Hop til indhold
Plaskeren

Sandra Star

Recommended Posts

Helt tilfældigt ledte en studietur med nogle kollegaer mig til samme by som Sandra Star opholdte sig i:

http://www.kontakt24.de/providers/show/21699

Sådan et brystparti kunne ikke gå ubesøgt hen, så en aftale blev sat i stand på 2 timer, til den fine sum af 450€ for sex, kys og fransk uden med slug!!

Et hovedpine blev faket da tiden nærmede sig og jeg forlod gutterne i byen, smuttede hjem i bad og så ellers afsted til adressen.

En ganske pæn lejlighed, hyggelig og pæn inrettet var rammen om daten med Sandra.

Og hun skuffede ikke.... Sød, chramerende, pisse fræk i sengen og med på det hele!

Der blev kysset og krammet til den store guldmedajle, hun nærmest kvalte mig med de enorme jader mens hun kælede for min meget spændte legekammerat. Fræk sengesnak, kyssen og nussen ledte ud i et ekstremt dejligt blowjob udført efter alle kunstens regler... Normalt er jeg udholden, men Sandra kunne nogle triks og synet af de store jader og de smukke grønne øjne gjorde at jeg blev nød til at overgive mig i hendes varme mund. Sandra tog hlavdelen af ladningen i munden og halvdelen i ansigtet til stort grin.....

Hun skrabede de spredte dråber ned i munden med pegefingeren og slugte så det hele!!!

En kort skylletur på toilettet senere kunne vi rigtig gå igang på lagnerne. Sandra kunne virkelig lide at jeg slikkede hende og en orgamse var ikke nok......

Resten af besøget var ligeså frækt og lækkert. Masser af nær kontakt, fræk dirty talk, svedig sex og intime stunder. Undervejs var der blevet hældt en masse olie ud over Sandra bryster som bare var helt spektakulære..... Det sidste skud blev også skudt af efter en omgang spansk jeg aldrig glemmer.

Eller det troede jeg ihvetfald for tiden var gået, men Sandra mente at jeg skulle hjælpe til med afvasking og jeg blev slæbt med i bad. Vand, sæbe og kæmpe nødder gør bare noget ved min pik, der hurtigt stod klar til kamp.

Sandra var tydeligt imponeret og liderlig efter mere, så den fik en prdentlig omgang stående doggy i bruserne inden jeg totalt kollapsede i kramper og skød de sidste få dråber af ud over jaderne efter grundig mund arbejde fra Sandra.

Der blev kysset og krammer farvel i pænt lang tid inden at jeg, noget modvilligt måtte gå.

Jeg tror at der skal afholdes indtil flere selv studie ture til tyskland i den nærmeste fremtid!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja man siger jo godt nok, en pige ikke har store nok bryster, hvis en mand kan sige farven på hendes øjne bagefter............ meeeeennnnnnnnnn

:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...