Hop til indhold
asspassion

Liderligkvinde, Hedensted/Vejle området

Recommended Posts

ja self er det i orden :) synes bare det så lidt mærkligt ud at ligge 2 annoncer op med 30 mins mellemrum med 2 forskellige priser, men måske er det bare mig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

ja halv pris og kun 200,- ekstra for uden gummi... good times eller noget ;)

Uden kondom- rablende vanvid. Og lad nu være med, en gang til, at sige at det også er farligt at køre bil, eller lignende. :cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

man kan da heldigvis selv bestemme om der skal bruges gummi. og det må vel være op til folk selv at vælge uden at man får dumme kommentar fra andre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

man kan da heldigvis selv bestemme om der skal bruges gummi. og det må vel være op til folk selv at vælge uden at man får dumme kommentar fra andre

10.000 gange undskyld. Du har helt ret. Det var meget meget dumt at foreså, at sex uden kondom med en prostitueret er noget som er er rablende vanvittigt. Det må være den absolut dummeste kommentar, der nogensinge er skrevet i dette forum. Forum. Debatforum. Et sted hvor man bytter tanker og holdninger. Tror jeg nok. 8-)

Rigtige mandfolk bruger selvfølgelig ikke kondom. Og da slet ikke, hvis de skal hjem til deres børns mor bagefter.

Omvendt må vi som passer på os selv, vænne os til at vi er en flok tøsedrenge.

Held og lykke. Og husk nu sikkerhedssele, ikke fori det er sundt, men ellers får du måske en bøde. Samme med styrthjelm. brug den kun for at undgå bøden. :lol::lol::lol:

God weekend til alle. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen som kender denne dame her, som er fra Hedensted/Vejle området?

Nogen gange har hun billede på sine annoncer, uden ansigt.

https://annoncelight.dk/annonce/24780/liderligkvinde

Hey jeg har besøgt hende , en dejlig pige, men en stor rode hovedet,lejligheden ligner en losseplads, pigen som sådan går ikke meget op i at yde,tænker nok mere på den næste kunde :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey jeg har besøgt hende , en dejlig pige, men en stor rode hovedet,lejligheden ligner en losseplads, pigen som sådan går ikke meget op i at yde,tænker nok mere på den næste kunde :roll:

hmm hun er en dejlig pige, men alligevel ikke en så god oplevelse ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

hmm hun er en dejlig pige, men alligevel ikke en så god oplevelse ?

Hey , nej det er ikke en jeg vil besøge igen,måske oss forde lejligheden lignede en losseplads,det måske flere mdr siden der bare har været et vindue på klem,lugtede ,hvad sex angår var det ikke noget speciel,hun smed sig i sengen, og sagde knep, okay, kiggede på klokken konstant, lidt træls

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Det var han altså :lol:

og han lyver

for det er mig han skriver om

øh hvem betaler og hvem modtager betaling

når jeg betaler skal kvinden yde og jeg skal nyde

Del dette indlæg


Link til indlæg

øh hvem betaler og hvem modtager betaling

når jeg betaler skal kvinden yde og jeg skal nyde

Hørt, det er sådan det skal være :!:

Mon han var den eneste kunde, siden hun over en måned efter kan genkende ham på de sparsomme ord, og så huske han var kedelig?

Not good Tigergirl, You loose :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svarene.

Har hørt rigeligt til, at jeg aldrig vil sætte mine ben hos hende. 8-)

jeg gider helder ikke dig så hold du dig bare væk

du er meget useriøs og de skal bare holde sig fra mig

gider ikke ondsvag slader

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sgu da MIG der skal passe på mig selv, det er MIG der skal tilvælge kondomet for at sikre MIG! Hvad hun laver med andre kunder kommer da ikke mig ved, jeg sikrer MIG selv! Jeg har lært hjemmefra og fra min afdøde mor og far at det er mig SELV der tager ansvar for mine handlinger.

Så lad nu dem være i fred der evt. gør det uden kondom det være luderen eller kunden. Det er jo IKKE sikkert at alle ludere I besøger og som siger de ALTID bruger kondom nu også gør det i alle 100% tilfælde. Der er nok nogle der gør det ved hver eneste kunde, eller rettere jeg VED at mange forlanger brug af kondom ved alle kundebesøg, men har de også brugt kondom privat?? Har deres partner været "et sted" og fået smitte med hjem og smittet videre hvor du så kommer dagen efter og slikker fisse??

Og mange af jer der har en holdning om et kondom HVER gang, ligger måske og slikker fisse, kysser osv på luderen..og det er sgu heller ikke risikofrit. Så kommer i nok og siger at chancen for at få sygdomme er mindre end ved samleje UDEN kondom, jo men risikoen er der!

Hvornår er man så for dum i jeres øjne? Ved 2% chance, 45% chance eller 80% chance??

Hvor går grænsen for hvornår det er ugleset at kneppe uden kondom, at kysse uden Vitawrap imellem eller at slikke fisse uden Vitawrap imellem???

Lad sgu da folk selvom hvad de bruger eller ikke bruger, ansvaret er sgu DIT EGET!!. Disse indlæg kommer af og til op, så hvorfor ikke diskutere det i de gamle tråde?

Glæder mig til at læse indlæg fra alle dobbeltmoralisterne!

Til jer der ikke boller uden kondom, ikke kysser luderen på munden og ikke slikker fisse - godt gået! :D og jo jeg VIL bruge kondom ved luderbesøg.

Nu har jeg kun haft et luderbesøg i Fredericia siden min kæreste blev dræbt i en trafikulykke i slutningen af 2011 og ved hende i fredericia (omtalt andet sted) var der INGEN samleje, havde der været det havde der været gummi på drengen, for jeg dyrker 50% (eller hvor meget det nu er) sikker sex - for kysse og slikke vil jeg sgu!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...