Hop til indhold
Guest Lady C

forvandlingen , del 4

Recommended Posts

Guest Lady C

I det øjeblik han fik øje på hende - så hun op

Hun sad på en stol ved det massive egetræsbord - det selvsamme hvor han uger forinden havde taget hende så hårdt at hun havde bidt hul i sin læbe. Hun sad nu med det ene ben trukket op under sig - og kiggede på sin labtop. Hendes hår var vådt og hun havde et hvidt håndklæde snoet om sig.

I en brøkdel af et sekund nåede han at se hvor afslappet hun så ud. Hun var hurtig. Stod pludselig op med bordet bag sin ryg.

Han kunne næsten se hvor hvor hurtigt hendes hjerne arbejde. De store øjne var spærret vidt op men alligevel var det som om de flakkede de en smule - som om hun kiggede efter udgange - flugtveje. Der var en opmærksomhed i hendes øjne som ikke kun var rettet mod ham. Som var rettet mod alt i rummet . Som et bytte der ved at der er et rovdyr foran det og som kun har meget få sekunder at handle i før det er for sent og som måske har en chance for at undslippe hvis den tænker hurtigt .

De stod der foran hinanden. Så kun hinanden - men alligevel alt i rummet. Den store plakat af en nøgen kvinde set bagfra , egetræsbordet ,  hendes hvide labtop der stod en anelse skævt, det halvfyldte colaglas ved siden af, lysekronen over bordet som manglede at blive støvet af, selv det bagved ham var han bevidst om . Dørkarmen bag  hvor malingen var skallet af forneden til venstre, stikkontakten ved siden af dørkarmen. Alt var tydeligt for ham - og sikkert også for hende - selvom deres blikke var rettet imod hinanden i fuld koncentration. Var det mon sådan at være et rovdyr og et bytte ? At kunne zoome ind på alt omkring sig uden at miste fokus på sin jagt og sin overlevelse ? 

Det føltes uvirkeligt på trods af at han følte sig i live som aldrig før. Og det måtte hun også gøre. Føle sig i live.  Alt afhang af de næste sekunder. Hvad ville hun gøre hvad ville hun sige.

hvorfor gjorde hun ikke noget ? Hvorfor sagde hun ikke noget. ? Sekunderne føltes meget lange . Han så hun havde gåsehud på armene. En stor tyk blodåre var kommet til syne på hendes venstre tinding.

" hvad vil du  ? "    Det blev hende der brød stilheden.

Hendes stemme var en tone lysere end den plejede. Nærmest skinger.  Han fik pludselig ondt af hende. 

Hun havde ingen makeup på. Hendes hår faldt fladt og vådt over hendes skuldre, hun var meget bleg - især i ansigtet og hun så meget meget lille ud i sine bare tæer . De fødder han havde kysset så mange mange gange, haft dybt inde i munden mens hun tronede over ham i sit stramme korset og fyldte hele rummet.

Der var ikke meget tilbage af det nu.  Hun så lille og forsvarsløs ud. 

han lod kniven falde til gulvet - følte sig pludselig dum og flov. Hvad havde han dog gang i ?

" hvorfor svarer du ikke på mine mails og beskeder - hvorfor ignorerer du mig "

Hun kiggede på kniven der lå på gulvet. Lod blikket glide tilbage på ham igen

" Jeg synes bare det .... Det blev bare for meget sidste gang. "

Hun faldt lidt sammen i skuldrene, som om det var en lettelse at få det sagt.

" Jamen du kunne jo lide det - du  nød det da lige så meget som Jeg "  Han tog et par skridt frem imod hende. Hun rettede sig med det samme op og igen spændt i hele kroppen.

" Ja Jeg nød det - meget ... Men  Jens - Jeg er Domina. Du er Min slave. Du kan ikke dominere Mig. Det går ikke at blande det sammen- "

Det gav et sæt i ham. Det var første gang hun brugte hans navn.  Hun havde hidtil kun kaldt ham slave og " den".  Hun brugte hans navn fordi hun ikke talte til slaven i ham. 

Pludselig generede det bløde popmusik i baggrunden ham. Det passede slet ikke til den intense stemning der herskede.  

Han forstod godt det hun sagde - men så alligevel ikke. hvorfor skulle det dog være så kompliceret ? 

" Men du vil jo gerne have rigtig sex ikk ? ..... For ikke at lyde alt for ynkelig tilføjede han: " Hvad er problemet - du vil jo kneppes - du er fucking forvirrende.."

Han var også begyndt at bruge bandeord i det daglige - det var også nyt.  Alt var som forvandlet siden han havde mødt hende. Og han følte sig igen irriteret over den magt hun havde fået over ham. Og nu stod hun bare der og så uskyldig ud med et hvidt håndklæde og vådt hår og bare fødder. Og havde fået ham til at føle ømhed for hende. Den heks. Den sexheks.

Hun løftede hovedet og hendes øjne blev lyse da hun sagde :

" Du har ret. Jeg vil alt det du også gerne vil.. Men Jeg kan ikke. Ikke på normal vis. Jeg skal tvinges.

Jeg tænder på tvang. Jeg tænder på hård og brutal sex. På at blive taget mod Min vilje. På at blive holdt fast. På at det gør ondt. På rapeplay. På rough sex. Det er den eneste måde du kan få Mig på. Det er den eneste måde Jeg kan overgive Mig på."

Det var den længste sætning hun nogensinde havde sagt til ham udenfor legen. 

Og han tabte underkæben. Følte hvordan hans mund bogstavelig talt  stod åben i flere øjeblikke.

Gjorde hun grin med ham? Men hendes blik var så lysende - så klart og så rent at han følte det var et magisk øjeblik. Fordi det var så ærligt. Hun gjorde ikke grin. Hun havde lige afsløret hendes måske allerstørste hemmelighed for ham. Var det hele den aparte og truende situation de stod i? Hendes frygt for ham og sin egen overlevelse og hans frygt for konsekvenserne af hans vanvittige handling med at tvinge sig ind med en kniv i hånden på den kvinde han begærede allermest i hele verden. Politiet ville nok ikke godtage hans forklaring om at hun havde forhekset ham og dermed selv skyld i det. Var det deres fælles frygt og deres fælles forskrækkelse over deres relations udvikling der gjorde at hun kunne være så hudløst ærlig over for ham?

Hun tændte på tvang. På at blive taget imod hendes vilje..

Bolden var ovre på hans halvdel. Og det vidste de begge. 

Fortsættes.......

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Har du overvejet at gøre dette til en levevej?, man bliver sku da helt grebet af historien :-)  Super godt skrevet..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, for 44 minutter siden:

Hun løftede hovedet og hendes øjne blev lyse da hun sagde :

" Du har ret. Jeg vil alt det du også gerne vil.. Men Jeg kan ikke. Ikke på normal vis. Jeg skal tvinges.

Jeg tænder på tvang. Jeg tænder på hård og brutal sex. På at blive taget mod Min vilje. På at blive holdt fast. På at det gør ondt. På rapeplay. På rough sex. Det er den eneste måde du kan få Mig på. Det er den eneste måde Jeg kan overgive Mig på."

Det var den længste sætning hun nogensinde havde sagt til ham udenfor legen. 

Og han tabte underkæben. Følte hvordan hans mund bogstavelig talt  stod åben i flere øjeblikke.

Hmmmm.  interessant "dilemma"  sagt i mangel på et bedre ord.  Jeg glæder mig til at læse om det munder ud i en "løsning"  der tillader fremtidige besøg eller om vi taler en taler "hård brexit"  :)

Og.... for resten som andre allerede har skrevet vil jeg også komplimentere dine skrivefærdigheder 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C

@Misjo1

Det var virkelig pænt sagt Tak for det. Jeg tvivler dog på at der kan tjenes penge på at skrive erotiske noveller.

Det giver mig rigtig meget at der er nogle der synes det er spændende det jeg skriver og det er det der er min motivation for at skrive videre. Hovedpersonerne ville ellers bare leve deres liv inde i mit eget hovede - men det er langt sjovere at andre også kan få glæde af alt det :)  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det første jeg gør når jeg logger på, er at tjekke om næste del er skrevet :D Kan så ikke vente til næste kapitel hver gang. Fortsæt med skriveriet, er vild med læsningen !!! <3 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fraodense

Dejligt med et nyt afsnit og en ny “cliffhanger” :) 

Billederne står tydeligt og er spændt på hva der nu sker

- indtager hun dominarollen igen og ydmyger ham eller ser han sit snit til hurtigt at tage hende hårdt og brutalt til fælles nydelse? Men hvad blev der så af slaven? Vil deres forhold slutte eller tage en anden karakter? Eller er hendes dominaveninde i lejligheden og træder hun til og sætter ny dagsorden?

Venter spændt på udviklingen :o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  sluger  dine  ord  rådt. 

Glæder  mig  til  at  læse  din fortsættelse 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, den 26.3.2019 at 12:01:

Hun tændte på tvang. På at blive taget imod hendes vilje..

Bolden var ovre på hans halvdel. Og det vidste de begge. 

Perfekt cliffhanger!

Måske hvis jeg artig beder min aftenbøn, vil Lady C komme med del 5 i morgen... Jeg giver det et forsøg: Aftenbøn, here I come :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, den 26.3.2019 at 13:16:

Jeg tvivler dog på at der kan tjenes penge på at skrive erotiske noveller.

Det er også min tanke, men jeg er helt enig med @Misjo1 i at dine tekster er alt for gode til at de kun ligger på et (tilfældigt) forum på internet. (Hvis jeg forstår Misjo1 korrekt)

Du burde udgive dine noveller, det fortjener de! Du skriver super godt, og det er i dag meget nemt at selvudgive, det koster gratis og alt du behøver er 2 pdf-filer: Et omslag og selve brødteksten (Novellerne) - Når først disse filer er uploaded, vil alle boghandlere kunne bestille din novellesamling (som trykte eksemplarer) hjem til deres kunder... Det er super nemt, men du skal gøre det fordi du syntes at det kunne være fedt, og ikke for (i første omgang) at tjene penge... Jeg ville købe din novellesamling på tryk, helt sikkert, men det vil nok ikke kunne være en "levevej" i første omgang.

Det ville være min helt klare anbefaling at udgive. Jeg har ivrigt læst dine tekster, og jeg mener at de i den grad har potentiale.

At posten leverer en pakke fra trykkeriet, og så få minutter senere at stå med en bog i hånden man selv har skrevet, det er vildt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
MickeyM skrev, for 8 timer siden:

Det er også min tanke, men jeg er helt enig med @Misjo1 i at dine tekster er alt for gode til at de kun ligger på et (tilfældigt) forum på internet. (Hvis jeg forstår Misjo1 korrekt)

Du burde udgive dine noveller, det fortjener de! Du skriver super godt, og det er i dag meget nemt at selvudgive, det koster gratis og alt du behøver er 2 pdf-filer: Et omslag og selve brødteksten (Novellerne) - Når først disse filer er uploaded, vil alle boghandlere kunne bestille din novellesamling (som trykte eksemplarer) hjem til deres kunder... Det er super nemt, men du skal gøre det fordi du syntes at det kunne være fedt, og ikke for (i første omgang) at tjene penge... Jeg ville købe din novellesamling på tryk, helt sikkert, men det vil nok ikke kunne være en "levevej" i første omgang.

Det ville være min helt klare anbefaling at udgive. Jeg har ivrigt læst dine tekster, og jeg mener at de i den grad har potentiale.

At posten leverer en pakke fra trykkeriet, og så få minutter senere at stå med en bog i hånden man selv har skrevet, det er vildt.

@MickeyM Kunne ikke have sagt (skrevet) det bedre selv;) 

@Lady C, Jeg er også enig i at du næppe ( i første omgang) kan gøre det til en en levevej, men du har klart et talent (flere er jeg sikker på :P) for at formulerer dig og lege med ordet på skrift, samtidig med at du formår at fastholde læseren i plottet, jeg er 100% sikker på at der er et marked for denne slags litteratur, tænk bare på Q`s historie og bøgerne omkring Fifty Shades of Grey, her tænker du sikker ja ja spis nu brød til, men men prøv at lage lidt med tanken.. . Jeg er ikke proff på det her område, men læser rigtigt meget skønlitteratur, og synes derfor jeg godt kan skelne mellem kvalitet og "husmorskriv"  og du har klart et talent for det her. 

Så go for it girl, og held og lykke med det, hvis du springer ud i det. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C

Jeg vil gerne sige tak til alle jer der hepper på Mig og giver Mig så søde og anerkendende kommentarer. Det er jeres skyld at " forvandlingen" har udviklet sig og fortsætter. Da jeg startede på novellen var jeg slet ikke klar over hvor den skulle hen og handlingen er blevet født dag for dag og jeg ved ærlig talt ikke hvordan den skal slutte. Personernes udvikling var ikke planlagt fra starten og Jeg bruger efterhånden alle Mine ledige timer i selskab med dem ;) 

Når I læser del 5 vil nogle nok blive overraskede over drejningen, det var noget der kom til mig i nat. Til de af jer der har skrevet til mig i pm vil jeg sige tak. Det er gode forslag I er kommet med til historiens udvikling - men som I kan se om lidt har Jeg valgt en anden løsning.  Det lyder måske underligt men det føles ikke længere som om det er Mig der bestemmer historiens udvikling  men istedet hovedpersonerne der er blevet så levende at de selv bestemmer hvad der skal ske.  

Jeg kan ikke love at Jeg kan  lægge en ny del op hver dag - men jeg lover at blive ved sålænge det føles sjovt og givende. :) 

Tusind tak for jeres skulderklap. Det betyder mere end i aner :)    

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...