Hop til indhold
APMAG

Danmarks billigste luder lidt syd for århus

Recommended Posts

Tror det er fake. Har tilmeldt mig GB og skulle sende foto. Herefter hørte jeg intet. 

Redigeret af Liderbukken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender pigen, - både fra dette miljø hvor jeg har besøgt hende, - og også ellers stiftet bekendtskab med hende.

Den oplevelse jeg havde med hende var at hun var en mega fræk tøs der virkelig er villig, - og elsker sex !

Hvordan med gangbang oplevelsen skal jeg ikke kunne sige, - men personligt har jeg kun positivt at sige om hende den ene gang jeg har mødt hende .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej vi var 4 mand til gangbang med tøsen, og det var få få efter hendes mening. Men vi nåede det hele med sandwich osv. Hun er buttet uden at være fed, og så elsker hun pik i alle huller 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbukken skrev, for 9 timer siden:

Tror det er fake. Har tilmeldt mig GB og skulle sende foto. Herefter hørte jeg intet. 

Jeg trækker ovenstående påstand tilbage. :oops:

Fik svar fra hende ved 13-tiden og var med til gangbang'et i eftermiddags. Sød og fræk pige, der slet ikke kunne få nok. Desværre for hende var vi ikke så mange, men os der var til stede fik fuld valuta for pengene.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...