Hop til indhold

Recommended Posts

Så må jeg også hellere byde ind med en anmeldelse.

Besøgte et af stamstederne, Dokkun i Glostrup og havde fra starten bestemt at massagen skulle være i første række

Ha ha , det er jo altid godt med planer men de kan jo som bekendt ændres undervejs,

Fik tildelt en ny pige, New kaldte hun sig, jeg aldrig havde fået massage af før og her kom første ændring

Hun var vel 25 og pakket lidt ind i joggingbukser og sweater så det var svært at se hvad der gemte sig men hendes øjne og smil fik mig på afveje og jeg bestilte en gang body senses til 1000,-

Deres udgave af hvad andre kalder body2body

I starten var hun lidt fnisende og "ung" men da hun fik smidt tøjet og vi kom igang var det væk og hurtigt glemt fra min side.

Lækker krop efter min smag,lidt rund uden for meget noget steder

og en dejlig b-skål .Her fulgte så en lækker lækker "massage" hvor hun brugte hele kroppen og det var hele kroppen !

Blidt,hårdt og med en dejlig ro så jeg svævede og bare nød det.

Da jeg var blevet vendt om var det fandes svært at holde hænderne i ro men ingen problemer med det fra hendes side

Besluttede undervejs at holde dampen oppe hele vejen uden hun skulle ud og løbe efter noget, så bad om en svensk afslutning som kom på en helt naturlig måde og ligeså lækkert udført som resten. Uden hastværk og med dejlig fornemmelse for hvordan jeg kan lide det

Efter en god times til var det så ud på job igen , dejlig afslappet og lur mig om ikke jeg skal prøve en gentagelse med hende

En ung pige, hvor der var tydelig kemi selvom jeg vel er dobbelt så gammel som hende, det må jeg prøve igen og med en udvidelse af programmet næste gang

Kan absolut anbefales

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...