Hop til indhold

Forvandlingen, del 3

Featured Replies

Skrevet

Med kniven i hånden listede han hen mod lejligheden

Det var blevet mørkt og der havde ikke vist sig flere mænd udenfor.

Hvad lavede Hun så lang tid derinde når hun ikke havde flere gæster ?

Skulle hun ikke snart hjem?

Han stod stille helt stille foran døren.

Tog en dyb indånding og ringede på.  

Der skete intet. Var hun smuttet uden at han havde opdaget det ? - Nej for hendes bil stod der jo stadig. 

Han tog i døren.  Den gik op !!

Hvordan kunne hun være så uforsigtig ikke at låse døren. Hvor var hun dog dumdristigt tillidsfuld. 

Han havde taget joggingsko på. Normalt gik han i Loyds når han skulle hen til Hende , men joggingskoene var mere lydløse - men som spion og stalker måtte man jo klæde sig så anonymt og agere så lydløst som muligt. 

Han kunne høre musik et sted fra . Nå ja - hun elskede jo musik - og han mindedes den fantastiske seance hvor hun havde redet på hendes egen strap on spændt fast på hans underliv til tonerne fra " Gloria " af the doors.  Og hvordan hun  var blevet mere og mere vild og aggressiv i sine bevægelser i takt med at musikken også blev det. Den musik havde fuldendt oplevelsen og det var tydeligt at hun blev tændt af at høre det.

Det var dog mindre aggressivt og bløde toner der kom ham i møde som han stod der i den mørke entre og forsøgte at spore sig ind på hvor hun befandt sig.

Det var en stor lejlighed og han havde ikke set den hele - selvom han havde været her mange gange nu. Det var nok fordi hun gerne ville holde nogle rum private. Forståeligt nok.

Hans hjerte bankede hårdt i hans brystkasse. han kunne mærke det i halsen. Hvor var det vildt det her.

Der føltes fugtigt i gangen. Og der lugtede af sæbe. Og lavendler. Hun måtte lige være gået ud af badet.

Skulle han bare blive stående eller ?

Duften af lavendler fik hans pik til at røre på sig. Det var hendes duft.  Kun savnede han duften af hendes sved som blandede sig med parfumen når hun havde anstrengt sig i længere tid og brugt  kræfter på den obligatoriske endefuld som han var begyndt at elske hun gav ham.

Det var nærmest også det eneste der gik igen i hendes seancer med ham. Endefulden. Dernæst blev hun uforudsigelig. Og det var hans drug - hans narkotikum. Aldrig at vide hvad der skete sammen med hende. 

Det susede for hans ører da han åbnede døren til badeværelset. Der var stadig damp på spejlet - så det var ikke længe siden hun var gået ud derfra. For hun var der ikke.

Han mindede sig selv om at han jo var meget stærkere end hende. Fysisk ihvertfald.  Hun ville ikke kunne overmande ham - ikke engang selvom hun stod på lur og overraskede ham. Og så havde han jo en kniv. 

Han gik videre ind mod stuen - pludselig var han ikke bange mere.  Det var hendes egen skyld det her. Hun havde forhekset ham og ladet ham ligge søvnløs om natten. Og hendes store brune øjne havde været alle fucking vegne og hendes æggende bevægelser havde han set i nærmest hver en kvinde han tilfældigt så på gaden.  Og han onanerede 3 gange så ofte som han før havde gjort og det var i forvejen meget. 

Hun havde gjort ham besat. 

Han havde lyst til at skære hende op i små stykker og æde hvert et lille stykke af hende provokerende frække krop. Gumle rigtig længe på hendes fisse og hendes brystvorter inden han sank men smilehullerne over hendes røv . Dem ville han gemme til allersidst, slikke på dem bide i dem og bruge dem som tyggegumme indtil der ikke var mere tilbage end hans eget spyt.

Fortære hende. Tilintetgøre hende så hun ikke længere havde den magt over ham.

Men først skulle han finde hende. Havde hun gemt sig ? Vidste hun alligevel at han var her ?

Redigeret af Lady C

Skrevet

:eek:  barske sager - venter i spænding på fortsættelse.

Skrevet

Jeg  glæder mig til at  læse  næste  afsnit 

Skrevet

Uha, nogle sider der ligger i hans ellers så kedelige og ordenlige personlighed.  Jeg havde måske nok kunne fremfinde modet til at ringe på døren, hvis det var en jeg havde besøgt mange gange, men f.... ikke modet til bare at luske ind.  Her ville min puls stige til en niveau, hvor jeg nok ville løbe en realistisk risiko for et akut hjertestop.  

Nå, men skøn fortælling, glæder mig næste afsnit.  :)

Skrevet

Det er sgu godt skrevet! Nu er der også lidt fra krimi-genren inde over, det holder helt klart, fedt! - Glæder mig til fortsættelsen :-)

Skrevet

Jeg elsker krimigenren, jeg sluger diverse mordbøger og opklaringssager rådt.

Det er så livligt og detaljeret beskrevet @Lady C :D

Hvor er del.4? :ph34r: Har været herinde og tjekke et par gange siden igår, nu må du ikke lade os hænge for længe ude i kulden :o

Skrevet

@Kysseglade Molly

Mange tak :) 

Del 4 kommer nu. Jeg skriver løbende så alt kan endnu ske i historien :) 

Skrevet
Lady C skrev, den 26.3.2019 at 12:00:

Jeg skriver løbende så alt kan endnu ske i historien :) 

Ok, det er vildt! Jeg tænkte at det var en allerede skrevet historie som du måske havde taget op af skrivebordsskuffen for at støve den af og derefter serverede den for os i mindre dele... Imponerende at dine tekster er så velskrevne når de kommer i det tempo. - Jeg ser at del 4 er online... Nu vil jeg sætte et "frisk" batteri i E-cigaretten og skænke mig et glas hvidvin og så er der altså kronhjort Kurt med del 4! 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.