Hop til indhold

Clara, Havdrup

Featured Replies

Skrevet
HrGrey skrev, for 23 timer siden:

Er der nogen som har været her og som ved mere om, hvad hendes cocktails indeholder?

https://annoncelight.dk/showad/260661

Jeg har skrevet til hende, men hun svarerede ikke tilbage. Så gider jeg ikke prøve mere, hvis man ikke får svar, så er servicen nok der efter. 

Skrevet
Sweex skrev, for 24 minutter siden:

Jeg har skrevet til hende, men hun svarerede ikke tilbage. Så gider jeg ikke prøve mere, hvis man ikke får svar, så er servicen nok der efter. 

Der står, at man skal ringe, så måske er det derfor? Hun kunne også være optaget, ha fået nok for i dag og være gået hjem, nede og handle, der er mange muligheder ;) 

Skrevet
Liv skrev, for 13 minutter siden:

Der står, at man skal ringe, så måske er det derfor? Hun kunne også være optaget, ha fået nok for i dag og være gået hjem, nede og handle, der er mange muligheder ;) 

Du har ret Liv. Men jeg skrev til hende i morges og har stadig ikke hørt noget. Men det kan selvfølgelig være at man kun kan ringe, som hun jo egentlig skriver. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.