Hop til indhold
Guest Lady C

Forvandlingen, del 7

Recommended Posts

Guest Lady C

I sommerhuset som hans romantiske kone havde insisteret på var en ødegård startede han med at besigtige huset.

Det var lang tid siden han havde været her. Der lugtede muggent. Men ellers var alt som det skulle være.  Han kiggede op. Yes - krogene i loftet hang der stadig. De var blevet brugt til en hoppegynge som deres nu voksne søn havde brugt da han var lille. Og de havde ladet krogene sidde ifald der skulle komme gæster med børn der ville gynge . Mon ikke krogene kunne holde til hendes vægt ? Hun var ikke så tung og det sendte søde stød ned i skridtet da han mindedes synet af hendes nøgne krop dinglende i luften mens han havde  holdt hende i strakt arm da de kæmpede om kniven. 

Åh hvor skulle det blive en fornøjelse for ham at se hende hænge nøgen i stuen med ilden knitrende i brændeovnen og han i sofaen med sin kaffe. Det skulle blive så hyggeligt skulle det .

Det viste sig at blive et større problem med laptoppen. Hvad havde han også regnet med ? Han kunne ikke umiddelbart knække den kode og ærgrede sig nu over at have takket nej til det it kursus i foråret han var blevet tilbudt. Måske havde han kunne samle noget op der kunne bruges nu.

Han tog hendes telefon. Det var en meget gammel nokia. En af dem man kunne skubbe en klap op så tastaturet kom til syne. En af dem der holdt meget længe strøm før de skulle oplades.  En af dem der kun krævede kode når den blev slukket helt .  De gode gamle. Åh hvorfor havde han brugt så meget tid på hendes bærbare. 

Han  gik ind på indbakken først. Hold da op hvor var der mange beskeder. Slettede hun ikke sine beskeder ?  Han bladrede dem igennem. En hel masse forskellige numre med beskeder som " har du tid " " har du åbent nu "  Tak for igår - det var fantastisk " "  Må jeg ansøge om en aftale " - totalt fantasiforladte og trættende beskeder. Der var også nogle med lidt mere fyld og med en mere ydmyg tilgang: " har set Deres interessante profiltekst og er blevet fascineret. Må Jeg få lov at spørge om De kunne være interesseret i et evt. møde ? "  Men der var intet der gav noget af betydning. 

Indtil han så en besked hvor der stod : "Hej Celia - har du stadig nummeret til din nabo ? Vil du ikke være sød at sende det til mig. Knus Maria "

Hun hed Celia. Hans dronning hed Celia.

Kunne han finde hendes svar i udbakken så havde han nummeret på naboen og kunne han finde det på krak - så var den hjemme. Så var naboens adresse den direkte vej til hende. For ved siden af naboen boede hun.

Han scrollede igennem udbakken. Svaret fandtes her

" hej Maria - Ja du kan få det her. Han ved du ringer. Kys Celia "

Han åbnede sin egen computer og  slog nummeret op på krak. Bingo !! 

han havde en tydelig adresse nu.  Og ved hjælp af google earth  fandt han naboen. Kunne se hans hus. Der lå et hus på hver side. En af dem var jo så hendes. Og da han på google earth så hendes lille bil stå i carporten.  så smilede han og kastede sig tilbage i sofaen. Kunne ikke tro sit held. Nej det var ikke held - det var godt detektivarbejde. Og nynnende gik han ud i badeværelset fandt sin toilettaske frem, satte barbermaskinen i stikkontakten og begyndte at rage sit hår af. Fascineret kiggede han sig på sit skaldede look i spejlet. Forvandlingen kunne nu ses udefra også.

Storsmilende tog han nogle tæpper fra skabet. Rystede dem  så den værste muglugt kunne dampe af og bar dem ud i bagagerummet. Hun skulle ligge godt. Det ville blive en lang tur. Han fyldte også nogle flasker op med vand og lagde dem ned ved tæpperne. Lidt menneskelig kunne han jo godt have lov at være.  hun måtte ikke blive dehydreret.  For hvis hun kæmpede for meget imod ville hun tabe væske og væske var vigtigt. l

Så gik han ind og lagde sig nogle timer på sofaen. Han måtte lige hvile sig lidt inden den lange tur tilbage Danmark. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det bliver spændende at se om hende Maria, der tilsyneladende kender til Celia´s hemmelige bekræftelse og naboen bliver nogle afgørende karakter i resten af fortællingen.

I øvrigt et meget sjovt koncept, at man imedens forfatteren skriver, så kan der gives kommentarer og ja en form for dialog.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C

@TheVoice

Ja det er nærmest en form for interaktiv fortælling hvor alt kan ske udfra de input i læsere giver Mig :) 

Men selv hælder jeg mest til det grumme og brutale - og ikke det romantiske med happy end. Så - håber ikke jeg har sagt for meget :)  del 8 er påbegyndt og bliver udgivet i morgen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, for 20 minutter siden:

@TheVoice

Ja det er nærmest en form for interaktiv fortælling hvor alt kan ske udfra de input i læsere giver Mig :) 

Men selv hælder jeg mest til det grumme og brutale - og ikke det romantiske med happy end. Så - håber ikke jeg har sagt for meget :)  del 8 er påbegyndt og bliver udgivet i morgen. 

Ha ha.... hvis den skal ende med lækker blød GFE sex, så bliver det nok rimeligt svært.  Nej, det er helt ok, hvis det udvikler sig alá  Ubådsdramaet, men dog med den form for happy ending at Glædespigen overlever, Skurken lykkedes ikke med sit forehavende, og Maria-pigen hendes god veninde finder og redder hende.  :D

Glæder mig til i morgen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest går ned på knæ

må da håbe, den ikke ender med drab og anden mishandling.

Ellers må jeg tilstå at jeg synes det er en syg historie og en syg fantasi du hat LadyC

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C

@gårnedpåknæ : Jeps du har fuldstændig ret. Jeg har en "syg" fantasi  :) tak for komplimentet :)

Historien er ikke for sarte sjæle - så hvis du synes den er for slem for dig nu - skal du nok ikke læse fortsættelsen :P

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fraodense

@Lady C Det er da helt vildt som historien udvikler sig :eek: 

Kan næsten ikke vente til i morgen på næste afsnit :)

Du er så dejlig uforudsigelig i din dejlig syge fantasi - kunne være spændende at møde dig en dag ;)

Redigeret af fraodense

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  kan ikke  rose  dig  nok  for  din  fantasi  og evne  til  at  skrive  i detaljer.

Du  har  fanget  mig  100% - elsker  at  læse hvert  et  ord 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 timer siden:

Jeg  kan ikke  rose  dig  nok  for  din  fantasi  og evne  til  at  skrive  i detaljer.

Du  har  fanget  mig  100% - elsker  at  læse hvert  et  ord 

Jeg er SÅ meget med på Nemtøs' rosede ord!

- Og så er der et par kommentarer på:  "Det er en syg fantasi"...    Men venner, dette er en leg og Lady C er på denne leg "Gamemaster". Teksterne er fiktion! - Og der skal være plads til at lege sålænge vi respekterer hinanden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
fraodense skrev, for 6 timer siden:

@Lady C Det er da helt vildt som historien udvikler sig :eek: 

Kan næsten ikke vente til i morgen på næste afsnit :)

Du er så dejlig uforudsigelig i din dejlig syge fantasi - kunne være spændende at møde dig en dag ;)

Jeg ville nok lige vente til jeg har fået slutningen med.  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fraodense
TheVoice skrev, for 6 timer siden:

Jeg ville nok lige vente til jeg har fået slutningen med.  :D

Du har ret :D men jeg er ret sikker på det ikke vil blive kedeligt - nok nærmere en oplevelse for livet :o

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...