Hop til indhold
Guest Tommy Mortensen

Naughty Natalia - Vejle

Recommended Posts

Guest Tommy Mortensen

Jeg har været forbi Natalia, da jeg først så annoncen så var jeg lidt skeptisk omkring om billederne er ægte eller ej, jeg fik lavet en aftale og havde aftalt med mig selv at smutte hvis det ikke var hende.  

Jeg blev budt indenfor at Natalia, jeg kunne konstatere at billerne er ægte, hun er både ung og smuk. Så jeg blev selvfølgelig og jeg bestilte 1/2 time med øko blæs og kys. Jeg fik mig et bad og da jeg kom tilbage så kom hun hen til mig og begyndte at kysse mig, gode dybe og våde kys, langsom blev min pik stiv, Natalias spyttede på sin hånd og begyndte at give mit pikhoved lidt blid massage, det gjorde den max hård og inden længe gik Natalia på knæ og suttede, hun havde hele tiden fokus på pikhoved. Godt sug hele tiden og masser af spyt. På med et kondom og så tog jeg hende stående bagfra, hun er dejlig ungpige stram og hun er ikke berøringsangst, man må røre og rage alt det man lyster, jeg havde mest mine hænder på hendes hofter så jeg rigtig kunne støde igennem, hun tager det pænt og laver små søde liderlige klynk når man støder helt i bund. Da jeg var blevet lidt træt så lagde jeg mig på sengen, Natalia kravlede op på mig og red, god teknik, hun satte hænderne på min brystkasse og kørte sit underliv op og ned, både hårdt og hurtigt. Det måske en lidt for god teknik for jeg kunne mærke at jeg var ved at komme, jeg tænkte på at kaste hende af, men jeg lukkede øjnene og lod hende bare knalde mig til jeg kom op i hende, hun blev ved og ved imens min sæd pumpede ud i kondomet, det var nærmest som en slag boremaskine der var løbet løbsk, hun stoppede først da jeg stoppede hende. 

Jeg gik derfra helt tømt og tilfreds:

https://annoncelight.dk/showad/271676

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 4 timer siden:

Er det samme sted som alicja blev besøgt ?

8000

Det er det.

weekend god

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tommy Mortensen
8000 skrev, for 16 timer siden:

Det er det.

weekend god

Ja, det er præcis samme sted ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev hun besøgt og sikke en god oplevelse!

Hun virkede en lille smule forvirret og der var ikke 100% styr på hvad vi havde aftalt, men intet problem. Hun kom hurtigt i tanke om det og undskyldte og virkede næsten en smule flov.

Jeg snuppede 30min med kys. Og så røg tøjet af. Sikke en syn!

Nogle virkelig dejlige bryster (virkede naturlige) i lidt over en håndfuld. Hvis I er en titty mand som jeg, så bliver I ikke skuffet.

Og jeg kan sagtens nikke genkendende til at hun gerne vil røres. Så hendes bryster fik rigtig meget opmærksomhed ;)

Hun kommer vist nok tilbage igen sidste uge i april, men helt nøjagtig hvor, var hun dog ikke sikker på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...