Hop til indhold
Domin

Frækt møde med Barbie25

Recommended Posts

Der er absolut nogle frække oplevelser man bare skal dele, og det her er én af slagsen  Jeg fik en aftale i stand med Barbie25 om at mødes på Fuglsang rasteplads, mellem Horsens og Skanderborg. Hun kom som aftalt, og som vi mænd nu engang har det, er vi spændt på at se... "silden  Og her folks går i bestemt ikke galt i byen. Hun er gudesmuk. En utrolig flot, langhåret pige, der oser af frækhed, er frækt påklædt. Én af dem man bare per refleks, vender sig om efter på gaden, uanset om konen er med . Vi tog et af toiletterne hvor vi dyrkede en dejlig gang sex. Hun er helt bestemt i en klasse for sig, slikker og spytter alle steder på vilddyret, ikke bange for at slikke længere nede, der hvor vi mænd virkelig nyder at blive slikket... Vildt ophisende  Hun er med på alt frækt. Fantastisk Pige  Et klart 12 tal og med en "pil Opad. Tak for en skøn og fræk oplevelse Barbie25. 

Redigeret af Domin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Domin skrev, for 2 timer siden:

Der er absolut nogle frække oplevelser man bare skal dele, og det her er én af slagsen  Jeg fik en aftale i stand med Barbie25 om at mødes på Fuglsang rasteplads, mellem Horsens og Skanderborg. Hun kom som aftalt, og som vi mænd nu engang har det, er vi spændt på at se... "silden  Og her folks går i bestemt ikke galt i byen. Hun er gudesmuk. En utrolig flot, langhåret pige, der oser af frækhed, er frækt påklædt. Én af dem man bare per refleks, vender sig om efter på gaden, uanset om konen er med . Vi tog et af toiletterne hvor vi dyrkede en dejlig gang sex. Hun er helt bestemt i en klasse for sig, slikker og spytter alle steder på vilddyret, ikke bange for at slikke længere nede, der hvor vi mænd virkelig nyder at blive slikket... Vildt ophisende  Hun er med på alt frækt. Fantastisk Pige  Et klart 12 tal og med en "pil Opad. Tak for en skøn og fræk oplevelse Barbie25. 

Frækt  sted at  nyde  hinanden 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er hendes link :) Man blir godt nok ikke skuffet, tværtimod super flot og super fræk pige. Og lige til Johnsonrocks indlæg omkring toiletter, frækt og spændende sex kan altså foregå andre steder end i sengen med nyvasket sengetøj. I skoven, naturen, på køkkenbordet, i bilen eller på toiletterne gør kun det hele kun mere frækt. Nyd det og få nogle gode oplevelser istedet for at være sart :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johnsonrocks skrev, den 27/3/2019 at 11:05:

ja...fedt at stå og kneppe hvor der lugter af pis ….eller har I fundet et sted hvor der dufter anderledes ?

Hun tilbyder jo også urinsex...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
1275gt skrev, for 44 minutter siden:

Er der nogen der ved om hun er til anal ?

 

Det er hun og jeg havde en aftale med hende i dag, men hun brændte mig af. Hun er ligeså ustabil med aftaler, som hun er lækker. 

Hun er svær at blive klog på, men hun er rigtig flot og lækker synes jeg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.

Hvis det er mig I spørger, så havde jeg en aftale kl. 13.30.

Kan huske at hun tager 700 for 20 min og 1000 for 30 min og 200 i tillæg for anal. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest not bad

Jeg komme fint ind der ved 18 tid og prøve røv af piv lidt over den var få tyk 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Barbie er så de type der booker rigeligt ind, så hun ikke kan overholde de aftaler hun laver...

Ret nedtur at holde i fucking Hadsten og så blive brændt af på en klar aftale... *suk*

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
Jesper8600 skrev, for 42 minutter siden:

Barbie er så de type der booker rigeligt ind, så hun ikke kan overholde de aftaler hun laver...

Ret nedtur at holde i fucking Hadsten og så blive brændt af på en klar aftale... *suk*

 

Ja, lige præcis, pisse træls. 

Da hun skrev til mig 20 minutter efter vores aftale, hvor jeg ellers havde skrevet mange beskeder og ringet lige så mange gange havde hun ikke set jeg havde skrevet eller ringet, fordi telefonen var rødglødende..... det er den sikkert også, men for fanden hold da øje når vi har skrevet sammen 40 minutter inden mødetidspunktet og vi havde en klokkeklar aftale. Skulle skrive når jeg stod foran huset og så ville hun åbne op, ja tak du...... Så står man bare der og ligner en idiot. 

Hun havde sgu nok bare booket en ekstra ind. 

Nå, men hun får chancen en anden dag. Hun er jo vildt lækker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Drop hende. Hun booker så mange på samme tid at de står og banker på døren og glor ind ad vinduerne mens du er i gang. Det tænder på ingen måde mig og hun var totalt fikseret på at få mig gjort færdig i en ruf så hun kunne få idioten ind. Hun tænker kun på PENGE OG PENGE OG P.....

Redigeret af messi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
messi skrev, for 9 minutter siden:

Drop hende. Hun booker så mange på samme tid at de står og banker på døren og glor ind ad vinduerne mens du er i gang. Det tænder på ingen måde mig og hun var totalt fikseret på at få mig gjort færdig i en ruf så hun kunne få idioten ind. Hun tænker kun på PENGE OG PENGE OG P.....

Det er  underordnet  - hun  er  lækker, slank  og  ung.  Husk  på  der  er  andre  som  har  haft  gode  frække  oplevelser  med  hende.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor er det underordnet? Hvad kommer det egentligt dig ved? Behøver du og frodige Ida kommentere på alt i dette forum? Det er faktisk ligeså grinagtigt som når du i din nyeste annonce skriver at du gør af det lyst, med den lille tilføjelse at det koster 1500 kr pr mand. Det er en joke af rang, og ufatteligt alle de fjolser der ryger på det bavl!

Hvis du gør det af lyst så gør det uden at du skal betales for det. Det du tænder på er pengene og ikke andet!

Del dette indlæg


Link til indlæg
messi skrev, 1 time siden:

Hun tænker kun på PENGE OG PENGE OG P.....

 

messi skrev, for 6 minutter siden:

Det du tænder på er pengene og ikke andet!

Du er godt klar over at piger herinde har sex for penge? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
AalborgLook skrev, for 7 minutter siden:

 

Du er godt klar over at piger herinde har sex for penge? 

Tror  han  skal  have  det  at  vide  mere  end  1 gang  før det  går  op  for  ham. Men  tak  for  den  pædagogiske indsats.  

Altid  skønt  med  mennesker som ham, der  kender  mig  bedre  end  mig  selv  - og  kan  fortælle  mig  hvad  jeg  skal  og  ikke må.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 34 minutter siden:

 

Du er godt klar over at piger herinde har sex for penge? 

Ja det er jeg helt klar over. Pointen er at den første har så travlt med at lave aftaler at en masse mænd ikke får den tid der er aftalt! Og er kørt forgæves!

mht Nemtøs så stopper hun jo karrieren flere gange om ugen og burde opsøge psykolog, men derudover regner hun åbenbart alle mænd for at være så uintelligente, at de ikke kan gennemskue hendes latterlige annoncer! Jeg gider ikke se hende og frodige Ida kommentere ALT i dette forum eller for den sags skyld høre på de ynkelige mænd der lovpriser dem ustandselig for lidt falsk lovprisning retur. De fjolser tror jo krafteddeme på at de matroner mener det de skriver. De er sgu da ligeglade med de mænd. Du har nemlig fuldstændig ret. Det handler KUN om penge!!!! 

Og lur mig, om ikke jeg får en advarsel, eller hvad det er, i dette forum af administrator, for at sige sandheden! Og ved du hvad? Det rager mig en skid!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
Thomson skrev, for 3 timer siden:

Er hun en dansk pige med sydlandsk look.?

Ja, jeg vil mene hun er pæredansk og er lidt mulat i det, hvis man kan udtrykke det sådan. 

Sådan lidt lysebrun i huden. 

Jeg synes hun er en flot pige! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...