JensBentsen 17 Skrevet 27. Marts, 2019 Hvilken risiko og hvor stor/lille er der når en GPer giver en oral sex uden kondom? altså af sexsygdomme for mandens vedkommende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johnsonrocks 293 Skrevet 27. Marts, 2019 Hør nu her JB.....brug søgefunktionen i stedet for. Der kommer 500 indlæg om lige nøjagtig det...:-)….og det er IKKE uden risiko. Gummi på Bassen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 27. Marts, 2019 JensBentsen skrev, for 43 minutter siden: Hvilken risiko og hvor stor/lille er der når en GPer giver en oral sex uden kondom? altså af sexsygdomme for mandens vedkommende. Det tog mig Ca 5 sekunder at finde svar på det ved at bruge google https://samvirke.dk/artikler/din-tandlaege-kan-se-nar-du-har-haft-oralsex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 27. Marts, 2019 Pophair skrev, for 42 minutter siden: Det tog mig Ca 5 sekunder at finde svar på det ved at bruge google https://samvirke.dk/artikler/din-tandlaege-kan-se-nar-du-har-haft-oralsex Google is my friend... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Nielsen Skrevet 27. Marts, 2019 Hvad så omvendt hvis man slikker fisse, er munden ikke mere resistent end pikken mod smitte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 27. Marts, 2019 JensBentsen skrev, for 9 timer siden: Hvilken risiko og hvor stor/lille er der når en GPer giver en oral sex uden kondom? altså af sexsygdomme for mandens vedkommende. Svaret er: Alle der dyrker ubeskyttet sex løber en risiko. Smittefaren er størst ved knep i røven, dernæst ved knep fissen, og så kommer oralsex. Tættere kommer man ikke, og i øvrigt har folk forskellig risikovillighed. Denne risikovillighed eller mangel på samme er typisk 100% følelsesstyret, uden megen hensyntagen til eksempelvis fakta. Jeg ved godt at mange laver alverdens forudsætningen. Et af de mest udbredte er GP dyrker typist sex med flere forskellige personer end gennemsnitsbefolkningen - Ergo er smittefaren størst her. Det er noget faktuelt vrøvl, da man ikke ved hvem der er smittet, herunder udbredelsen af kønssygdom i branchen og en stribe andre parametre. Modsat tror mange at det næsten er uden risiko at smutte i byen og gå hjem og dyrke sex med et sympatisk og sødt menneske man lige har mødt. Fakta er blot at mange netop er blevet smittet ved den slags spontane handlinger. Har man fået en kønssygdom kan man så bruge den slags hjemmestrikkede sandsynlighedsberegninger til noget ? næppe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Au Naturel 8 Skrevet 27. Marts, 2019 TheVoice skrev, for 11 minutter siden: Jeg ved godt at mange laver alverdens forudsætningen. Et af de mest udbredte er GP dyrker typist sex med flere forskellige personer end gennemsnitsbefolkningen - Ergo er smittefaren størst her. Det er noget faktuelt vrøvl, da man ikke ved hvem der er smittet, herunder udbredelsen af kønssygdom i branchen og en stribe andre parametre. Modsat tror mange at det næsten er uden risiko at smutte i byen og gå hjem og dyrke sex med et sympatisk og sødt menneske man lige har mødt. Fakta er blot at mange netop er blevet smittet ved den slags spontane handlinger. Har man fået en kønssygdom kan man så bruge den slags hjemmestrikkede sandsynlighedsberegninger til noget ? næppe Du har ikke læst statistik på universitetet, vel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 27. Marts, 2019 Au Naturel skrev, for 4 minutter siden: Du har ikke læst statistik på universitetet, vel? På HD, men prøv i stedet at redegør for hvordan, du vil mene du kan opstille nogle sandsynligheder der kunne komme trådopretters ønske mere i møde end mit. Alle der dyrker ubeskyttet sex løber en risiko. Smittefaren er størst ved knep i røven, dernæst ved knep fissen, og så kommer oralsex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Au Naturel 8 Skrevet 27. Marts, 2019 TheVoice skrev, for 8 minutter siden: Alle der dyrker ubeskyttet sex løber en risiko. Smittefaren er størst ved knep i røven, dernæst ved knep fissen, og så kommer oralsex Læs hvad jeg citerer. Jeg benægter ikke at sydomme smitter nemmest via analsex og nemmere ved vaginalt samleje end ved oralsex. Det er din fortælling om glædespiger kontra "at smutte i byen og gå hjem og dyrke sex med et sympatisk og sødt menneske man lige har mødt" jeg undrer mig over. Jo flere sexpartnere jo større sandsynlighed for smitte. Og jo flere sexpartnere, som har sex uden kondom, jo større sandsynlighed for smitte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 27. Marts, 2019 @Au Naturel Ok, så er jeg med. For at kunne blive smittet kræves der af en af parterne er smittet. Man kan jo også sagtens hævde at jo flere km du kører i din bil om året, jo større er sandsynligheden for at du kommer ud for en ulykke. I udgangspunktet ja, efter almen logik. Meenn der hvor jeg så mener at kæden hopper af er, hvis jeg så hævder at folk der kører omkring 15.000 km har en markant lavere sandsynlig hed for at komme ud i et uheld end den gruppe der kører mere end 30.000 km om året. Jeg anerkender at der er forskel, men hvis jeg som kører over 30.000 km om året sænker min kørsel til de 15.000 drager den konklusion at min risiko nu daler fra Russisk roulette niveau til yderst begrænset, så har jeg draget en forkert konklusion. Det samme gør sig gældende i de to scenarier jeg opstillede. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1869 Skrevet 28. Marts, 2019 TheVoice skrev, for 6 timer siden: eg ved godt at mange laver alverdens forudsætningen. Et af de mest udbredte er GP dyrker typist sex med flere forskellige personer end gennemsnitsbefolkningen - Ergo er smittefaren størst her. Det er noget faktuelt vrøvl, da man ikke ved hvem der er smittet, herunder udbredelsen af kønssygdom i branchen og en stribe andre parametre. Der er også mange flere GP der bliver testet for kønssygdomme regelmæssigt end gennemsnitsbefolkningen. Ved godt at der går lidt tid inden sygdommen kan ses i test, men ved ikke testet piger, fra gennemsnitsbefolkningen der kan de jo nå at giver videre til mange og det samme med drenge. Pas godt på jer selv hvad I end vælger af sex 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ekek 235 Skrevet 30. Marts, 2019 Jeg ved faktisk noget om sandsynlighed og statistik, men jeg mener heller ikke, at det giver mening at sætte tal på risikoen ved f. ex. at slikke en GP. Der kan både laves statistik på udbredelsen af kønssygdomme og antallet af partnere. De første viser vistnok, at kønssygdomme faktisk ikke er særlig udbredte (og de andre at GP’er har mange partnere!) men kan variere helt enormt efter pigens adfærd og grad af disciplin. Det giver ikke ét tal, så man som kunde kan vurdere, at “nu løber jeg en risiko på 0.00x”. Man må forlade sig på fornemmelser. Mit valg er kondom ved samleje men sut og slik uden, og så besøger jeg kun voksne og velorganiserede damer. Det har jeg gjort i mange år og har ikke grund til at mene andet, end at fornøjelsen langt overgår risikoen. Men måske har jeg bare været heldig. Det med kondomet skal helst være en selvfølge, for hvis pigen midt under akten sprang på mig uden kondom, ville jeg ikke have disciplin til at protestere. Men sådan gør de “velorganiserede” ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg