Hop til indhold
Basse

Frække glædespiger

Recommended Posts

Når jeg af og til besøger pigerne omkring i det ganske danske land har det ofte undret mig at de sjældent (jeg har aldrig mødt en) har frækt lingeri på. Med frækt ligeri mener jeg selvsiddende strømper eller strømper til hofteholder, korset eller lignede.

De har selvfølgelig g-string på samt en nedringet bluse på, men jeg mener - det er (for mig) bare ikke nok..

Hvor kan man møde pigerne der "duller" sig det ekstra op?? Gerne i Jylland fyn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deler ovenstående erfaring. Langt de fleste af vores gode veninder gør gerne lidt ekstra ud af det, hvis du har gjort opmærksom på dine ønsker, når du ringer og bestiller tid. Måske ikke lige, hvis du ringer og siger: jeg er der om fem minutter. Men hvis du ringer en dag eller to i forvejen, så skal du bare se løjer.

Go' fornøjelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kan jeg da komme med input, set fra min egen vinkel.

Jeg laver kun det her i min fritid, så for at få fat på mig, så kræver det, at man er i god tid, så jeg kan få planlagt min tid.

Men jeg føler mig helt vildt sexet i strømper og alt det der hejs, så for mig er det slet ikke et spørgsmål. Dog vil jeg give de andre ret - spørg!

Som jeg før har sagt herinde, så er vi ikke tankelæsere. Hvis I skriver hvad I har lyst til, så vil jeg (og sikkert også de andre) gøre alt hvad vi kan, for at imødekomme det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stinna, nu må du snart komme på gæstevisit i København. Der er rigtig mange mænd, der skal ud for at købe julegaver snart.... :P

Hahaha - det gav lige et smil på læben :lol:

Tak ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har gode erfaringer med at ringe og bestille tid, og påklædning ;)

Det er også mit grundprincip - at kontakte i god tid ved tidsbestilling og tale med glædespigen om mine ønsker til deres påklædning, noget feminint, selvsiddende strømper og så naturligvis også, hvad de har på fødderne.

Det giver faktisk en tredobbelt glæde; at tale med dem om sine ønsker, at se udførelsen af sine ønsker, idet døren åbnes, og at pakke dem ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Basse, mail eller ring til pigen/pigerne et par dage før dit besøg og udtryk dine ønsker om fræk og sexet påklædning. Det har jeg gode erfaringer med, det bliver altid positivt modtaget, og det er et frydefuldt øjeblik, når man møder pigen. Go' fornøjelse!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...