Hop til indhold

Beer - Vejle / en "søster" på Sjælland??

Featured Replies

Skrevet

Godmorgen.

Ved godt jeg har skrevet Vejle !!!!!!!:unsure:

Jeg har læst meget med på overskriften "Beer Vejle - hot" - og det er hot og dejlig læsning.:wub:

Jeg blev så fristet at jeg selv besøgte denne dejlige pige - fik heldigvis mulighed for en tur til Jylland.

Hun er bare skøn og dejlig - hvilken oplevelse:D

Nu til mit spørgsmål? - findes der en tilsvarende lækker pige på Sjælland - der kan måle sig med Beer og hendes fantastiske behandling.

Håber i kan komme med nogle gode muligheder.

https://annoncelight.dk/showad/267215

Skrevet
  • Author

Slet ingen respons????

Der må da findes piger af samme kaliber på Sjælland - eller vil i bare ikke dele dem???;)

Kom nu frisk.:rolleyes:

Skrevet
thorvald skrev, for 1 time siden:

Slet ingen respons????

Der må da findes piger af samme kaliber på Sjælland - eller vil i bare ikke dele dem???;)

Det handler nok mere om, hvorvidt du og andre brugere, har samme præference/opfattelse af hvad, der er "tilsvarende".

Jeg kan jo godt mene at en Citroen Berlingo er en feeed bil, mens du måske synes det er en skodbil:)

Jeg føler mig f.eks ikke fristet af Beer i Vejle, på trods af gode anbefalinger.

Men hvis jeg gjorde ville jeg nok bare holde mig opdateret her på EG, der er trods alt også en del gode anmeldelser, og hvis du så finder en anmeldelse, hvor du har mistanke om at her kunne det godt være noget "tilsvarende" til Beer i Vejle og således interessant for dig, så er det jo bare at spørge ind til det, hvis ikke svarene på dine eventuelle spørgsmål i forevejen er givet i anmeldelsen;)

Dette er skrevet i den venligste mulige mening

Skrevet
thorvald skrev, for 13 timer siden:

Slet ingen respons????

Det er jo svært at svare på din forespørgsel for alle os der ikke har været i Vejle og besøge Beer.

Men som Gløden er inde på, så kig da selv lidt i anmeldelserne, og se om ikke der er noget du finder interessant.

Hvis du bytter et B ud med et D, så er der da i hvert fald en næsten-navnesøster som har en vis fanskare.

Skrevet
Thaiuser skrev, for 10 timer siden:

Hvis du bytter et B ud med et D, så er der da i hvert fald en næsten-navnesøster som har en vis fanskare.

Ja. det kunne måske være et godt bud

Skrevet
  • Author

Tak til jer alle for positive indput.

Synd for jer der ikke har været i Vejle.

Det er klart vi ikke samme ønsker og ikke tænder på det samme. Det jeg efterlyser lidt - er nogle anmeldelser af lækre thai piger, der har samme dejlige ting på menuen.

Jeg har været hos mange dejlige piger - men kunne godt tænke mig at få nogle positive oplevelser fra jer - på linie med det man kan læse om Beer.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.