Hop til indhold

Beer eller rose i Vejle.

Featured Replies

Skrevet

Hejsa. 

Til folk der kender begge kvinder. 

Hvem ville i anbefale og besøge først? Jeg har ikke været hos nogle af kvinderne. 

Er deres ydelser, indlevelse ens eller er der en der er og foretrække frem for den anden?? 

Det er pænt langt fra den anden side af Randers så vil helst booke tid med den af dem der giver sig mest til kunden :)

Havde jeg råd havde jeg besøgt dem begge. 

Hvem anbefaler i?? :)

Skrevet
Buttman76 skrev, for 1 time siden:

Hejsa. 

Hvem ville i anbefale og besøge først? Jeg har ikke været hos nogle af kvinderne. 

Er deres ydelser, indlevelse ens eller er der en der er og foretrække frem for den anden?? 

Det er pænt langt fra den anden side af Randers så vil helst booke tid med den af dem der giver sig mest til kunden :)

Herfra....HELT KLART ROSE:D

Skrevet
Buttman76 skrev, for 2 timer siden:

Hejsa. 

Hey B76 

Smag og behag er jo heldigvis forskellig men jeg vil anbefale dig Vejle´s Suoerstar . name S  

B og R er også skønne men jeg vil anbefale dig S og S og atter S .... men det er jo dig der bestemmer -

But just remember; fordi du kan lide en ene ! - behøves man jo ikke at hade de andre VEL.....

Rigtig Sunny shine weekend 

69lover   

Redigeret af 69lover

Skrevet

Jeg ville helt klart foretrække Beer. 

Hun er baaaare så dejlig fræk. 

Skrevet
  • Author
69lover skrev, for 32 minutter siden:

Hey B76 

Smag og behag er jo heldigvis forskellig men jeg vil anbefale dig Vejle´s Suoerstar . name S  

B og R er også skønne men jeg vil anbefale dig S og S og atter S .... men det er jo dig der bestemmer -

But just remember; fordi du kan lide en ene ! - behøves man jo ikke at hade de andre VEL.....

Rigtig Sunny shine weekend 

69lover   

Hvem er det hende s er?? Har hun et navn eller link til pigen :)

Skrevet

Beer er Helt klart det bedste valg lige nu. S er også et kanon valg rigtigt dybe tungekys og god sex S er mere stram end Beer men Beer er lige det hak vildere hun rider så sveden driver af hende for du skal bare have de udløsninger der er aftalt. S bliver til gengæld hende der overtager efter Beer om et par uger når hun taget hjem

Skrevet
  • Author

Tak for jeres input :)

Jeg valgte Beer . OMG en tur :wub:

Skrevet
Buttman76 skrev, den ‎29‎-‎03‎-‎2019 at 11:31:

Hejsa. 

Hvis du vil besøge Rose, så skal du være MEGET hurtig - det er lige en af disse dage hun tager tilbage til Thailand for at få lavet større bryster, hun forventer at være væk en måneds tid.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.