Hop til indhold
TommyHansen

Pølsefest eller mini-GB?

Recommended Posts

Jeg har skrevet lidt sammen med en højt agtet GB-broder fra det jyske om den aktuelle relative stilstand på GB-området - og han benyttede i den forbindelse ordet "pølsefest" om store arrangementer med 12+ mænd. Han er ikke så meget for pølsefester, men er mere til lidt mere intime GB med fire-fem mand om en tøs.

Jeg synes selv, at begge typer arrangement kan have sin charme. For eksempel må det sagnomspundne sommer-GB i Mariager med Louise og Diana vel gå under betegnelsen pølsefest, eftersom tøserne jo klarede op mod tyve mænd i de timer, som det stod på. Jeg deltog desværre ikke selv, men har talt med flere, som stadig betegner den aften med ærefrygt.

Heldigvis oplevede jeg så de to piger senere på sommeren på Østfyn under lidt mere intime former, men igen er det oplevelser som jeg aldrig vil glemme - fordi jeg aldrig har oplevet en så vild og liderlig pige som Louise.

Men hvordan er stemningen hos EG-brugerne i dag i 2019? Pølser eller intimitet?

Jeg skrev selv en lille epistel for snart fire år siden, da jeg startede mine GB-besøg.

Den fik dengang mange reaktioner, men måske har mange nye brugere ikke set tråden før, så hvis den kunne animere til yderligere kommentarer vil jeg da blive beæret.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/34695-en-gang-gangbang-altid-gangbang/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...