APMAG 21 Skrevet 28. Marts, 2019 Er der nogen der har eller skal besøge denne skønhed i dag? https://annoncelight.dk/showad/272367 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
barrøv 87 Skrevet 28. Marts, 2019 prøver lige at tilmelde mig til GB, men måske fake Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 28. Marts, 2019 (edited) Tror det er fake. Har tilmeldt mig GB og skulle sende foto. Herefter hørte jeg intet. Redigeret 28. Marts, 2019 af Liderbukken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
APMAG 21 Skrevet 28. Marts, 2019 Jeg har skrevet til hende og fået svar. hun virker super klar;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
XHenrikX 63 Skrevet 28. Marts, 2019 Kender pigen, - både fra dette miljø hvor jeg har besøgt hende, - og også ellers stiftet bekendtskab med hende. Den oplevelse jeg havde med hende var at hun var en mega fræk tøs der virkelig er villig, - og elsker sex ! Hvordan med gangbang oplevelsen skal jeg ikke kunne sige, - men personligt har jeg kun positivt at sige om hende den ene gang jeg har mødt hende . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
barrøv 87 Skrevet 28. Marts, 2019 Hej vi var 4 mand til gangbang med tøsen, og det var få få efter hendes mening. Men vi nåede det hele med sandwich osv. Hun er buttet uden at være fed, og så elsker hun pik i alle huller Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 28. Marts, 2019 Liderbukken skrev, for 9 timer siden: Tror det er fake. Har tilmeldt mig GB og skulle sende foto. Herefter hørte jeg intet. Jeg trækker ovenstående påstand tilbage. Fik svar fra hende ved 13-tiden og var med til gangbang'et i eftermiddags. Sød og fræk pige, der slet ikke kunne få nok. Desværre for hende var vi ikke så mange, men os der var til stede fik fuld valuta for pengene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest not bad Skrevet 28. Marts, 2019 passer det med det sted hun sige i sms Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg