Hop til indhold
Guest Thaimig

Ny Thai - massage i Rønde

Recommended Posts

Guest Thaimig

Ja så starter der en ny Klinik op i Rønde, d. 29/3.  Dog så vidt jeg ku se, only massage :)

Da de ej er online og ej link, må den blive ved det, ja sku jo nødig få smæk i R af de grønne :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det bare et rygte eller er der noget åben ?   hvis der ikke er noget online må de nok ikke forvente det store ryk ind :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når der er nogen der har prøvet til, kan vi så ikke lige få en melding om kvaliteten og indhold samt adresse kommer da ind imellem igennem Rønde 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Jo da, (prøver så igen, igår skrev jeg også, men da jeg klik på udgiv, forsvandt tekst, pist borte?) 

Jo jeg var forbi i Lørdags til åbningen, og fik en lidt speciel omgang massage, forstået på den måde, 

at på et tidspunkt, ku jeg mærke 4 hænder  på min krop, men tænkte dog, åbningsfest? 

Men dog Ok massage og ja, så får vi se hva fremtiden bringer, men ej helt unge piger 

og ja, stadig med Gardiner imellem Brix, ja vi får se hva sker, men stadig er Rønde en lille by og specielt for mer :rolleyes:

Det er så 3. Forsøg :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Munken skrev, for 7 timer siden:

Ksn man få en adresse?

Sorry, så længe Adr. Ej er offentliggjort, ligger jeg ej ud, iflg. Eg-regler :huh:

Men besøgt dem igen til aften, uden at blive meget klogere, (dog var hun klædt på til hva fantasien indebærer) 

Ja Thai bliver man sjældent klog på, nok nærmere, forelsket i :rolleyes:

Nå men status, hun sagde, de får et Websitet, så indtil da, No talke

Men nu er Rønde jo ej større end 5 minutter :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Munken skrev, den 3.4.2019 at 13:42:

Ksn man få en adresse?

Tja måske,  ihvertfald siger hun de har en hjemmeside og hvordan man finder ved jeg dog ej, sorry :huh:

Men pigerne siger de er på Fb og som skrevet, har en hjemmeside, men de hedder, Suksabay Thai Massage :rolleyes:

Ja og nu håber jeg så ej, jeg har skrevet noget, som ej må skrives? 

Tjek selv, og go fornøjelse, men tror stadig, vi er i kun massage :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, den 6/4/2019 at 18:22:

Tja måske,  ihvertfald siger hun de har en hjemmeside og hvordan man finder ved jeg dog ej, sorry :huh:

Men pigerne siger de er på Fb og som skrevet, har en hjemmeside, men de hedder, Suksabay Thai Massage :rolleyes:

Ja og nu håber jeg så ej, jeg har skrevet noget, som ej må skrives? 

Tjek selv, og go fornøjelse, men tror stadig, vi er i kun massage :rolleyes:

Nu har jeg fundet stedet. Det var i lørdags hvor der var lukket. Så har ikke prøvet stedet, men det ser flot ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Munken skrev, for 7 timer siden:

Nu har jeg fundet stedet. Det var i lørdags hvor der var lukket. Så har ikke prøvet stedet, men det ser flot ud.

Det må så enten ha været meget meget tidligt på dagen, eller efter 17 + , da jeg forlod stedet kl 17 :rolleyes:

Som info, fik jeg massage af den ene af pigerne, som jeg dog tidligere har truffet hos den i Skødstrup, 

Muiruy, (stavefejl) men den med god massage, uden extra men same same, men nu ved du hvor :huh:

Go fornøjelse og go aften :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...