Hop til indhold
DenGenerteJesper

Herning Black rose 22

Recommended Posts

Jeg besøgte hende desværre  Søndag morgen.

Jo det er hendes billeder, men de billeder hun bruger hvor hun er meget brun/mørk har været gennem photoshop.

Da hun smed alt hendes undertøj afslørede hun en ligbleg, kedelig krop der vejer ca 8-10 kg. for meget.

Dårlig ånde, måtte ikke røre hendes brystvorter da de var for følsomme !! I min verden en meget usexet krop. 

Jeg skyndte mig at blive færdig og ud af døren  - 800 for en ½ time, og nej hun kan ikke anbefales og skal ikke besøges igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lavede aftale. Mødte op til aftalt tid og så bliver telefonen ikke besvaret.. fedt.

 

Godt råd: besøg Nati som er i Aarhus lige nu. Jeg lover du ikke bliver skuffet ;) Jeg har en anmeldelse i støbeskeen og skal besøge hende igen inden hun smutter :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sportysex skrev, for 17 timer siden:

Jeg besøgte hende desværre  Søndag morgen.

Jo det er hendes billeder, men de billeder hun bruger hvor hun er meget brun/mørk har været gennem photoshop.

Da hun smed alt hendes undertøj afslørede hun en ligbleg, kedelig krop der vejer ca 8-10 kg. for meget.

Dårlig ånde, måtte ikke røre hendes brystvorter da de var for følsomme !! I min verden en meget usexet krop. 

Jeg skyndte mig at blive færdig og ud af døren  - 800 for en ½ time, og nej hun kan ikke anbefales og skal ikke besøges igen.

 

Surt at høre, at hun er så dårlig. Jeg  besøgte hende flere år tilbage. Hun kan siden hen meget vel have tage noget på. Hendes kropsbygning er en som nemt nopper et par ekstra kg. Servicen var for mig meget svingende. Gode oplevelser, men flest som dem du breskriver, så derfor stoppede jeg med at se hende. Hun har ikke godt at at arbejde i denne branche

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må desværre give @Sportysex ret i hans udtalelser :(  en del kg tungere end hvad jeg havde regnet med og noget mere hvid (bleg), og virker ikke til at kunne lide sit arbejde.

Besøgte hende nær den tyske grænse d. 27 eller 28 februar. Havde bestilt 30min, men da jeg ankom (var pænt liderlig den dag) fik jeg det hurtigt ændret til ONLY megafransk, da det er noget billigere og jeg så hellere ville gemme resten af pengene (om jeg så må sige) til en anden GP som jeg tænder mere på.

Sutteren var nogenlunde, men for meget hastværk og slet ikke ret dybt (jeg forventer naturligvis ikke deep-throat) . Jeg er ikke typen der kommer hurtigere ved, at hendes hånd laver meget af arbejdet, tværtimod.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...