Hop til indhold
Cum_a_lot

Rastepladser på tyske motorveje

Recommended Posts

Guest Pophair

Kan du være lidt mere specifik i din søgen, Tyskland er dælme stor. 

 

 

Redigeret af Pophair
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cum_a_lot skrev, for 14 minutter siden:

Jeg skal til at køre i Tyskland og hvor langt ned skal jeg før de begynder at være på rastepladserne 

 

Tænker at du bare skal gå lidt rundt og spørge de andre langturschauffører, om hvor de "gode" rastepladser findes ;-)

Ellers kan du måske søge lidt her:

https://www.sexportal-vergleich.com/parkplatzsex/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cum_a_lot skrev, for 2 timer siden:

Er der nogen som har kendskab til prostitueret på tyske rastepladser og vore De holder til

Netop den form for GP´ere har altid tiltalt mig enormt.

Det med at kunne se dem i hel figur og eventuelt blive fristet, har gjort jeg stadig kører en tur gennem Istadgade og Halmtorvet de gange jeg er i KBH.. Trods mikro udvalg og dyrere priser end man kan finde på nettet hvor der er lejlighed med i prisen.

 

Desværre helt dødt her i Danmark.   Mig bekendt findes det kun i nædnte område og er super begrænset med nogle få GP´ere i bestemte tidsrum, og så findes det vist ditto i begrænset form i Odense.

 

Er der nogle der ved om det foregår i Polen ?

Havde gerne taget en ferie på nogle dage hvis der var steder hvor der var et stort udvalg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, den 26.3.2019 at 00:08:

Havde gerne taget en ferie på nogle dage hvis der var steder hvor der var et stort udvalg.

I Hamburg står der som regel en hel del piger i gaderne op til Herbertstrasse - men de vil som regel bare tømme din pung.

I Süderstrasse står der som regel også nogle slanke modeller - jeg kender ikke deres forretningsprincip, men jeg tænker at har du ikke prøvet en FKK-klub, siden du ikke ved bedre?
Her er pigerne ofte "oben und unten ohne", så man virkelig kan se hvad man får  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

I Hamburg står der som regel en hel del piger i gaderne op til Herbertstrasse - men de vil som regel bare tømme din pung.

I Süderstrasse står der som regel også nogle slanke modeller - jeg kender ikke deres forretningsprincip, men jeg tænker at har du ikke prøvet en FKK-klub, siden du ikke ved bedre?
Her er pigerne ofte "oben und unten ohne", så man virkelig kan se hvad man får  ;-)

Nej har aldrig prøvet en FKK klub.  Faktisk aldrig besøgt en GP´er i Tyskland.   Dels længere tur for mig hvor jeg bor og dels elendigt til tysk :)

Men læst op FKK konceptet herinde og ja mange ting der frister ved det.   Gid konceptet også havde kunnet videreføres til Danmark.

Polen er lettere for mig at rejse til, og trods jeg har besøgt en del steder så aldrig fundet hvor der står piger ved vejen.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

E55 mellem Teplice og Prag = “open air udstillng i dameundertøj”

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 3 timer siden:

Nej har aldrig prøvet en FKK klub.  Faktisk aldrig besøgt en GP´er i Tyskland.   Dels længere tur for mig hvor jeg bor og dels elendigt til tysk 

Pigerne snakker som regel også engelsk.

I en FKK klub, har man sådan set taget det gode fra gadepigerne: at man kan se dem gå rundt, at man kan snakke og flirte med dem først - og så har man udelukket alt det dårlige: at man ikke altid kan se hvad man får,  at alfonser ikke så nemt kan kontrollere pigerne og score det meste af gevinsten, at pigerne ikke kommer lige fra den sidste ulækre fyr, men at både piger og fyrene kan tage ordentlige brusebade først, at alt foregår i rolige og sikre omgivelser, så man ikke risikerer at blive rullet i en port eller man presses til at betale mere og mere for ingenting.

Det kan måske være en overvindelse at besøge en FKK-club første gang - men egentlig er det jo ikke meget anderledes end om man klædte om og tog bad i en sportsclub - jo, måske lige bortset fra at der kan dukke en nøgen pige op i omklædningsrummet - det må man bare leve med ;-)

Og ellers er det næsten som på et diskotek med flotte unge piger - her er der så bare den forskel, at du ikke behøver spendere masser af drinks for at få noget på gaflen, men næsten kan vælge og vrage, medmindre du bliver vildtet og får frække og søde tilbud hvisket i øret ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 18 minutter siden:

Pigerne snakker som regel også engelsk.

I en FKK klub, har man sådan set taget det gode fra gadepigerne: at man kan se dem gå rundt, at man kan snakke og flirte med dem først - og så har man udelukket alt det dårlige: at man ikke altid kan se hvad man får,  at alfonser ikke så nemt kan kontrollere pigerne og score det meste af gevinsten, at pigerne ikke kommer lige fra den sidste ulækre fyr, men at både piger og fyrene kan tage ordentlige brusebade først, at alt foregår i rolige og sikre omgivelser, så man ikke risikerer at blive rullet i en port eller man presses til at betale mere og mere for ingenting.

Det kan måske være en overvindelse at besøge en FKK-club første gang - men egentlig er det jo ikke meget anderledes end om man klædte om og tog bad i en sportsclub - jo, måske lige bortset fra at der kan dukke en nøgen pige op i omklædningsrummet - det må man bare leve med ;-)

Og ellers er det næsten som på et diskotek med flotte unge piger - her er der så bare den forskel, at du ikke behøver spendere masser af drinks for at få noget på gaflen, men næsten kan vælge og vrage, medmindre du bliver vildtet og får frække og søde tilbud hvisket i øret ;-)

Ja lyder ikke dårligt :) 

I Polen ved jeg ikke om det her koncept findes.   

Der er det normalt bare en Club hvor fælles for næsten alle er en kæmpe hjørnesofa, og så en masse piger.   Men ikke på samme måde som FKK hvor man kan opholde sig lang tid og mad osv.

Og de her clubs i Polen kan variere meget på udbudet af piger.    Husker dog en både god og sjov gang :)  Her havde taxi chaufføren foreslået at køre til en naboby.  Var skeptisk da de godt kan finde på at snyde.   Men så billigt at køre i taxi i Polen så jeg sagde ja.

Og endte vel med en tur på 3 timers tid inclusiv min hygge med en pige og alligevel som jeg husker det så langt under 100 sloty for taxien som ventede under hele opholdet.

Der blev jeg så kørt ud på tynd skids mark..  Endte et sted der lignede noget fra Hollywood.  Med kæmpe areal foran bygningen med små belysning ud ovr park lignende have.  Blev fulgt op til indgang af chauffør.   Der stod så en og tog imod hvis jeg havde noget overtøj.  Og gik så videre ind.

Var to kæmpe bygninger som kunne minde om et diskotek.   Nede ved hjørnet var så en bar.    Og i andet store lokale en giga stor (lang) hjørnesofa fyldt med piger.

Jeg var den eneste kunde inde i det her kæmpe komplex :D   Og så var det bare at frit vælge og var så tilbygning i flere etager , lejligheder man kunne gå op med pigen.  

 

Husker også første gang jeg var i Polen.  En sat nattetime hvor jeg med besvær skulle fortælle om man hvad jeg søgte til en taxi chauffør.  Og hvor flere ikke kunne engelsk.  Og hvor jeg sagde Pussy og han gentog og straks var med på hvad jeg mente, og sagde Club !! :D   Sådan kan man hurtigt lære og forstå hinanden trods man ikke kan et sprog der er ens :) 

Der blev jeg kørt ud i et industri kvarter og endte ud for det der lignede en garage.   Tænkte nu bliver jeg sgu rullet.

Men kom ind og der var den obligatoriske store hjørnesofa fyldt med piger og en lille bar :) 

 

DE her polske klubber dog ikke så meget for.   Da man ikke kender indholdet før man har kørt ud og kommet ind.  Kan hænde der bare er et par stykker.   Er de ikke i ens smag så lidt surt at skal sige man vil et andet sted hen istedet.   Ikke at man ikke kan og jeg benytter mig af det.  Men er besværligt og kedeligt at skulle agere på den måde.

Der bedre lide at finde pigerne på nettet i Polen.   Og fraråder direkte danskere i at benytte sig af nogle af de klubber der ligger i Stettin.   Det er rene røver borge med virkelig dårlig kvalitet af pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cum_a_lot skrev, den 25. marts 2019 at 21:07:

Er der nogen som har kendskab til prostitueret på tyske rastepladser og vore De holder til

Tja, nogle gange skal man ikke længere end til Kruså, hvor der har holdt en autocamper lige ved grænsen på parkeringspladsen. Jeg har dog aldrig prøvet, men rygterne siger, at det har været ok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cum_a_lot skrev, den 25.3.2019 at 22:53:

Men hvornår begynder luderne at stå på rastepladserne 

 

Det er vel forskelligt, alt efter hvor du agter dig hen. På hovedvejen fra Dresden til Prag er der rigeligt med muligheder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexlife skrev, den 28.3.2019 at 22:40:

Tja, nogle gange skal man ikke længere end til Kruså, hvor der har holdt en autocamper lige ved grænsen på parkeringspladsen. Jeg har dog aldrig prøvet, men rygterne siger, at det har været ok.

Den blev vist "udbrændt", bogstaveligt talt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, den 26.3.2019 at 00:08:

Er der nogle der ved om det foregår i Polen ? 

I polen står de som regel og trækker i langs landeveje i skovområder og nogle rastepladser langs de mest trafikerede landeveje med mange lastbiler, ofte også langt uden for byer.

Det foregår som regel ikke på rastepladser på motorvejene. Så man skal af motorvejen og ud på landevejen for at finder piger der står og trækker. Det forgår ikke kun om aftenen, men også ved højlys dag.

Her er et kort over,  hvor man kan finde gade/landevejs/rasteplads-prostituerede i det meste af verden, inkl billeder af mange af pigerne http://doxyspotting.com/map/

Nogle af rapporteringerne/billederne er mange år gamle, så nogle af de viste steder finder du ikke piger, men mange steder eksisterer endnu, men måske ikke med de samme piger som du ser på billederne.

Man kan også selv indrapportere steder og uploade billeder. Mange billeder kommer også fra Google Street View.

Men et godt tip er at lad være med at tage dem der er lige over grænsen i Polen når du kommer fra Berlin/Frankfurt Oder. De er dobbelt så dyre som andre steder i Polen, fordi de snupper alle de udlændinge der ikke har lært prisniveauet i Polen at kende endnu.

Redigeret af Mr. Bean

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...