Guest Nemtøs Skrevet 27. Marts, 2019 Du fanger mig i min naive tilgang til andre mennesker - jeg tror altid på folk indtil det modsatte er bevist. Har fanget at du bare driller mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 27. Marts, 2019 Nemtøs skrev, for 22 timer siden: han sagde det bliver så lige 700 kr. Ærgerligt at han presser prisen ned. Den slags koster mindst 750. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 27. Marts, 2019 Hej Nemtøs. Du bliver snart nødt til at komme til Sjælland, jeg er ikke bange for store patter, jeg elsker store patter, som skal klaskes, svinges og krammes, kom nu over til os på djævleøen, vi savner dig, Vi vil også misbruges Hej fra Bamsen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 28. Marts, 2019 Bamsen skrev, for 15 timer siden: Hej Nemtøs. Du bliver snart nødt til at komme til Sjælland, jeg er ikke bange for store patter, jeg elsker store patter, som skal klaskes, svinges og krammes, kom nu over til os på djævleøen, vi savner dig, Vi vil også misbruges Hej fra Bamsen Den opmærksomhed som du vil give mine patter lyder meget fristende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg