Hop til indhold

Recommended Posts

Steso skrev, for 2 timer siden:

Ja, hun er den kvindelige part i det skandinaviske par, som jeg har besøgt mange gange efterhånden. Hun er vildt lækker (efter min mening) - og virkelig fræk. Jeg har aldrig prøvet hende solo (jeg tror, det er helt nyt, at det er en mulighed. Meget fristende!!), men jeg synes, hun er god til at dominere. Og er man til urin, fås det ikke meget bedre. Hun kan på alle måder varmt anbefales!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TBcph

Nu har jeg fået booket en aftale i morgen. Har længe kigge på hende - altså par profilen - og er virkelig glad for at det er muligt at træffe hende solo, ihvertfald her i første omgang. 

Kommunikation er gået over al forventning, og hvis jeg skal læse noget ud af netop kommunikationen, så har jeg noget at glæde mig til :-)

Vender retur med en anmeldelse, hvis Miss Ava er indforstået med det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TBcph
Fausto skrev, den 28/3/2019 at 16:29:

By the way: Hun er svensker og taler altså med svensk accent, hvilket i mit hoved er ret frækt i sig selv :)

Haha, jeg er helt med. Det er et fantastisk accent. Jeg har osse haft fantastiske oplevelser hos svenske Lady Leslie i Søborg, som i den grad osse kan levere urin. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TBcph

Nå, efter et overstået besøg igår, lidt summen (og forundring) over oplevelsen bliver det let for mig, at konstatere at der for mig ikke er lyst til, eller basis for et gen-besøg. 

Jeg er igang med at formulere en anmeldelse af oplevelsen, men kan sige allerede nu, at efter at have lagt point sammen og divideret, så ender vi på en gennemsnitlig karakter der hedder 6,75 baseret på den gamle 13 skala. 

Redigeret af TBcph

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasse123
TBcph skrev, den 1.5.2019 at 08:44:

Nå, efter et overstået besøg igår, lidt summen (og forundring) over oplevelsen bliver det let for mig, at konstatere at der for mig ikke er lyst til, eller basis for et gen-besøg. 

Jeg er igang med at formulere en anmeldelse af oplevelsen, men kan sige allerede nu, at efter at have lagt point sammen og divideret, så ender vi på en gennemsnitlig karakter der hedder 6,75 baseret på den gamle 13 skala. 

Det lyder skuffende. Hun virker ellers som et rigtig godt bud.

Er spændt på din anmeldelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TBcph
Lasse123 skrev, for 30 minutter siden:

Det lyder skuffende. Hun virker ellers som et rigtig godt bud.

Er spændt på din anmeldelse.

Den skal nok komme. Har faktisk skrevet én, en til og en til, men må indrømme at jeg synes det er svært. Det er ikke noget problem, at skulle anmelde et restaurant besøg, en vin, en film eller lignende. Men denne genre, som jeg er ny i, er noget prekær. For det er trods alt en anden person man bedømmer. Sådan et menneske af kød, blod, med følelser osv. Så jeg synes det er tæt på grænseoverskridende. 

Men den kommer. I promise. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasse123
TBcph skrev, for 6 minutter siden:

Den skal nok komme. Har faktisk skrevet én, en til og en til, men må indrømme at jeg synes det er svært. Det er ikke noget problem, at skulle anmelde et restaurant besøg, en vin, en film eller lignende. Men denne genre, som jeg er ny i, er noget prekær. For det er trods alt en anden person man bedømmer. Sådan et menneske af kød, blod, med følelser osv. Så jeg synes det er tæt på grænseoverskridende. 

Men den kommer. I promise. 

Det er jeg helt enig i, og du skal jo også kun gøre det, hvis du føler for det og samtidig kan stå inde for din tekst.

Nogle piger er jo helst helt fri for anmeldelser, uanset om de er positive eller negative, selv om en god anmeldelse (uden meget personlige oplysninger), nok altid vil blive accepteret.

Har du talt med Ava om en evt. anmeldelse?

Og du behøver ikke svare, men var det noget med kemi eller selve ydelsen/oplevelsen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TBcph
Lasse123 skrev, den 2.5.2019 at 11:35:

Det er jeg helt enig i, og du skal jo også kun gøre det, hvis du føler for det og samtidig kan stå inde for din tekst.

Nogle piger er jo helst helt fri for anmeldelser, uanset om de er positive eller negative, selv om en god anmeldelse (uden meget personlige oplysninger), nok altid vil blive accepteret.

Har du talt med Ava om en evt. anmeldelse?

Og du behøver ikke svare, men var det noget med kemi eller selve ydelsen/oplevelsen?

Hej Lasse,

Har svaret på din besked. Til syvende og sidst, så har jeg valgt at holde oplevelsen for mig selv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...