Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er ret vil med thai-piger/kvinder....men samtidig også til de mere "chubby" typer. Nogen herinde der ved om de to ting kan forenes på rimelig vis, og måske kan anbefale eller kender nogel stykker?

Jeg har selv tænkt lidt på Beer som er i Vejle nu, og evt Appel som vist nok er i Fredericia - eller har været. Men jeg ved ikke helt hvor på skalaen de befinder sig. Kan nogen hjælpe? :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 1 time siden:

Jeg er ret vil med thai-piger/kvinder....men samtidig også til de mere "chubby" typer. Nogen herinde der ved om de to ting kan forenes på rimelig vis, og måske kan anbefale eller kender nogel stykker?

Jeg har selv tænkt lidt på Beer som er i Vejle nu, og evt Appel som vist nok er i Fredericia - eller har været. Men jeg ved ikke helt hvor på skalaen de befinder sig. Kan nogen hjælpe? :-) 

Besøg Beer i Vejle. Sikker du går glad der fra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anni på Mariager 64 i Randers er lettere buttet, en flot fyldig numse og byens bedste blowjob :)

I Randers er hun min klare favorit, altid sød og glad, ser ikke på klokken og man føler sig som hendes kæreste den tid man har sammen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 4 timer siden:

Jeg har selv tænkt lidt på Beer

Det lyder fornuftigt. Jeg er mest til de slanke feminintformede,men jeg gik rigtig glad ud af døren da jeg besøgte Beer, så du kommer da til at danse hele vejen hjem. Største ulempe er at hun er svær at få tid hos

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som det rigtige sted for mig, jeg fortrækker også piger med lidt sul på kroppen.

Men ellers kig på Danmarksgade 50 Fredericia, sidst jeg var der, var der også en der var lidt på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
besøg skrev, for 10 timer siden:

Lyder som det rigtige sted for mig, jeg fortrækker også piger med lidt sul på kroppen.

Men ellers kig på Danmarksgade 50 Fredericia, sidst jeg var der, var der også en der var lidt på.

Hej læser lige med her. Hvem mener du i danmarksgade er ser lidt mere på ? Som giver pakke :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
besøg skrev, for 17 timer siden:

Lyder som det rigtige sted for mig, jeg fortrækker også piger med lidt sul på kroppen.

Men ellers kig på Danmarksgade 50 Fredericia, sidst jeg var der, var der også en der var lidt på.

Har du et link?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...