Guest Alkoholikeren Skrevet 27. Marts, 2019 Angreb med syre på GPere i Berlin, håber fandme at de fanger de svin der gør sådant noget. https://ekstrabladet.dk/112/boelge-af-angreb-paa-prostituerede-i-berlin/7571994 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Marts, 2019 Kan ikke vide det, men jeg har en stærk fornemmelse om hvem der kunne finde på sådan noget. Området omkring Bulowstrasse og Kurfurstenstrasse har i mange år, været et sted med mange gade-prostituerede, alfonser og narkohandler. Jeg har i de senere år, når jeg har været i berlin, boet i området (Som udover det, er et hyggeligt område, tæt på kurfurstendam og zoo). Dette indebærer at der tit er "tumult" i området. Det er desværre ikke et særsyn, at de gade-prostituerede bliver udsat for diverse angreb. Disse angreb kom tidligere fra utilfredse beboer, men nu er kommer de primært fra utilpassede unge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1641 Skrevet 27. Marts, 2019 Sutteålen skrev, for 54 minutter siden: jeg har en stærk fornemmelse om hvem der kunne finde på sådan noget. Yep, og mit gæt er, at gerningsmændene ikke hedder Hans, Gerhard, Kurt, Jürgen eller Otto. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 27. Marts, 2019 Landsbytossen skrev, for 4 timer siden: Yep, og mit gæt er, at gerningsmændene ikke hedder Hans, Gerhard, Kurt, Jürgen eller Otto. Man de har måske bedsteforældre, der hedder det. De navne tilhører primært ældre generationer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 27. Marts, 2019 Hmmm. Vad dom än heter, var dom eller deras förfäder än kommer ifrån eller hur dom än har det - så hör dom hemma bakom galler. Länge - och då menar jag inte länge som i Sverige, utan lääääääääääänge som i USA... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1641 Skrevet 27. Marts, 2019 Visti-Vistisen skrev, for 7 timer siden: Man de har måske bedsteforældre, der hedder det. De navne tilhører primært ældre generationer. Tror såmænd heller ikke de har moderne tyske navne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1471 Skrevet 28. Marts, 2019 Uanset hvilken herkomst disse urmennesker har så er det da frygtelig at sådan noget kan ske Har hørt det sker for mange transer i Berlin 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1641 Skrevet 28. Marts, 2019 Tankerne går tilbage til denne skrækkelige aften: https://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE8345198/1000-maend-forulempede-kvinder-i-koeln-nytaarsaften/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 903 Skrevet 28. Marts, 2019 Ubehagelig læsning. Det er jo formentlig folk som har "et problem" med transeksuelle prostituerede...det kalder på folk med en anden religiøs baggrund end vores. Ihvertfald folk med en forskruet opfattelse af den frie verden. Øv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg