Hop til indhold
Bananas

Hvordan man stopper den kriminelle kæden

Recommended Posts

Jeg tænker lidt på den evige kæde: stoffer - mangel på penge - prostitution. Denne djævelskæde er jo et af de fremmeste argumenter for at forbyde prostitution. Den får man høre daglig.

Men.... hvis prostitution forbydes, vil jo ikke behovet bland misbrugere ophøre og dermed ikke heller behovet for penge. Mange penge. Hver eneste dag. Den enkle konklusionen er jo at ikke noget forændres overhoved, mer end at en af de få lovlige indtjeningsmulighederne forsvinder. At der overhoved findes mænd der kan tænke sig at købe sex af narkomaner forstår jeg ikke, men det gør det jo. Hvad enten jeg forstår eller ikke.

Men hvad med hvis vi afkriminaliserer narkotika? Giver lægene langt udøgede muligheder at forskrive Heroin og low and behold: inge fler narkoluder på gaderne, og som bonus stop på spridningen af Hepatitis C og Hiv.

Hvis vi samtidigt giver alle udenlandske kvinder der angiver deres bagmænd permanent opholdstilladelse, og når vi lige er igang: lovmæssigt ligestiller prostitution med andre erhverv ...

BANG så har vi på en og samme gang forbedret tilstandet for de prostituerede og gjort livet surere for kriminelle.

Den var vel ikke så svær? Måske skulle man blive politiker?

politician-smiley-emoticon.gif

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis vi samtidigt giver alle udenlandske kvinder der angiver deres bagmænd permanent opholdstilladelse, og når vi lige er igang: lovmæssigt ligestiller prostitution med andre erhverv ...

BANG så har vi på en og samme gang forbedret tilstandet for de prostituerede og gjort livet surere for kriminelle.

ahh ikke helt..

for en ting er at angive dem - noget andet er om de bliver fanget..

Forestil dig:

En ukrainsk bagmand får 500 piger til landet - hver har de eller deres familier betalt ham 100.000 kr for at komme hertil... det er 50.000.000 Det er en rimelig fin timeløn for 3-7 år i spjældet hvis han overhovedet bliver fanget - og han skal jo nok sørge for at familierne bliver straffet hvis pigerne ikke betaler alligevel

og vi har nu 500 ukrainske piger som vi skal give opholdstilladelse

jeg ved ikke med dig - men jeg tror ikke man som politiker får voldsomt mange stemmer for lige den ide :)

Men det er en fremragende ide at sidestille prostitution med andre erhverv - dog vil jeg mene de skal fritages for moms! Moms på sex er noget svineri for der ER ingen mer-omsætning. Nøjagtig ligesom med taxa-kørsel - der ER ingen mer-omsætning at beskatte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...