Hop til indhold

Recommended Posts

Efter at have brugt en formiddag på at beslutte mig mellem alle de udenlandske tilbud i Esbjerg for tiden, er jeg netop hjemvendt fra et besøg hos June i Esbjerg

https://annoncelight.dk/showad/272114

Ikke helt hende på billederne, men hendes krop ligner meget godt og hun så også meget sød ud, men nok heller ikke 22, men nok tættere på 30.

Silikone bryster og selvom hun sagde de var naturlig, så tror jeg sku, at hun havde fået lavet sine baller større.... Har i hvert fald aldrig mærket  så hårde baller før. De var nærmest ikke til at få fat i.

Pigen er spansk og kan næsten intet engelsk, men hun er meget sød og ikke spor maskinagtigt. 

Tog et kvarter med anal for 700 og det var sku okay. Har prøvet det der var meget værre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så tror jeg sku jeg kom ind til den forkerte... der er 2 piger i englandsgade, kunne jeg høre mens jeg var der. Jeg skulle ind til julia, hun sagde dog også at hun hed natacha og var 28år. Men hun ligner ligesom du beskriver. Synes dog det var verdensklasse som hun kunne ridde og var rigtig sød også synes jeg. Jeg går meget efter gfe og hun var rigtig god til at kysse, også med tunge. Og kæle og charme for en. Jeg tænker nu at jeg helt sikkert skal besøge hende igen, men hvordan kommer man ind til den rigtige?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu prøver jeg lykken og håber at jeg kommer ind til den samme som sidst, selvom det lyder til jeg kom ind til june selvom jeg havde skrevet til julia samme sted. Så har skrevet til julia igen idag og krydser fingre for det er den samme pige idag :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...