Hop til indhold

thaipiger der taler dansk

Featured Replies

Skrevet

Er der nogle af jer, der ved hvor i århus at der er thaipiger som forstår og taler bare lidt dansk

Hilsen Den flittige.

Skrevet

Dee Day I Herluf Trollesgade, Aromatic Sprotsmassage i Teglværksgade, Siam i Jyllands Alle bla. 

Skrevet

Julius hvor kan man parkere bilen.

Jeg ved godt, at du ikke må oplyse adresse.

Hilsen Den flittige

Skrevet
Den flittige skrev, for 5 timer siden:

Julius hvor kan man parkere bilen.

Jeg ved godt, at du ikke må oplyse adresse.

Hilsen Den flittige

Du kan parkere lige ved døren, eller så tæt på, du har lyst. Som der står i annoncen, så er det ikke helt inde i centrum.

Skrevet
Julius skrev, den 29.3.2019 at 23:58:

Jeg var på besøg her, for et par uger siden, hun talte flydende dansk:

https://annoncelight.dk/showad/271240

Jeg syntes billederne under profil navnet er ret forskellige så er der nogen af dem som er ægte? Og hvis ja hvem af pigerne møder man så? Den tynde eller?

Og hvordan var oplevelsen med massage og sex?

Skrevet
steve skrev, for 5 timer siden:

Jeg syntes billederne under profil navnet er ret forskellige så er der nogen af dem som er ægte? Og hvis ja hvem af pigerne møder man så? Den tynde eller?

Og hvordan var oplevelsen med massage og sex?

Jeg ved ikke, hvilke af billederne der er ægte, er alle billederne ikke af en tynd pige? Det sorte hår passer meget godt, så måske var det hende, jeg mødte.

Jeg fik den omgang, der står i overskriften. Tantradelen er lette berøringer med fingerspidserne, som ret hurtig gik over i B2B som udelukkende bestod i lette berøringer med brystvorterne. Der var også lidt pirring undervejs, og alt i alt var det ok til prisen, men egentlig ikke noget at skrive hjem om. Der blev ikke brugt olie under denne behandling.

Da jeg vendte mig om, startede hun med lidt blid lingam massage som hurtigt blev til et regulært handjob med fuld fart. Jeg tror, hun brugte vandbaseret glidecreme, der blev brugt rigeligt, og der var ikke skyggen af olie, efter jeg var blevet tørret af med en iskold fugtserviet.

En sød og imødekommende pige som talte flydende dansk, men jeg har ikke behov for en gentagelse.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.