Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/272329

Tilståelse...anmeldelse kommer på opfordring...men kun fordi hun fortjener det...

havde sent møde i går, og havde egentlig tænkt at sofaen trak, men blev af en eller anden årsag fristet og besluttede for at skrive om melody evt. stadig havde åbent selvom kl. nærmede sig 21...

hurtigt svar og jo...der var åbent helt til 24 så var velkommen. bestilte 45 minutter...og hurtigt hjem i bad og skift fra arbejdstøj...

ankom... egentlig ganske diskret sted selvom der næsten var træf lige på det tidspunkt uden for døren til opgangen, men ok...vel ingen der nødvendigvis lagde mærke til en af den årsag...

Blev mødt af et dejligt smil og generelt var det bare gennemgående oplevelsen at melody var ekstraordinært tilstedeværende... og ingen tvivl om at det nok er den primære årsag til at jeg har begivet mig ud i en anmeldelse... Nu er jeg ikke den mest erfarne inden for dette segment, men det er første gang jeg har oplevet en tilstedeværelse af den karakter.

efter den obligatoriske betaling, fik jeg klædt mig af, hvorefter hun stod fristende foran mig og kyssede lidenskabligt...virkelig dejligt at mærke hende helt tæt...duftede dejligt, og har en virkelig fantastisk fræk og meget fast numse...

fik hjulpet hende ud af tøjet og nød hendes i øvrigt også lækre bryster...lagde mig ned på madrassen, hvorefter hun kom godt med olie på brysterne og begyndte at kærtegne min stive pik med sine bryster, mens hun fastholdt blikket helt intenst...mmm...var allerede helt solgt...

nød hendes berøring indtil jeg bare måtte udforske hende mere...fik hende om på ryggen og lagde mig ned mellem hendes ben der stadig var iført et par frække selvsiddende strømper... begyndte at slikke hende...

hun kan naturligvis være en ret god skuespiller, men det virkede som om hun virkelig nød det, og kunne se hendes strittende brystvorter at det nok ikke helt var skuespil det hele...kunne mærke hende åndedræt blev tungere og da jeg fugtede mine fingre og kærtegnede hendes klit med fingrene kom hun i en dejlig orgasme...

tak sagde hun smilende, mens jeg sikker vildt usikkert fumlede med kondomet...havde bare vildt lyst til at kneppe hende nu...

fik det på, og trængte dybt op i hende...kyssede hende mens min pik kneppede hende... fik efter lidt tid vendt hende rundt på alle 4 og tog hende bagfra...kunne mærke at det var en stilling der fungerede ret godt for hende...hendes åndedræt blev dybere igen som da jeg slikkede hende...fugtede igen min finger og greb rundt om hende og kærtegende hendes klitoris samtidigt med at min pik kneppede hende...mmm...føltes skønt og så snart mine fingre rørte ved hendes klit kunne jeg mærke at hun gav helt efter...hun svajede helt i lænden og lagde sig helt ned mod madrassen men stadig med numsen strittende op mod mig...så hun kunne tage felt imod min pik og der går ikke længe får hun kommer igen....

trækker mig ud og lægger mig ned på ryggen...og hun sætter sig oven på mig...min pik trænger dybt op...hun holder mig blik helt fast mens hun knepper mig...og jeg kan mærke at jeg vist ikke holder meget længere, og ganske rigtigt...går maks 20 sekunder så må jeg overgive mig...

kigger flygtigt på uret...virkede som om jeg havde været der i evigheder men kun 35 min...men 35 min hvor jeg havde følt som om hun havde ventet på mig hele aftenen...

skønt...

sluttede af med lidt rygmassage, inden tiden var gået...om det var fordi hun kunne fornemme at jeg var mere end tilfreds spurgte hun pænt om jeg havde lyst til at anmelde hende da det var 1 gang i danmark...måske sagde jeg, men blev egentlig enig om at hun skulle have en lille anmeldelse her dagen efter...

opsummeret...så er melody en helt almindelig kvinde..men dog langt kønnere i virkeligheden end de billeder der er på annoncen...men hun har en sjældent evne til at være nærværende og intens...og det var for mit vedkommende en sjældent dejlig oplevelse.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg været på Melody besøg..

fantastisk pige.

perfekt krop.

Vidunderlig body to body..

Blow og 69 himmelsk.

Rideturen ud over stepperne..

afslutnings blow i mund.. 

sluttede med skøn massage på den halvgamle krop.,

Mere beretning følger..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dagen der på..

Efter morgenmaden, stod jeg på badeværelset, tænkte på den dejlige oplevelse jeg havde mandag aften med Melody..

Bum, " karlen" rejste sig fra sine drømme. den havde ikke glemt oplevelserne..

Fuld rejsning..

Nå, i går blev jeg mødt af M iført en sort kimono.. med syn til kavalergangen og den sorte bh..

Aftale og betaling... hurtig skyller..

Så var der tættere møde. vi omklamrede hinanden, småkyssede, ikke de store, det havde jeg ikke betalt for..

Godt fat i den faste bagdel.. lækker..

Fik løsnet bæltet på kimonoen som gled ned..

WAV nogle dejlige bryster..  virkede faste, men tænkte de falder nok noget når seletøjet kommer af..

Fuld rejsning, og mens jeg knappede bh op, legede hun med jernstangen..

Bh forsvandt og de, brysterne sad perfekt...  så de blev kysset, gramset, slikket på..

Jeg kunne simpelt hen ikke lade være..

En drejning og M stod med ryggen til mig, fat i gavtyven, mens brysterne blev endnu mere berørt..

En hånd ned i de små trusser,  legede med den fugtige sprække..

Det bevirkede at bagdelen blev presset bag ud mod lemmet..

trussen blev fjernet og de dejlige baller fik et par kys..

så kom jeg ned at ligge på ryggen.. nu skulle vi lege..

M smurte lidt olie på brysterne, og begyndte at gnide de dejlige faste meloner hen over min stive pik..

Frem og til bage, side til side...  god øjenkontakt..  små kys ..

Det satte sit præg, dunkende, dunkende dyr..

Der blev foreslået en 69, den var jeg med på..

Fik lige lidt blow, som opstart, inden vi endte i 69.

Blow taler helt for sig selv,  tænkte det varer ikke mange sekunder inden den sprøjter..

Men M forstod at stoppe i tide..

Jeg nød virkelig at sætte min tunge på spil på den dejlige lyserøde Klit..

De 155 cm højde, passede fint til mig, så den perfekte nydelse i M nedre regioner..

Slikkeriet blev gengældt, med bevægelser som så satte en sitrende, gys igennem hendes krop..

Jo der fik hun udløsning, og takkede for godt arbejde..  men hun forstod også at byde sig til..

Sex ?? ja da, så på med frakken og langsomt kom hovedet inden for,  det blev pirret dejligt, i lang tid..

Inden hele "Viggo# kom i bund, helt i bund, i det vrikkende understel..

Det endte med at jeg sagde nu, blow.. af hesten, frakken af og så fik den det aftalte blow med udløsning i munden..

Der fik hun hamsterkinder, godt fyldt op, fik hun det spyttet ud i køkkenrulle..

Aftørring af jernet..

Massage, det ville da være dejligt, så om på maven og en dejlig massage, fra nakken og til fødderne.

Vendes om og fik samme behandling på forsiden, med enkelte stryg på det faldne jern..

under massagen, havde vi en dejlig munter snak..

Skøn Spansk pige, kønt ansigt, dejlige øjne, dejlig fast krop, vidunderlige strittende bryster, med små vorter..

God røv.

Skøn velsmagende pussy..

God indlevelse af vidunderlige Melody.. som også forstod at byde sig til...

Gør det du er bedst til, og det gjorde hun virkelig,,

Bedømte jernet til en 30 åigr, og min alder omkring 55-60, som dog var helt forbi..

Skøn vidunderlig oplevelse.. det BEDSTE jeg har oplevet på lagnet.. 

Tusind tak Melody..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...