Hop til indhold
martin55

Er der nogen der ved..

Recommended Posts

Albanigade i Odense, ligger hvor der var fiskeforretning før, nu er der vist nok kun slæbesild (-: 

den midterste af de 3 thaibutikker der er i Albanigade

Del dette indlæg


Link til indlæg

har lige sendt sms, og spurgt om forskelllige ting. alt der kommer tilbage er deres adr. fint og drive massage på den måde

Del dette indlæg


Link til indlæg
martin55 skrev, for 5 minutter siden:

har lige sendt sms, og spurgt om forskelllige ting. alt der kommer tilbage er deres adr. fint og drive massage på den måde

Mange af de lidt ældre thaier er meget dårlige til engelsk. Så prøv på Thai eller Dansk

Del dette indlæg


Link til indlæg
dealmaker skrev, for 3 timer siden:

Mange af de lidt ældre thaier er meget dårlige til engelsk. Så prøv på Thai eller Dansk

skrev på dansk

Del dette indlæg


Link til indlæg
dealmaker skrev, for 17 timer siden:

Mange af de lidt ældre thaier er meget dårlige til engelsk. Så prøv på Thai eller Dansk

De er efter min mening tit og ofte lige så dårlige til dansk som de er til engelsk. Har også prøvet at ringe til en Thai hvor de så ikke tager telefonen og kun svarer med en sms med adresse. Tak men nej tak herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

så fik jeg prøvet. synes ikke det var noget. hun spurgte om jeg ville ha den kørt af med hånden.sagde nej tak.synes ikke lige hun var min type.

Del dette indlæg


Link til indlæg
martin55 skrev, for 2 timer siden:

så fik jeg prøvet. synes ikke det var noget. hun spurgte om jeg ville ha den kørt af med hånden.sagde nej tak.synes ikke lige hun var min type.

På Nyborgvej 22, går man også bare ind fra gaden. Måske der er en type der passer dig bedre. Plejer at være nogle stykker på arbejde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dealmaker skrev, for 57 minutter siden:

På Nyborgvej 22, går man også bare ind fra gaden. Måske der er en type der passer dig bedre. Plejer at være nogle stykker på arbejde.

kender du noget til deres priser der

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...