1920 ? Hm hm hva faen er nu det, jeg svare så at jeg er nået frem til adr, hun skriver så at om jeg så venter til 1920 ? Jeg svare så at jeg ringede for at sikre mig en aftale kl 1830 hvilket hun bekræftede var ok så vil jeg da ikke bare acceptere at hun lige tager en ekstra kunde ind også tror jeg bare venter, syntes dette er totalt useriøst og lugter langt væk af hun skal score så mange penge så muligt, så fik desværre aldrig mødt Maya 

ville bare lige advare jer andre om at i skal sikre jer hun holder jeres aftaler ! Jeg brugte da KUN 5 kvarter på kørsel mm 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv, det er sgu træls og ikke i orden. :-(  Man kan godt se på aktiviteten her inde at der lige har været lønudbetaling, så pigerne har nok at lave. Men - det er sgu ingen undskyldning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig i, at det kniber med forretningsetikken.  På den anden side, kan jeg godt se udfordringerne omkring at få stakket aftalerne så alle er tilfredse, når jeg ser hendes prisliste.  En ting er at hun tager lave priser, hvilket selvfølgelig giver en rimelig stor efterspørgsel. Jeg gætter på at mange af henvendelserne er korte 1/4 eller ½ time.  

Umiddelbart tænker jeg ikke at der er noget der er steget hende til hovedet, fordi nogen roser hendes orale evner.  Jeg tror mere, at hun har svært ved at få aftalerne til at passe, således at hun ikke har lange ventetider.   Hendes koncept og prissætning fordre jo at der skal flere igennem røret for at det hænger sammen.

Hvis hun var fuldstændig ligeglad, så havde nok slet ikke ulejliget sig med at skrive/forslå et andet tidspunkt.  Men enig i, at forretningsetikken er i hegnet, men i det segment er det set i en generel sammenhæng nok hvad man kan forvente "Der skal smedes når jernet er varmt".  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Unfortunately, sometimes it happens sometimes ...
Unfortunately, a lot of customers do not come, despite the meeting ...
And here someone came before you and the meeting was imposed and that I had a client in the room, it is known that he did not ask for it and I was not sure that you would be.
I can only apologize and wish you a nice day

Maya 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya1234 skrev, for 6 timer siden:

Unfortunately, sometimes it happens sometimes ...
Unfortunately, a lot of customers do not come, despite the meeting ...
And here someone came before you and the meeting was imposed and that I had a client in the room, it is known that he did not ask for it and I was not sure that you would be.
I can only apologize and wish you a nice day

Maya 

Hi Maya 

first i accept your apology, We are all human beings, and I have only respect for those people that can give a apology when they have made a mistake, because we all do, my meaning with my post was To give you a warning that this way in doing your business was not acceptable in my way, and hopefully you could see this, if you just have written or called back and asked if we could make the appointment a little later I was okay, but the way it  went I was in bad mood, and therefore I wasn’t interested to take the later time, because I wanted the right chemistry for our meeting, I will give it a 2 chance so you will here from me some day 

Take care 

Massens

Del dette indlæg


Link til indlæg
Massens skrev, for 17 timer siden:

I will give it a 2 chance so you will here from me some day

Hej

Det synes jeg du skylder dig selv. Det er ikke i orden at man ikke får den tid man har booket, men ja - alle kan fejle og synes ikke hun skal dømmes på en fejltagelse. Hvis du er sød ved hende er hun rigtig sød ved dig, det kan man se på alt det der er skrevet om hende. Og ja, det er ingen hemmelighed at hun er min absolutte yngling men jeg har altså ingen fordel ved at skrive godt om hende eller forsvare hende. Bare for lige at få det på det rene.

God søndag - den smule der er tilbage. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...