Hop til indhold
kfrb

Gogo bars i Bangkok, hvor pigerne er nøgne

Recommended Posts

Hej

Jeg skal snart til Bangkok. Jeg har aldrig været der før. Kan nogen anbefale nogle gogo bars, hvor pigerne danser helt nøgne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wayfarer

Soi cowboy, nede for enden til højre ca. 25 - 50 meter, skal betale for drink ved indgangen, 100 piger og 25 bikinier, tror det er det du søger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal kun betale for drink ved indgangen hvis du ser ud som om du ikke kender stedet. Jeg har aldrig betalt for at komme ind. De få gange de har forsøgt har jeg sagt jeg køber drink når jeg kommer ind. Det er dog normalt kun de arabisk ejede barer der prøver det stunt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
chewie skrev, for 50 minutter siden:

Det er dog normalt kun de arabisk ejede barer der prøver det stunt.

De kender nok også bedst deres egne ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigerne danser sjældent i det rene fødselsdagkostume i Bangkok, med Crazy House (som omtalt af Wayfarer ovenfor), som en af de få undtagelser. Men mange steder er det uden top og og med en diminutiv thong, som underdel. Det gælder fx i “tuben” hos Billboard eller Butterflies, to af de absolut bedste gogos i Bangkok for tiden. Begge er lokaliseret på øverste etage, Nana Plaza. Så e der jo også de steder, hvor pigerne bærer et miniskørt, men uden trusser. Det er især interessant de steder, hvor der er indlagt spejle i bardisken rundt om scenen, eller hvor scenen er i flere etager og piger danser oven på et glasgulv. Som hos Baccara i Soi Cowboy (også kalde den japanske ambassade). Men pas på, det sidstnævnte kan snildt føre til hold i nakken.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...