Hop til indhold
Guest Nemtøs

Kloge Åger alle steder

Recommended Posts

Guest Nemtøs

For  flere  år  tilbage  oprettede  jeg  en  profil på  Sugardaters, blev  anbefalet  siden  af  en  mandlig  bekendt.  Har  måske  igennen  årerne  haft  5 aftaler  derindefra.  En  bekendt  gjorde  mig  opmærksom på at  jeg  blev  omtalt  her  på  siden, og  da  jeg  ikke  blev  omtalt  korrekt  måtte  jeg  jo  oprette  mig  herinde. Jeg  er  blevet  hængende. 

Jeg har  stadig  min  profil  på  sd,  for  at  bevare  kontakten  med  en  enkelt  mand. 

I dag  hvor  jeg  tjekkede  sd  må  der  en  besked:

Du  hører  til  på  eroguide og AnnonceLight og  ikke  her. 

WTF en kloge  Åge  - mit  blodtryk  steg  voldsomt  og  jeg  var  allerede  i  gang  med  at  give  ham  en  overhaling.... fik  stoppet  mig  selv  og  valgte  at  blokere  den  unge  mand. 

Fuck  hvor  jeg  da  kan  blive  fuldstændig  arrig  når  andre  skal  fortælle  mig  hvad  der  er  rigtigt  og  forkert.

Hvad  kan  provokere  jer?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Jeg HADER radio silence.. som i HADER !!! <3<3

Men ja, hvorfor mon folk har så travlt med at bestemme på andres vegne - frem for bare at mele sin egen kage.. ell hvad det nu hedder... ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 1 minut siden:

Jeg HADER radio silence.. som i HADER !!! <3<3

Men ja, hvorfor mon folk har så travlt med at bestemme på andres vegne - frem for bare at mele sin egen kage.. ell hvad det nu hedder... ???

Da jeg var barn/ung hed det at passe sin egen næringsvej...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når nogen er så glad for at høre på sig selv og bare snakker løs og gentager sig selv. 

Et møde der trækker ud pga sådan et fjols får mig op i det røde felt. 

@Nemtøsman skal virkelig være tykhuddet for at være i denne branche. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
AalborgLook skrev, for 2 minutter siden:

Når nogen er så glad for at høre på sig selv og bare snakker løs og gentager sig selv. 

Et møde der trækker ud pga sådan et fjols får mig op i det røde felt. 

@Nemtøsman skal virkelig være tykhuddet for at være i denne branche. 

Helt  på linje  med  dig,  der  er  også  typen  der  ved  møder  lige  har  brug  for  at citere  næsten 100 % hvad  der  lige  er  blevet  sagt.... øøøhhh gentager  jeg  nu  dig  bare  fordi  jeg  gerne  vil  have  det  sidste  ord??

Har  indtrykket  af  at  du  både  rummer  temperament men  i den  grad  også  ordentlighed <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 50 minutter siden:

@Landsbytossen hvad er  det  der  er  så  sjovt ved  mit  indlæg?

Tja jeg trak nu også på smilebåndet over dit blodtryk, da jeg funderede over din beretning forleden. Gad vide om dit blodtrykket ikke er kommet ned siden du "misbrugte" den stakkel. Mit er da i hvert tilfælde stadig langt over lægens anbefaling efter din beretning. Trods dobbelt dosis amlodipin, og 2 liter grape juice. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Barske Rødskæg skrev, for 3 minutter siden:

Tja jeg trak nu også på smilebåndet over dit blodtryk, da jeg funderede over din beretning forleden. Gad vide om dit blodtrykket ikke er kommet ned siden du "misbrugte" den stakkel. Mit er da i hvert tilfælde stadig langt over lægens anbefaling efter din beretning. Trods dobbelt dosis amlodipin, og 2 liter grape juice. :D

Jeg er  normalt  meget  meget  rolig som person 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 10 minutter siden:

Jeg er  normalt  meget  meget  rolig som person 

Det har jeg jo desværre stadig tilgode og opleve ved selvsyn. Forleden proklamere du da ellers at du kunne blive pænt farlig, hvis du ikke fik dine forventede orgasmer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

folk der altid, skal kommentere på alt selvom deres indlæg ikke har en rygende fis med emnet at gøre.

de har bare et behov, for at høre se dem selv :(          på eroguide findes de også :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 timer siden:

Hvad  kan  provokere  jer?

Ham idioten i den sorte Renault Megane her til aften på E45 :angry:

Ved dog ikke om han er på Sugardaters ;)

Redigeret af Butch
Stave-skrive-fejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Butch skrev, for 27 minutter siden:

Ham idioten i den sorte Renault Megane her til aften på E45 :angry:

Ved dog ikke om han er på Sugardaters ;)

Det  er  han  med  sikkerhed  - det  er  ham der  er  udstyret med en  lille diller  og  små  fødder 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 5 minutter siden:

Det  er  han  med  sikkerhed  - det  er  ham der  er  udstyret med en  lille diller  og  små  fødder 

Det er sgu da ham!

Små fødder der ikke kan nå pedalerne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Butch skrev, for 8 timer siden:

Det er sgu da ham!

Små fødder der ikke kan nå pedalerne. 

.... på en legecykel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 27 minutter siden:

.... på en legecykel.

Ja nu var det jo en Renault, så det passer meget godt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Delphi
Butch skrev, for 43 minutter siden:

Ja nu var det jo en Renault, så det passer meget godt. 

Nøøøj, har du mødt Hulkeberg i en Megane? :o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Delphi skrev, for 27 minutter siden:

Nøøøj, har du mødt Hulkeberg i en Megane? :o

Jeg tror det var postmand Per..... han kørte ihvertfald som om det var en R4 med paraplygear.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Butch skrev, for 4 timer siden:

Jeg tror det var postmand Per..... han kørte ihvertfald som om det var en R4 med paraplygear.

Hvad kan man ellers forvente af en idiot, som kører rundt i en Fransk Bøssebil. Nåh nej man må ikke moppe folk der kører i Franske biler - de har sat........ Problemer nok i forvejen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milf GFE
Barske Rødskæg skrev, for 22 timer siden:

Hvad kan man ellers forvente af en idiot, som kører rundt i en Fransk Bøssebil. Nåh nej man må ikke moppe folk der kører i Franske biler - de har sat........ Problemer nok i forvejen :D

Nu er fransk jo mange ting...! :biggrin:

Og min franske bil har nu kørt upåklageligt, siden jeg købte den fra ny for en del år siden.

Og ja ja. Moppe og gøre nar af folks bilvalg kan man jo altid. Gør jeg da også selv til tider hihi. Hvem ville ikke gerne køre rundt i en eller anden monster fed, toplækker øse. Men så skal jeg nok liiiiiige vinde i Lotto først.

Men at køre langsomt på E45 er ikke op uanset bil, undtagen hvis der er kø....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Milf GFE skrev, for 2 timer siden:

Nu er fransk jo mange ting...! :biggrin:

Og min franske bil har nu kørt upåklageligt, siden jeg købte den fra ny for en del år siden.

Og ja ja. Moppe og gøre nar af folks bilvalg kan man jo altid. Gør jeg da også selv til tider hihi. Hvem ville ikke gerne køre rundt i en eller anden monster fed, toplækker øse. Men så skal jeg nok liiiiiige vinde i Lotto først.

Men at køre langsomt på E45 er ikke op uanset bil, undtagen hvis der er kø....

Ja fransk er mange ting.... og der ER da også kreeret nogle skønne ting og biler i det land. 

Noget skete så ved et tilfælde - Champagne f.eks., andre mere planlagt. Det franske som mest bliver omtalt herinde, er nu heller ikke helt ved siden af......

Bilerne kan man altid diskutere, men jeg tror ikke rigtig at ham klaphatten havde gjort det bedre i en fed toplækker øse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...