Guest Nemtøs Skrevet 29. Marts, 2019 For flere år tilbage oprettede jeg en profil på Sugardaters, blev anbefalet siden af en mandlig bekendt. Har måske igennen årerne haft 5 aftaler derindefra. En bekendt gjorde mig opmærksom på at jeg blev omtalt her på siden, og da jeg ikke blev omtalt korrekt måtte jeg jo oprette mig herinde. Jeg er blevet hængende. Jeg har stadig min profil på sd, for at bevare kontakten med en enkelt mand. I dag hvor jeg tjekkede sd må der en besked: Du hører til på eroguide og AnnonceLight og ikke her. WTF en kloge Åge - mit blodtryk steg voldsomt og jeg var allerede i gang med at give ham en overhaling.... fik stoppet mig selv og valgte at blokere den unge mand. Fuck hvor jeg da kan blive fuldstændig arrig når andre skal fortælle mig hvad der er rigtigt og forkert. Hvad kan provokere jer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 29. Marts, 2019 Jeg HADER radio silence.. som i HADER !!! Men ja, hvorfor mon folk har så travlt med at bestemme på andres vegne - frem for bare at mele sin egen kage.. ell hvad det nu hedder... ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 29. Marts, 2019 FrokostUartig skrev, for 1 minut siden: Jeg HADER radio silence.. som i HADER !!! Men ja, hvorfor mon folk har så travlt med at bestemme på andres vegne - frem for bare at mele sin egen kage.. ell hvad det nu hedder... ??? Da jeg var barn/ung hed det at passe sin egen næringsvej... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 29. Marts, 2019 @Landsbytossen hvad er det der er så sjovt ved mit indlæg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 29. Marts, 2019 Når nogen er så glad for at høre på sig selv og bare snakker løs og gentager sig selv. Et møde der trækker ud pga sådan et fjols får mig op i det røde felt. @Nemtøsman skal virkelig være tykhuddet for at være i denne branche. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 29. Marts, 2019 AalborgLook skrev, for 2 minutter siden: Når nogen er så glad for at høre på sig selv og bare snakker løs og gentager sig selv. Et møde der trækker ud pga sådan et fjols får mig op i det røde felt. @Nemtøsman skal virkelig være tykhuddet for at være i denne branche. Helt på linje med dig, der er også typen der ved møder lige har brug for at citere næsten 100 % hvad der lige er blevet sagt.... øøøhhh gentager jeg nu dig bare fordi jeg gerne vil have det sidste ord?? Har indtrykket af at du både rummer temperament men i den grad også ordentlighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 899 Skrevet 29. Marts, 2019 Nemtøs skrev, for 50 minutter siden: @Landsbytossen hvad er det der er så sjovt ved mit indlæg? Tja jeg trak nu også på smilebåndet over dit blodtryk, da jeg funderede over din beretning forleden. Gad vide om dit blodtrykket ikke er kommet ned siden du "misbrugte" den stakkel. Mit er da i hvert tilfælde stadig langt over lægens anbefaling efter din beretning. Trods dobbelt dosis amlodipin, og 2 liter grape juice. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 29. Marts, 2019 Barske Rødskæg skrev, for 3 minutter siden: Tja jeg trak nu også på smilebåndet over dit blodtryk, da jeg funderede over din beretning forleden. Gad vide om dit blodtrykket ikke er kommet ned siden du "misbrugte" den stakkel. Mit er da i hvert tilfælde stadig langt over lægens anbefaling efter din beretning. Trods dobbelt dosis amlodipin, og 2 liter grape juice. Jeg er normalt meget meget rolig som person Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 899 Skrevet 29. Marts, 2019 Nemtøs skrev, for 10 minutter siden: Jeg er normalt meget meget rolig som person Det har jeg jo desværre stadig tilgode og opleve ved selvsyn. Forleden proklamere du da ellers at du kunne blive pænt farlig, hvis du ikke fik dine forventede orgasmer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 29. Marts, 2019 folk der altid, skal kommentere på alt selvom deres indlæg ikke har en rygende fis med emnet at gøre. de har bare et behov, for at høre se dem selv på eroguide findes de også 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 899 Skrevet 29. Marts, 2019 Jeg forstår ikke hvorfor du omtaler dig selv i 3. Person 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 29. Marts, 2019 (edited) Nemtøs skrev, for 3 timer siden: Hvad kan provokere jer? Ham idioten i den sorte Renault Megane her til aften på E45 Ved dog ikke om han er på Sugardaters Redigeret 29. Marts, 2019 af Butch Stave-skrive-fejl 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 29. Marts, 2019 Butch skrev, for 27 minutter siden: Ham idioten i den sorte Renault Megane her til aften på E45 Ved dog ikke om han er på Sugardaters Det er han med sikkerhed - det er ham der er udstyret med en lille diller og små fødder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 29. Marts, 2019 Nemtøs skrev, for 5 minutter siden: Det er han med sikkerhed - det er ham der er udstyret med en lille diller og små fødder Det er sgu da ham! Små fødder der ikke kan nå pedalerne. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 30. Marts, 2019 Butch skrev, for 8 timer siden: Det er sgu da ham! Små fødder der ikke kan nå pedalerne. .... på en legecykel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 30. Marts, 2019 Borende X skrev, for 27 minutter siden: .... på en legecykel. Ja nu var det jo en Renault, så det passer meget godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Delphi Skrevet 30. Marts, 2019 Butch skrev, for 43 minutter siden: Ja nu var det jo en Renault, så det passer meget godt. Nøøøj, har du mødt Hulkeberg i en Megane? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 30. Marts, 2019 Delphi skrev, for 27 minutter siden: Nøøøj, har du mødt Hulkeberg i en Megane? Jeg tror det var postmand Per..... han kørte ihvertfald som om det var en R4 med paraplygear. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 899 Skrevet 30. Marts, 2019 Butch skrev, for 4 timer siden: Jeg tror det var postmand Per..... han kørte ihvertfald som om det var en R4 med paraplygear. Hvad kan man ellers forvente af en idiot, som kører rundt i en Fransk Bøssebil. Nåh nej man må ikke moppe folk der kører i Franske biler - de har sat........ Problemer nok i forvejen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 31. Marts, 2019 Barske Rødskæg skrev, for 22 timer siden: Hvad kan man ellers forvente af en idiot, som kører rundt i en Fransk Bøssebil. Nåh nej man må ikke moppe folk der kører i Franske biler - de har sat........ Problemer nok i forvejen Nu er fransk jo mange ting...! Og min franske bil har nu kørt upåklageligt, siden jeg købte den fra ny for en del år siden. Og ja ja. Moppe og gøre nar af folks bilvalg kan man jo altid. Gør jeg da også selv til tider hihi. Hvem ville ikke gerne køre rundt i en eller anden monster fed, toplækker øse. Men så skal jeg nok liiiiiige vinde i Lotto først. Men at køre langsomt på E45 er ikke op uanset bil, undtagen hvis der er kø.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 31. Marts, 2019 Milf GFE skrev, for 2 timer siden: Nu er fransk jo mange ting...! Og min franske bil har nu kørt upåklageligt, siden jeg købte den fra ny for en del år siden. Og ja ja. Moppe og gøre nar af folks bilvalg kan man jo altid. Gør jeg da også selv til tider hihi. Hvem ville ikke gerne køre rundt i en eller anden monster fed, toplækker øse. Men så skal jeg nok liiiiiige vinde i Lotto først. Men at køre langsomt på E45 er ikke op uanset bil, undtagen hvis der er kø.... Ja fransk er mange ting.... og der ER da også kreeret nogle skønne ting og biler i det land. Noget skete så ved et tilfælde - Champagne f.eks., andre mere planlagt. Det franske som mest bliver omtalt herinde, er nu heller ikke helt ved siden af...... Bilerne kan man altid diskutere, men jeg tror ikke rigtig at ham klaphatten havde gjort det bedre i en fed toplækker øse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg