Hop til indhold

Recommended Posts

Hej med jer, 

Efter at have fulgt med i anmeldelserne herinde for at undgå endnu en GP-skuffelse valgte jeg i går at besøge Lorena, det kom jeg ikke til at fortryde. 

Vi skrev lidt sammen på WhatsApp (jeg brugte google translate og skrev på spansk) sidste uge for at få styr på detaljerne, og da chancen for et besøg bød sig kunne jeg hurtigt få bekræftet en aftale. Turen til Vanløse gik hurtigere end forventet, så jeg skrev og fik lov til at komme 20 minutter før aftalt tid.

Jeg kom frem til den nogenlunde diskrete kælder - naboen stod ude i haven lige ved siden af og legede med sine børn. De kan tænke hvad de vil, men en afskærmning ind til haven kunne da være gavnligt. 

Da døren blev åbnet, blev jeg mødt af et par kindkys fra en utroligt smuk og smilende latinamerikansk kvinde klædt i lækkert undertøj. Jeg tilslutter mig den tidligere anmeldelse, wow. Vi havde på forhånd aftalt 45 minutter til 1000 kroner, så vi ordnede det praktiske og jeg tog mig et hurtigt bad. Da jeg kom nøgen tilbage på værelset var hun ikke sen til at få mig hen på sengen, hvor hun kyssede mig let og "pakkede sig selv ud". 

Hun lagde ud med et blødt og behageligt "øko"-blow hvor jeg fik mulighed for at udforske hendes krop med mine hænder. Det fik lov til at fortsætte et par minutter med tiltagende intensitet før jeg fik hende om i en 69'er. Jeg havde ingen tidsfornemmelse og kunne have ligget sådan resten af dagen, men hun begyndte at give nogle små støn fra sig og skiftede pludselig om til en omvendt cowgirl som hun havde kontrollen over. 

Den kontrol holdt hun godt kørende indtil hun vendte sig om, med et godt tag i hendes hofter kunne jeg styre hendes bevægelser og fik sat noget større i gang hos os begge. Hun var godt varmet op af 69'eren så da hun fik fuld fart og dybde på gik der ikke lang tid før jeg fik ordren "don't stop" - et tilfælde hvor jeg måtte give hende de sidste stød indtil vi begge eksploderede og hun gav os god tid til at nyde orgasmen. 

Efter en kort snak (det engelske er ret begrænset) og en overraskende god rygmassage begyndte hun at kærtegne mine lår og fik suttet den op med et sultent blowjob og til sidst en våd tunge der mødte min pik mens jeg selv sluttede af til udsigten af hendes ansigt og lyden af en række spanske ord og fraser - en overraskende fræk anden afslutning.

Jeg fik mig endnu et bad, sagde farvel og tak for denne gang og håber hun kommer tilbage til Danmark igen! Hun er her et par uger endnu, men det ligger desværre uden for mit budget at gentage sådanne besøg for ofte. 

En klar anbefaling af Lorena herfra!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...