Hop til indhold
olsen40

Ans Thai Massage

Recommended Posts

Så fik jeg besøgt Langemosevej 8, og som "besøg" skrev under efterlysning ser det noget ramponeret ud og det blev ikke bedre indvendig. 

Blev lukket ind af en sød smilende pige og kom ind i et pissekoldt rum med en meget bred briks men trak af tøjet og blev pakket ind

i pissekolde håndklæder. Så i gang med massage som faktisk overraskede mig positivt det var hun ret god til med berøring de rigtige steder.

Hun er virkelig sød, smilende og meget kærlig. Jeg havde ikke penge til fp så massage og hj blev det til.  (sædvanlige priser)

Min vurdering af pigen: ca 170cm 65-70 kg og 35-40 år. Vil helt sikkert besøge hende igen til sommer når der bliver 28 grader...

så må jeg lukke øjnene for omgivelserne...               https://annoncelight.dk/showad/271159

                            Mvh. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var hun lidt buttet, gode lår, noget mave, og en god mellem stor ende parti, jeg kan bedst lide dem med lidt kød på, ikke de magre kvinder.

Hvad med brysterne, en håndfuld eller mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
besøg skrev, for 6 minutter siden:

NB havde hun et navn, jeg kunne spørge efter.

Navn fik jeg ikke men så kun hende for jeg gætter på hun måske er gift og bor der. Hun er ikke petit men bestemt heller ikke det modsatte

Hun har gode lårbasser og ellers meget alm. brysterne er en lille håndfuld, Hun virker til at være en rigtig glad og sød pige

Besøger du hende vil jeg da gerne høre din vurdering.

              Mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg
olsen40 skrev, for 20 timer siden:

Navn fik jeg ikke men så kun hende for jeg gætter på hun måske er gift og bor der. Hun er ikke petit men bestemt heller ikke det modsatte

Hun har gode lårbasser og ellers meget alm. brysterne er en lille håndfuld, Hun virker til at være en rigtig glad og sød pige

Besøger du hende vil jeg da gerne høre din vurdering.

              Mvh

“Brysterne en lille håndfuld”

-Så er det vist ikke hende på billedet?

Er hun også at træffe der, eller hvad ved vi?

:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
FAT skrev, 1 time siden:

“Brysterne en lille håndfuld”

-Så er det vist ikke hende på billedet?

Er hun også at træffe der, eller hvad ved vi?

:-)

Nej det ligner ikke billedet, men jeg så ikke andre og spurgte ikke, men jeg var nu også super tilfreds med hende jeg mødte

Som jeg skrev tidligere besøger jeg hende gerne igen      Mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var jeg lige forbi, jeg bude være vendt om og kørt igen, tak skæbne der er ulækkert. massagen var nogenlunde, kedelig knald, måtte ikke røre hende mellem benene, brysterne er små, så nej det er ikke hende på billederne.

1000 kr. for en halv time, jeg kommer der aldrig mere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...