Hop til indhold

Forvandlingen, del 5

Featured Replies

Skrevet

Bolden var hos ham nu.

Men det blev alligevel ikke ham der tog det næste skridt

For hun kastede sig ned på gulvet og greb kniven han havde ladet falde til jorden da han i et kort øjeblik var blevet overrumlet af noget så banalt som dårlig samvittighed. Han skulle ikke have smidt kniven lige før.

I en kamp må man aldrig pludselig få dårlig samvittighed - det var en stor fejl. For nu havde hun kniven .  Og hun var hurtig.

Hurtighed var en styrke og han var ikke så hurtig som hende. Og slet ikke nær så smidig.

Men han var stærkere. Meget stærkere. Og det var lige nu han skulle handle.

Han nåede at se en blanding af triumf og håb i hendes blik idet hun i en hurtig bevægelse  langede ud  mod ham med kniven . Nå så hun ville virkelig stikke ham? Han hoppede bagud og blev overrasket over sine egne reflekser. Blodet brusede i årerne - han kunne nærmest mærke det pulsere i kroppen. Han mærkede noget koldt i højre side  - lige over hoften. Hun havde ramt ham med kniven.

Han greb fat i hendes håndled - så stramt han kunne - mærkede de små muskler der spændtes under hans greb . Deres begges fulde fokus var på kniven i hendes hånd.

Der var nu en overvældende stilhed. Musikken var stoppet. Kun lydene af deres heftige  åndedræt fyldte rummet.

Han skævede ned af sig selv - der var blod på hans grå polotshirt. Men han  kunne intet mærke. De kiggede hinanden i øjnene. Og stod begge frosset fast . hun med sin udstrakte arm løftet op med fronten imod ham og han med sin hånd om hendes håndled. Han udnyttede sin højde og strakte sin arm i vejret - hvis han skulle overmande hende skulle kniven ud af billedet. Sålænge hun havde den havde hun en chance. Og det vidste hun.

Hun gav ikke slip på den. Selvom han klemte til og kunne se hendes fingre skiftede farve og blev blålige gav hun ikke slip.  

Han løftede sin arm og dermed hendes arm højere op .  Han var en del højere end hende. Da hendes fødder slap gulvet - slap hun også kniven.

Med hende hængende i håndleddet i hans greb sparkede han til kniven så den kurrede hen af trægulvet. Det hvide håndklæde faldt af og landede på hans fod.  Hans  smukke nøgne Domina hang nu og sprællede i  luften   Han ville gerne nyde øjeblikket. At det lige nu var ham der havde magten. Kontrollen.  Men det var også hårdt at holde hende der i strakt arm - godt nok var hun lille og let men .... 

Han kunne ikke lade være at smile . Situationen var forrykt. Han var brudt ind i en privat bolig og truet en kvinde med en kniv. Hun havde sagt at hun tændte på at blive taget med tvang og nu  hang hun nøgen i sin arm og sprællede som en flue i et edderkoppenet.

Han slap hende.  Hun landede hårdt på gulvet, rullede sig med det samme om og tog sig til sin skulder.  Ville hun underkaste sig nu ? Var det sådan hun gerne ville have det skulle være ? 

Han kunne høre hende snøfte - hun lå og holdt om sin skulder - var krøbet sammen i fosterstilling. En pludselig følelse af ømhed for hende fik ham til at sætte sig på hug - og stryge hende over den hånd der hvilede på hendes skulder. Hun havde flækket en negl.

Hun stoppede med det samme med at snøfte. Som om hun lyttede. Lyttede til hans bevægelser. Hans næste træk. Men han havde bare lyst til at røre ved hende - blidt - uden forbehold - gøre det godt for hende og for ham nu hvor hun lå der som et såret dyr det selvsamme sted han havde siddet på sine knæ og kysset hendes lakstøvler for uger tilbage.

Men han tog fejl. Hun var måske nok såret - men ikke sat ud af spil.  Hun vendte sig halvt om og gav ham en albue i ansigtet . Det var så hårdt at han mistede balancen og satte sig på røven . Fuck - hun var en svær nød at knække.  Da hun rejste sig fik han fat i hendes hår . han kunne dårligt se nu - øjnene løb i vand der hvor albuen havde ramt. Følelsen af ømhed overfor hende blev øjeblikkeligt afløst af raseri. utroligt som en følelse så hurtigt kan elminineres af en anden.

Og han tændte af og hamrede hendes ansigt ned i trægulvet - det kunne være nok nu. Hun skulle stoppe den der rapeplay ting hun havde gang i. Hun kunne ikke styre det - og han kunne slet ikke. 

... Han slap hende først da hun lå helt stille på maven. 

Det var ikke så godt det her. Men hun trak i det mindste vejret.

Han vendte hende nænsomt om. Gav et lille gisp. Hendes næse så forfærdelig ud. Den var blå og opsvulmet og skæv.  Der lød en lille pibelyd fra næsen når hun trak vejret . Der var blod smurt ud i hendes ansigt. 

Hun åbnede øjnene - puha heldigvis.

Det ramte ham som en knytnæve i maven da hun spredte sine ben samtidig med hun sagde: 

"Så gør hvad du vil med Mig  - Jeg skal nok ligge stille nu "  Hendes stemme lød svag og nasal. 

han havde forlængst opgivet at forstå kvinder. Men hende her - hun kunne ikke sammenlignes med nogen andre . Der var ingen mennesker i hele verden der ville kunne forstå en sådan en kvinde som hende..  Hvordan kunne man være så destruktiv i sin seksualitet ? Skulle han give smide alle hæmninger, vende alt på hovedet og bare kneppe hende som hun lå der, blødende og med brækket næse ?  Ville det være voldtægt eller ville det være frivilligt ?

en svag duft af barberskum nåede hans næsebor. Nå ja hun havde jo lige været i bad - hun var helt glat dernede.

han havde aldrig set hende helt uden tøj. Der havde altid været noget påklædning. Enten et par nylonstrømper og et korset eller en latex skjorte og nogle hotpants eller som sidst hvor hun havde gennemført lærerinde looket. 

Nu lå hun helt nøgen - blottet og blødende og lod sine hænder køre ned til skridtet. hun lagde sine hænder i hver lyske.

Det vildeste og mest afsindige forspil var nu slut og han kunne få lov at nyde den kvinde hvis  seksualitet var den mest grænseoverskridende og farlige man kunne tænke sig .

han lagde sig mellem hendes ben og gjorde det som han havde drømt om i uger - nej måneder.  

Smagen af hende var vidunderlig . Og hun var våd og fjernede dermed den sidste tvivl han havde om hvorvidt det der foregik var uden hendes vilje. 

Måske var det lige præcis her kilden til hendes magt var. Og han spredte hendes ben yderligere - slog dem ud til siderne og drak af sin egen forhekselse. Og han huskede de eventyr han havde hørt som barn om livgivende kilder som var vejen til evig ungdom og som alle jagtede for at opnå lykke og udødelighed og tænkte at det måtte være det her - kilden imellem en kvindes ben - der i virkeligheden mentes.

Og hun vred sig og strammede sine lårmuskler omkring hans ører. Og så kom hun mens hun holdt fast i hans hår med begge hænder.

Men da han rejste sig op for at løsne sit bælte og tage pikken frem klagede hun pludselig over sin næse. Det gjorde ondt sagde hun - om han ikke ville hente en kold klud først.

Og jo selvfølgelig ville han det og gik ud i badeværelset . Lod vandet løbe et stykke tid for at det kunne blive rigtig koldt .

Da han vendte til bage var hun væk.En bil speedede op udenfor og han kunne høre hjulspindene da den kørte ud fra den grusbelagte parkeringsplads.  

Fuuck hvor hun legede med ham. Han kastede den våde klud hårdt ind mod væggen. Hvorfor havde han dog heller ikke bundet hende fast ? 

Han greb kniven, tog hendes laptop under armen og hendes mobil som lå ved siden af og gik roligt ud mod sin egen bil.

Han skulle nok få knækket de koder. Finde frem til hende.

Det største problem lige nu var hans kone. Hun ville stille spørgsmål hvis hun så hans sår i siden og hans bule mellem øjenbrynene hvor albuen havde ramt.

Men derudover følte han sig underligt nok helt rolig. 

For forvandlingen var sket. han var ikke længere Jens med det strømlinede og regelrettede liv. Han var blevet til et sexmonster. Det var nu kun hans egne regler der galdt. Han følte sig endelig fri. Fri fordi intet andet havde betydning nu.

Det var kun hende. Kunne han eje hende så var alt andet ligegyldigt.  

Men han måtte ikke begå flere fejl. Det havde vist sig at blødsødenhed og omsorg var en stor svaghed.  

Næste gang ville der ikke være noget af det.

Og så skulle han bruge sit sommerhus. Han havde været skeptisk da hans kone insisterede på at købe det. Det havde ligget  alt for afsides og isoleret for hans smag. Men der var en mening med alt. Og sommerhuset kunne ikke ligge bedre nu. Hvor var det godt han lod sig overtale til at købe det. Det skulle blive deres nye hjem.  Der skulle bare lige laves nogle ommøbleringer.

Og så skulle han nok få hende derop. Han skulle bare lige anskaffe sig nogle gode reb. Og så nogle karabinhager.

Fortsættes...... 

Redigeret af Lady C

Skrevet

@Lady C den bliver bedre og bedre, du skriver så godt :):wub:

Skrevet

Hold da helt kæft et univers du har fået sat op her.  Jeg føler mig helt oprigtig udfordret tankemæssigt. Jeg vidste godt, at jeg ville skrive en lille kommentar, men jeg havde brug for lige af fordøje handlingen og nyde de tanker det satte i gang, på en ellers kedelig onsdag uden de store spændende arbejdsopgaver.

Hele scenariet er så kompleks, at der burde være noget for enhver.  For mit vedkommende er det specielt det psykologiske "kaos"  og alle de tanker og vinkler det skaber jeg finder særledes interessant. Ja, der er tale om fiktion, men bestemt realistisk.  I denne fortælling ser man hvor stor en og utæmmelig en kraft nogle menneskers seksualdrift er, men samme "kaos" kunne sagtens være skabt på anden vis.  Jeg tænker ulykkelig kærlighed, jeg tænker jalousi osv osv, hvilket leder mig frem til ordet besættelse, som hurtigt kan forplante sig til vold, stalking, mega lovovertrædelser m.v  Stærke krafter kan selvfølgelig og udmønte sig i noget smukt og stærkt, det må de efterfølgende afsnit så vise. 

Den har det hele og på overfladen er der jo typisk tale om jævnt kedelige og lovlydige mennesker, som har særlige evner til at skjule deres mørke sider, hvilket selvfølgelig også er en forudsætning for at kunne indgå i det almindelige offentlige liv.. 

Jeg har det lidt ligesom når jeg ser serier som Dexter m.v.  Når man har set et afsnit, så kan man næsten ikke vente til det næste, man bliver grebet.  Det værste at blive grebet af fortællinger på det niveau er, at når serien fortællingen er slut, så efterlader det et tomrum.   Så..... jeg håber der kommer en del flere afsnit før vi når dertil. :)

Skrevet

@Lady C Wow :o endnu en cliffhanger og en opfølgning jeg ikke havde set komme.

Har svært ved at se en “happy end”, men det afhænger naturligvis af det perspektiv  man ser det hele fra.

Venter i spænding på fortsættelsen :rolleyes:

Redigeret af fraodense

Skrevet

Jamen, for dælen da! Det tog lige en ny drejning, igen igen...I love it!

- Og så med guldkorn som:

Lady C skrev, for 8 timer siden:

Og han spredte hendes ben yderligere - slog dem ud til siderne og drak af sin egen forhekselse

... drak af sin egen forhekselse. Smukt, smukt, smukt!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.