Hop til indhold
Guest 77scut

Nelly133

Recommended Posts

Guest 77scut

Er lige kommet hjem efter et besøg herhttps://annoncelight.dk/showad/270445

Sød og naturlig pige, er hende på billeder. Som hun skriver i annonce er der ingen strees og jag, nu er jeg ryger og det var meget rart at blive spurgt om dette, det gjorde at vi satte os ud og fik en smøg før at vi gik i gang med det jeg kom efter, hendes kolega var der også, hun var dog mere klædt som om hun var på vej i seng, men nok om det. Mens vi sad og røg blev der gjort tilnæermelser til at jeg skulle tage begge piger, hvilket jeg ikke gjore til at starte med.

Efter smøgen gik vi på værelset hvor jeg skulle vælge hvad jeg ville have, det blev 1 time til 1300, fik et bad med den flotte pige og så ellers påsat gummi med mund meget flot udført, dernæst lidt forskællige stillinger men ikke noget der gør mig færdig? jeg spørg Melissa efter hendes veninde og for 1000 mere kan jeg få begge piger i 15 min, det går jeg med til og vi holder rygepause, de to piger siddder og snakker, jokker og ellers bare er naturlige og dejlige.

Efter cigaretten kom den mere alvorlige del, nyt kondom på, ikke så prof som med Melisa men det kom da på, det er lidt frækt at kikke på sin lille ven der er indeni munden på en pige mends mand står og snaver med en anden.

Derefter lidt fuck osv.

Det er to dejlige piger, vær nu søde ved dem.

Pris kan I selv regne jer sammen til.

Vil jeg besøge hende igen?  JA uden tvivel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
77scut skrev, for 6 timer siden:

Er lige kommet hjem efter et besøg herhttps://annoncelight.dk/showad/270445

Sød og naturlig pige, er hende på billeder. Som hun skriver i annonce er der ingen strees og jag, nu er jeg ryger og det var meget rart at blive spurgt om dette, det gjorde at vi satte os ud og fik en smøg før at vi gik i gang med det jeg kom efter, hendes kolega var der også, hun var dog mere klædt som om hun var på vej i seng, men nok om det. Mens vi sad og røg blev der gjort tilnæermelser til at jeg skulle tage begge piger, hvilket jeg ikke gjore til at starte med.

Efter smøgen gik vi på værelset hvor jeg skulle vælge hvad jeg ville have, det blev 1 time til 1300, fik et bad med den flotte pige og så ellers påsat gummi med mund meget flot udført, dernæst lidt forskællige stillinger men ikke noget der gør mig færdig? jeg spørg Melissa efter hendes veninde og for 1000 mere kan jeg få begge piger i 15 min, det går jeg med til og vi holder rygepause, de to piger siddder og snakker, jokker og ellers bare er naturlige og dejlige.

Efter cigaretten kom den mere alvorlige del, nyt kondom på, ikke så prof som med Melisa men det kom da på, det er lidt frækt at kikke på sin lille ven der er indeni munden på en pige mends mand står og snaver med en anden.

Derefter lidt fuck osv.

Det er to dejlige piger, vær nu søde ved dem.

Pris kan I selv regne jer sammen til.

Vil jeg besøge hende igen?  JA uden tvivel.

Jeg er 100% forvirret her...... Hvem vil du besøge igen......Melissa eller veninden?? I annoncen står der hun hedder Melanie! Ovenikøbet bruger du et helt 3. navn i overskriften....Nelly133, som blot er et navn som henviser til yderliger billeder. Så er forvirringen da også total :blink:

By the way......Der er allerede en rimelig frisk tråd på den pige dit link henviser til......Melanie ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 77scut

Du har ret, ved ikke lige fra hvor navnet Melissa kom fra, hun hedder Melanie.

Nelly 133 er fra AL.

Jeg ville gerne besøge dem begge igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 77scut

Ja det var svar på et spørgsmål, af en eller anden grund står der nelly133 under Melanie's annonce på AL, derfor brugte jeg det navn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...