Hop til indhold
N00b

Rugårdsvej 46 Odense

Recommended Posts

Stedet er vist åbnet for nylig, men kan ikke finde nogen oplysninger. 

Er der nogen der har været der og ved om det udelukkende er massage? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en uge siden jeg var forbi, så efter hvad du skriver, må man vist lige vente lidt ;)

Men tak for info. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er biksen åben, der er 3 rum med forhæng og ialt 5 brikse, jeg bad om en gang massage, og blev vist til et dobbeltrum, hun sagde jeg kunne lægge tøjet der på stolen, men ikke underbukser, spurgte hende om de skulle blive på, ja det skulle de. Ok så går jeg igen sagde jeg, hvorfor spurgte hun, jeg vil ikke have olie på mine underbukser, og så plejer jeg altid at få masseret ballerne også, så farvel sagde jeg og gik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
giganten skrev, for 19 minutter siden:

Så er biksen åben, der er 3 rum med forhæng og ialt 5 brikse, jeg bad om en gang massage, og blev vist til et dobbeltrum, hun sagde jeg kunne lægge tøjet der på stolen, men ikke underbukser, spurgte hende om de skulle blive på, ja det skulle de. Ok så går jeg igen sagde jeg, hvorfor spurgte hun, jeg vil ikke have olie på mine underbukser, og så plejer jeg altid at få masseret ballerne også, så farvel sagde jeg og gik. 

ja så er der nok ikke meget happy ending, this place...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bossen8 skrev, for 8 timer siden:

Ellers tager jeg en tur for holdet :-) 

Rigtig god idé. God tur og god fornøjelse. Husk at fortælle om din oplevelse her, det er vi mange der ser frem til at læse om. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må så for øvrigt være dette sted det handler om:
http://aegtethai.dk/

Nu kan jeg jo selvfølgelig ikke vide det med sikkerhed, men ud fra den ret "seriøse" hjemmeside virker det ikke som om man skal forvente andet end alm. massage, men det er jo også godt nok i sig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...