Guest Lady C Skrevet 29. Marts, 2019 (edited) Det var nat da han nåede frem til adressen. Huset var mørkt. Men hendes opel corsa stod i carporten så hun sov jo nok. Han listede hen til postkassen der hang i carporten. Der var kun hendes navn på. Stillede listede han rundt om huset. Alle rullegardiner var trukket for. Alle vinduer lukkede. Hvor mon soveværelset lå ? På bagsiden af huset var der en terassedør. Mon den var åben ? Han trykkede forsigtigt håndtaget ned. Den var låst. Pludselig hørte han en hund gø. Han sprang tilbage. Shit - hun havde en hund. Den skarpe bjæffen indikerede at der var tale om en meget lille hund. En uforudset forhindring, men det var næsten lige før det hele begyndte at se lidt for nemt ud så hvorfor ikke ? Hunden havde alarmeret og nu blev der tændt et lys i en af de bagerste vinduer. - Ok - så var det der hun sov. Han skyndte sig tilbage til bilen, startede den og kørte 50 meter længere frem - parkerede udenfor noget der lignede en institution. Der stod noget på skiltet han ikke kunne se i mørket. Men det var mindre mistænkeligt at han holdt her end foran hendes hus eller naboens. Han kunne stadig godt se hendes hoveddør herfra. han lod sig glide ned i sædet så kun han lige akkurat kunne kigge ud af frontruden. Og holdt øje. Hoveddøren gik op. Lyset blev tændt oppe over døren og han så et ansigt stikke frem. Det var hende. Hun havde en forbinding over næsen. Den skinnede næsten selvlysende i skæret fra lampen. Hun drejede hovedet til begge sider. Bøjede sig derefter ned og klappede sin hund. tog den op og ind til sig. Såvidt han kunne se var det en af de der små tæppetissere som mange - især yngre - kvinder - er så tossede med. En chihuahua hed de vist. Hans kone ville have sådan en engang - men her havde han for en gangs skyld sat foden ned. Han ville have en rigtig hund. Ikke en der lignede en kat. Hans hund skulle ikke være "nuttet". Og de var blevet enige om at anskaffe sig en boxer. En skøn hund der desværre var blevet syg og måtte aflives efter 2 år. Han kunne egentlig godt lide dyr, var vokset op med hunde og katte og marsvin - men hvis den lille hund der blev et problem blev han nødt til at slå den ihjel. Hun lukkede døren igen. Slukkede lyset. Hun havde ikke opdaget ham. Han satte sig til at sove i bilen. Det var ærgerligt hunden havde vækket hende. Men det var gået så glat indtil nu så den lille forhindring skulle han nok klare. Men han måtte se at få sig noget søvn. Og ruste sig til kamp imorgen. Såret i siden sved nu og bulen i panden dunkede let. Dejlige påmindelser om den lille fighter hans smukke Frue var. En lille vildkat. Som han nok skulle få tæmmet. Han lagde selvtilfreds armene over kors og lukkede øjnene mens han genkaldte sig billeder fra deres kamp forleden. Og hvordan hun tilsidst havde ladet ham komme til mellem sine ben så han kunne slubre i himmelske safter og lade de opsvulmede skamlæber smutte ind og ud i sin mund. Han havde brugt hendes lille hårde klitoris som et bolsje. Og hun var kommet var hun. Så hun kunne lide det. Det skulle bare være under tvang - det havde hun jo selv sagt. Hun skulle få alt det tvang hun ville have. Det skulle han nok sørge for. Da det igen blev lyst havde han fået sovet nogle timer. Selvom han måtte være i underskud af søvn følte han sig sært opstemt. Idag var dagen hvor hans plan skulle udføres. I aften ville hans drømmekvinde være spændt op i kroge i et loft, nøgen og med benene så vidt spredt at alle hendes åbninger var synlige. han var kommet i tanker om at hvis han brugte radiatorerne i hver ende af stuen var rebet langt nok til at binde hendes ben til hver radiator. Hvor var det godt de ikke havde fået skiftet varmeapparaterne ud med nogle mere moderne. Det ville have været umuligt at binde noget fast i dem. Han spiste nogle af de snacks han havde medbragt. Døren gik op. Hun gik ud med den lille hund i en snor. Låste døren. Hun havde en lille hvid tophue på med en sølvkvast i enden. Der vuggede når hun gik. Og støvler med flade gummihæle. Første gang han så hende uden høje hæle - bortset fra da hun stod i bare tæer forleden. Hvor var hun kær i al sin almindelighed. Han gled helt ned i sædet. bare hun ikke gik i hans retning. Men hun gik den modsatte vej. En kort hundelufter tur varede vel omkring 10 minutter ? Som minimum. Han havde altså 10 minutter. Han gik med så hurtige skridt han kunne hen til hendes hus. Uden at løbe - det ville måske vække opmærksomhed hvis naboerne tilfældigvis kiggede ud. Det var et ganske almindeligt rødstenshus så han nu. Og rundt til terassedøren. Den var låst men nedenfor til højre i væggen var der en kattelem. Nå ja chihuahuaen kunne sikkert komme igennem den. Han følte sig underligt rolig nu. En irrationel følelse taget i betragtning hvor han befandt sig og hvorfor. Han fandt en tynd gren i haven - dem var der mange af - haven så i det hele taget noget misligeholdt ud. Men hun var jo også alene om det hele. Tanken strejfede ham at hun jo i teorien godt kunne have en kæreste. Men det var usandsynligt. For det første havde hun selv i starten af deres "relation" sagt at hun var single for det andet ville han nok ikke kunne undgå en politianmeldelse efter det der var sket forleden. Han havde trods alt brækket hendes næse og stjålet hendes mobil og bærbare computer. En evt kæreste ville have handlet og gjort noget. Ingen ordentlig mand finder sig vel i at andre mænd overfalder deres kærester. Og han havde intet hørt eller set. Så hun var højst sandsynlig single. Han skubbede pinden ind gennem kattelemmen. Den nåede op til håndtaget på indersiden af terassedøren og den lille split ved håndtaget gik op. Han havde set det engang på film. Man kunne lære meget af film. Han havde næsten lyst til at fløjte da han gik ind i huset. Følte sig usårlig og svært selvsikker. På trods af at være på fremmed grund. Bortset fra en lille hund var hun alene i det her hus. Og han havde den store fordel ved at Han var meget stærkere end hende og overraskelses momentets styrke var uvuderligt. Han snusede ind. Der duftede af hende. Men mon ikke hunden kunne lugte ham når de kom hjem fra gåturen? Nå det måtte tages hvis det problem opstod. Han gik gennem huset. Der var pænt og ryddeligt allevegne. Rent. Der stod påskeliljer i en vase på bordet og en opslået bog lå på en halvmur i stuen. Han kastede et blik på titlen: "Nærmere noget - filosofien bag yoga " Nå ja selvfølgelig - hun dyrkede yoga. Det kunne forklare hendes smidighed. Det var godt at hun var smidig - det ville hun få brug for når de landede i sommerhuset idag. Han smilede ved tanken om hendes vidt spredte ben og glinsende skød. Han gik mod det sted han mente soveværelset lå. Der stod en uredt dobbeltseng ved siden af en hvid kommode. Hun var jo også lige stået op. Ovenover sengen hang en drømmefanger. Og der lå et stor hvidt langhåret tæppe på det mørke trægulv. Der var sgu ikke meget Domina over det her soveværelse. Hans blik fangede nogle sorte blondetrusser på tæppet. Hendes brugte trusser - endnu et trofæ han måtte have have med sig. Men idet han bøjede sig ned for at samle dem op hørte han det. Bruseren var gået i gang. Der var en på badeværelset og igang med at tage bad !!!! Hun havde alligevel ikke været alene i huset. !! Fortsættes............. Redigeret 29. Marts, 2019 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 29. Marts, 2019 Damm, du er god på skrift.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 29. Marts, 2019 Så fik man lige dagens "drog". tænke, tænke...… Hans plan bærer vist mere præg af spontanitet og improvisation end en velovervejet plan, der er skabt efter indsamling af fakta og detaljer. De sidste ville umiddelbart nok mere ligge til ham, før hans "forvandling". Det bliver spændende at læse, om han fik et Wake up call, da han hørt bruseren fra badeværelset. Spørgsmålet er så også om der er tid og mulighed for at stikke af, smutte tilbage til bilen, og revurdere hans plan og strategi. Min intuition siger mig, at personen i badet er en kvinde, måske endda hende Maria Jeg er stadig grebet af forløbet og handlingen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1713 Skrevet 29. Marts, 2019 TheVoice skrev, for 46 minutter siden: Min intuition siger mig, at personen i badet er en kvinde, måske endda hende Maria . præcis samme tanke har jeg, Tænk hvis hun er lesbisk/biseksuel Jeg læser ellers aldrig den slags tråde, men jeg fangede et par linjer i Del 3, og blev sgu fanget, så måtte jeg lige læse Del 2, og så Del 1, og jeg blev så facineret af det hele så jeg tænklte hold da kæft!!, det er sgu spændende det her, Del 1-2-og 3 blev læst igen og siden har jeg fulgt med i historien. @Lady C, F...!!, Du skriver godt og dragende!! Tak!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fraodense Skrevet 29. Marts, 2019 TheVoice skrev, for 2 timer siden: Min intuition siger mig, at personen i badet er en kvinde, måske endda hende Maria Tænker også det bliver spændende hvem der er i bad - måske er vores Domina i forhold til en mand, en anden kvinde eller hvis det skal være helt vildt en trans Transen kunne så overmande Jens og give ham en tur bagi - måske min egen fantasi løber lidt af med mig her . Hun kunne også have en slave boende, eller også er det hendes barn der er i bad. Eller hendes enæggede tvillingesøster? Venter igen i spænding på endnu et afsnit - tak @Lady C for en fængslende fortælling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 29. Marts, 2019 (edited) Kære læsere Tak fordi I følger med. Jeg er superbeæret at I finder historien spændende. Men det forpligter jo også. Egentlig var novellen slet ikke tænkt til at blive så lang og udvikle sig sådan. Det skulle bare have været en kinky fortælling i et par dele. Men takket være jer har den udviklet sig til noget meget mere og personudviklingen ligeså. Jeg synes det er vældig sødt at flere af jer - måske især mænd ? - gerne se hende reddet og at der sker noget som gør at hun kan komme helskindet igennem det hele. Derfor har jeg nu åbnet op for at der er en mulighed for dette. Men ærligt - hvad ser I helst ? Skal den udvikle sig til noget brutalt og grusomt - eller skal jeg tone det ned og gøre den mere spiselig for de af jer der er mere romantisk anlagt ? Der er mange muligheder - og jeg har ikke besluttet Mig endnu. Redigeret 29. Marts, 2019 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fraodense Skrevet 29. Marts, 2019 Gerne kinky hvor hun får skovlen under ham igen - altså Dominaen i fuld kontrol og en Jens der ydmygende må føje sig hendes forgodtbefindende Giv den fuld gas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 29. Marts, 2019 Lady C skrev, for 23 minutter siden: Men ærligt - hvad ser I helst ? Skal den udvikle sig til noget brutalt og grusomt - eller skal jeg tone det ned og gøre den mere spiselig for de af jer der er mere romantisk anlagt ? Du skal da holde din egen linie..... det er din historie. Som iøvrigt er utrolig velskrevet. Hvis der er nogen der vil noget romantisk, så er der jo masser af spalteplads som de kan folde sig ud på via egne historier. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1713 Skrevet 29. Marts, 2019 Lady C skrev, for 44 minutter siden: Kære læsere Tak fordi I følger med. Jeg er superbeæret at I finder historien spændende. Men det forpligter jo også. Egentlig var novellen slet ikke tænkt til at blive så lang og udvikle sig sådan. Det skulle bare have været en kinky fortælling i et par dele. Men takket være jer har den udviklet sig til noget meget mere og personudviklingen ligeså. Jeg synes det er vældig sødt at flere af jer - måske især mænd ? - gerne se hende reddet og at der sker noget som gør at hun kan komme helskindet igennem det hele. Derfor har jeg nu åbnet op for at der er en mulighed for dette. Men ærligt - hvad ser I helst ? Skal den udvikle sig til noget brutalt og grusomt - eller skal jeg tone det ned og gøre den mere spiselig for de af jer der er mere romantisk anlagt ? Der er mange muligheder - og jeg har ikke besluttet Mig endnu. Jeg er helt enig med @Butch, Det er din historie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 29. Marts, 2019 Tak for endnu mere skøn læsning. Hvis det står til mig skal han have lov til at bortføre hende og "misbruge" hende, hun undslipper og vælger at straffe ham. Helst ikke for meget vold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 29. Marts, 2019 Lady C skrev, for 1 time siden: Men ærligt - hvad ser I helst ? Skal den udvikle sig til noget brutalt og grusomt - eller skal jeg tone det ned og gøre den mere spiselig for de af jer der er mere romantisk anlagt ? Der er mange muligheder - og jeg har ikke besluttet Mig endnu. Det vil klart gå udover kvaliteten og sammenhængen, hvis man pludseligt midt i et scenarie, justerer en handling efter læsernes ønsker. Dette er flere gange set indenfor film-serier. I øvrigt synes jeg slet ikke ordet romantisk passer ind i dette komplekse og bizarre univers. Følg din egen intuition og de tanker og forventninger har gjort dig i takt med at du har udviklet de forskellige personer/karakter. Men er vi i en situation hvor vi skal vælge, så udlad at lade det ende gruppe sex hvor alle efterfølgende ligger tilfredsstillet på gulvet i en sædpøl på størrelse med Fyn og med himmelvendte øjne som havde det mødt Dalai Lama Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 29. Marts, 2019 @thevoice: Det kommer ikke til at ende sådan det garanterer Jeg Og Jeg kommer helt sikkert til at følge Min egen vej for Jeg kan ikke skrive om noget jeg ikke kan mærke indeni. Så det bliver tro mod Mine helt egne ideer. Men jeg har forskellige ideer og ved at få jeres input også kan jeg måske lettere vælge hvilken en af ideerne det skal være. Desuden har jeg det med at gå i selvsving omkring det brutale og hvis jeg virkelig bare skulle skrive helt uden filter ville de fleste af jer tabe underkæben og jeg ville blive anset som en freak Så jeg husker mig selv på løbende hvilket pænt og artigt forum jeg er i og justerer lidt ind Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fraodense Skrevet 29. Marts, 2019 Lady C skrev, for 1 minut siden: hvis jeg virkelig bare skulle skrive helt uden filter ville de fleste af jer tabe underkæben og jeg ville blive anset som en freak @Lady C Du kan jo lade det komme an på en prøve Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 29. Marts, 2019 Lady C skrev, for 47 minutter siden: @thevoice: Det kommer ikke til at ende sådan det garanterer Jeg Og Jeg kommer helt sikkert til at følge Min egen vej for Jeg kan ikke skrive om noget jeg ikke kan mærke indeni. Så det bliver tro mod Mine helt egne ideer. Men jeg har forskellige ideer og ved at få jeres input også kan jeg måske lettere vælge hvilken en af ideerne det skal være. Desuden har jeg det med at gå i selvsving omkring det brutale og hvis jeg virkelig bare skulle skrive helt uden filter ville de fleste af jer tabe underkæben og jeg ville blive anset som en freak Så jeg husker mig selv på løbende hvilket pænt og artigt forum jeg er i og justerer lidt ind Det er fantasi - lad være med at sætte begrænsninger for dine historier. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1154 Skrevet 29. Marts, 2019 Fantastisk fortælling! Det er nu blevet et "ritual", når roen har sænket sig over husstanden og aftenen har gjort sit indtog, at sætte mig alene, skænke mig et koldt glas hvidvin og nyde dagens tekst fra Lady C. Det er skønt, skønt skønt! Mange tak for at dele C, jeg/vi sætter stor pris på det! Lady C skrev, for 3 timer siden: Desuden har jeg det med at gå i selvsving omkring det brutale og hvis jeg virkelig bare skulle skrive helt uden filter ville de fleste af jer tabe underkæben og jeg ville blive anset som en freak Mon dog? Alle er klar over at det du skriver er fiktion. Og vi er også klar over, omend man typisk som forfatter indrager elementer/erfaringer fra sit eget liv i sin fortælling "hist og her", ikke personlig er at finde i historien. Du er forfatter, altså: "Du finder på!" Jeg har læst/(hørt som lydbog) mange kendte krimiforfattere beskrive brutalitet så det løber koldt ned af ryggen (Hvilket nok også er meningen), men det er jo ikke brutalitet for brutalitetens skyld, det er typisk for at gøre læseren klar over hvilket monster hovedpersonen (i krimier er det typisk en kriminalkommisær) står over for. Det er en del af fortællingen... - Så slå dig løs C, fjern dit filter, skriv historien som du føler at historien skal skrives... Hertil må jeg dog sige, at jeg ikke opfatter Jens som et monster. Jeg tror faktisk at han elsker hende... - Og jeg tror også at han er villig til at tage enhver omvej der er nødvendig, for at nå ind til hende...??? Glæder mig til næste del Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg