Hop til indhold

Danmarks billigste luder lidt syd for århus

Featured Replies

Skrevet

Tror det er fake. Har tilmeldt mig GB og skulle sende foto. Herefter hørte jeg intet. 

Redigeret af Liderbukken

Skrevet
  • Author

Jeg har skrevet til hende og fået svar. hun virker super klar;)

Skrevet

Kender pigen, - både fra dette miljø hvor jeg har besøgt hende, - og også ellers stiftet bekendtskab med hende.

Den oplevelse jeg havde med hende var at hun var en mega fræk tøs der virkelig er villig, - og elsker sex !

Hvordan med gangbang oplevelsen skal jeg ikke kunne sige, - men personligt har jeg kun positivt at sige om hende den ene gang jeg har mødt hende .

Skrevet

Hej vi var 4 mand til gangbang med tøsen, og det var få få efter hendes mening. Men vi nåede det hele med sandwich osv. Hun er buttet uden at være fed, og så elsker hun pik i alle huller 

Skrevet
Liderbukken skrev, for 9 timer siden:

Tror det er fake. Har tilmeldt mig GB og skulle sende foto. Herefter hørte jeg intet. 

Jeg trækker ovenstående påstand tilbage. :oops:

Fik svar fra hende ved 13-tiden og var med til gangbang'et i eftermiddags. Sød og fræk pige, der slet ikke kunne få nok. Desværre for hende var vi ikke så mange, men os der var til stede fik fuld valuta for pengene.

Skrevet

passer det med det sted hun sige i sms

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.