Hop til indhold
Sabrina tv

GRATIS! Lady Iris søger sprøjtepikke fredag

Recommended Posts

GRATIS SPECIAL EVENT MED LADY IRIS OG TRANSTØSEN SABRINA I TAASTRUP FREDAG 29. MARTS MELLEM KL. 14 - 15:30

Kom og bliv suttet tom eller spil din pik og aflever dine opsparede safter i munden på transtøsen Sabrina, som er ejet af Lady Iris.

Den smukke og sexede Lady Iris styrer og guider dig.

Der er KUN mulighed for at få suttet pik af Sabrina / eller du onanerer og afleverer din sperm, som Lady Iris befaler. Intet andet.
DET ER GRATIS og du har 10-15 minutter til at tømme din pik.  

Fredag mellem kl. 14 - 15:30 skal transtøsen Sabrina nemlig have sperm, og helst meget! Derfor er der ikke mulighed for en alm. seance i dette tidsrum.

Sabrina foretrækker glatbarberet skaft og kugler.
Deepthroat.. ja naturligvis !

(ps: hvis du er dygtig og har en god pik, som kan sprøjte meget, kan Lady Iris muligvis bruge dig til andet og mere fremover).

Kontakt Lady Iris på tlf. 50 39 63 12

Del dette indlæg


Link til indlæg

PS:  Lady Iris foretrækker at du sender sms fredag, når du er tæt på City2 i det planlagte tidsrum.

Så sender hun adressen til dig :P

Tlf 50 39 63 12

Del dette indlæg


Link til indlæg

Update:

Besøgstiden er udvidet til 13:30 - 15:30 pga. stor interesse, og vi jo vil ikke have, at nogle kører forgæves :)

HUSK:  Lady Iris foretrækker at du sender sms i dag, når du er tæt på City2 i det planlagte tidsrum.

Så sender hun adressen til dig :P

SMS 50 39 63 12

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, den 30.3.2019 at 08:10:

dejligt i havde et godt event.

ordet GRATIS er altid godt at bruge " til at trække folk af huse ":)

Ja, mon ikke!! Lady Iris fortæller, at hun blev spammet resten af fredagen og også lørdag og søndag. Et godt stykke over 200 henvendelser!! :D

Derfor er Lady Iris meget opsat på, at jeg skal stille op til en gentagelse af samme koncept...

Egentlig forestillede jeg mig, det skulle være en éngangsoplevelse. Men Lady Iris lokker mig i uføre <3 I love it 

:P Sabrina

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tim69 skrev, den 22.5.2019 at 18:46:

kan Komme op til 4 Gange på en time 

 

 

whodaman.jpg

Redigeret af Argent

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...