Hop til indhold
Karsi

Trige Thai massage

Recommended Posts

Hej Alle

Jeg skrev herinde om der var nogle der kender Trige thai massage og man kan få mere end massage men mit indlæg er væk

Jeg har selv været der men kunne ikke få ekstra

Jeg har desværre ikke et link

Del dette indlæg


Link til indlæg
Karsi skrev, 1 time siden:

Hej Alle

Jeg skrev herinde om der var nogle der kender Trige thai massage og man kan få mere end massage men mit indlæg er væk

Jeg har selv været der men kunne ikke få ekstra

Jeg har desværre ikke et link

Hvis DU ikke kunne få ekstra, er det så ikke svar nok? HVIS de tilbyder ekstra til nogle andre, så betyder det ikke at ALLE nødvendigvis kan få det. Det er vel deres ret til selv at bestemme hvad og til hvem de ønsker at tilbyde den ene eller den anden ydelse. Hvis de ikke offentligt reklamerer med andet end massage, så har de vel altid ret til at sige nej til ekstra såfremt de ikke har lyst til det. Det ville da være en uskik at prøve at presse dem til at tilbyde DIG ekstra, bare fordi EN ANDEN måske har fået det, det kommer der jo ikke noget godt resultat ud af tænker jeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
malle1980 skrev, for 1 time siden:

Hvis DU ikke kunne få ekstra, er det så ikke svar nok? HVIS de tilbyder ekstra til nogle andre, så betyder det ikke at ALLE nødvendigvis kan få det. Det er vel deres ret til selv at bestemme hvad og til hvem de ønsker at tilbyde den ene eller den anden ydelse. Hvis de ikke offentligt reklamerer med andet end massage, så har de vel altid ret til at sige nej til ekstra såfremt de ikke har lyst til det. Det ville da være en uskik at prøve at presse dem til at tilbyde DIG ekstra, bare fordi EN ANDEN måske har fået det, det kommer der jo ikke noget godt resultat ud af tænker jeg

Presse? Det kunne være, at en anden af pigerne (hvis der arbejder flere, har ikke været der) tilbyder det, mens kollegaen ikke gør.
Jeg har flere gange oplevet, at den pige der åbner døren (generelt set), siger, at de ikke tilbyder sex, efter at have spurgt, mens den pige, der så skal give mig massagen rent faktisk selv tager initativ til at spørge, om jeg vil have ekstra.

Redigeret af Landsbytossen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...