jango fett 5 Skrevet 27. Marts, 2019 Så er det tid for en anmeldelse - rimelig skuffet …. 30 min "full service" i Aarhus C. Det er ganske tæt på Banegården, men hendes overskrift: "Sexy energetic Cock Lover" Der var ikke meget energetic over Roxy - hun snakkede meget - men talte til mig som en mor vil tale til sit barn. Og så skulle hun da liiiige kritisere en tatovering jeg havde … der kunne hun måske have valgt at tie stille …. Javel, det er billigt for 30 minutter, men det var for meget et job der skulle overstås og for lidt empati Maskinsex … Billederne er af hende, men ligner ikke når hun tager imod - håret sat op, nusset badekåbe fra 1997 … Sex - tjah - jeg blev "expederet", så ok, men ikke noget at råbe hurra for. https://annoncelight.dk/showad/263736 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høvdingen 599 Skrevet 27. Marts, 2019 (edited) Ærgerligt at du, jango fett, havde en trist og træls stund sammen med Roxy. Derimod har jeg to gange leget med Roxy; begge gange med stor energi, nærvær og frækhed! Redigeret 27. Marts, 2019 af Høvdingen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jango fett 5 Skrevet 27. Marts, 2019 Tjah - vi er så ikke alle lige heldige :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven 6 37 Skrevet 27. Marts, 2019 Jeg har også mange stunder med Roxy og har aldrig oplevet det. Det er lige modsat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg